Wie nog meer NOD 13 Februari????

Gonny,
Ik vind het echt super van je dat je dat kan!
Hoop dat je echt zwanger bent!
Succes meid ik ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmmz kunnen, ik doe maar gewoon net als of  
Ik ben ook wel een beetje van mening dat als je er vreselijk mee bezig bent je jezelf helemaal gek maakt, en das ook verder niet erg bevordelijk.
Maar das makkelijker gezegd dan gedaan hoor.

lfs Gonnie

Hallo allemaal,

Jemie wat duurt wachten lang zeg!!! Wij zitten in de eerste ronde en alles is nieuw voor ons... vanaf de 13e kan ik gaan testen, mijn cyclus is erg onregelmatig... Tussen de 27 en 44 dagen (ben gestopt metde pil in juli vorigjaar, maar gaan er nu serieus voor) Heb de huisarts even gebeld om te vragen wanneer ik kan testen... Heb nl. mijn eisprong gevonden op 31-1 d.m.v een ovulatietest en vanaf 14 dagen daarna mag je testen DUS net als jullie de 13e... Hebben er al meerdere meiden een test gedaan omdat je niet meer kon wachten??? Ik kon het echt niet meer laten... Al wist ik dat het nu nog niet kon.... Negatief dus.
We houden er de moet gewoon in!
Ik hoop dat we dinsdag allemaal goede berichten kunnen lezen op het form! Ik verheug me in ieder geval al op dinsdag!

Heel veel succes allemaal!

Hallo allemaal,

Jemie wat duurt wachten lang zeg!!! Wij zitten in de eerste ronde en alles is nieuw voor ons... vanaf de 13e kan ik gaan testen, mijn cyclus is erg onregelmatig... Tussen de 27 en 44 dagen (ben gestopt metde pil in juli vorigjaar, maar gaan er nu serieus voor) Heb de huisarts even gebeld om te vragen wanneer ik kan testen... Heb nl. mijn eisprong gevonden op 31-1 d.m.v een ovulatietest en vanaf 14 dagen daarna mag je testen DUS net als jullie de 13e... Hebben er al meerdere meiden een test gedaan omdat je niet meer kon wachten??? Ik kon het echt niet meer laten... Al wist ik dat het nu nog niet kon.... Negatief dus.
We houden er de moet gewoon in!
Ik hoop dat we dinsdag allemaal goede berichten kunnen lezen op het form! Ik verheug me in ieder geval al op dinsdag!

Heel veel succes allemaal!

Sorry, heb het bericht per ongeluk 2x geplaatst... Had eerste keer op sluiten gedrukt en dacht dus dat het eesrte bericht niet geplaatst was!

Jeetje, inderdaad veel reacties hier, moet echt vaak bijlezen hier, wil je snappen, hihi!!!

Liefs Lientje

Hey Kim,
Ik kan je zeggen dat ik vandaag ook getest heb, ik hield het niet meer.
Maar natuurlijk negatief en dan denk ik stomkop dat is toch te verwachten?
Heb een beetje een dipje nu, het gevoel of het dus ook definitief niet zo is, terwijl het gewoon nog te vroeg is.
Maar ik hoopte op een heel licht streepje, maar helemaal niets hoor.

Pfff.

Ik vind het maar moeilijk. Het is ons eerste kindje waar we al op hopen sinds maart 2006 maar kreeg helaas een miskraam.
Nu hoorde is gister dat mijn zus 5 weken zwanger is van de tweede.
Natuurlijk gun ik het haar honderd procent.
Maar ik voel me dan zo overgeslagen.
En net op de sportschool weer iemand, overal wordt iedereen zwanger behalve ik.

Zo voelt het, sorry voor dit trieste gezwam, niet echt opbeurend voor jullie...

liefs

Hoi Kersensnoepje,

We moeten de hoop er gewoon inhouden!!! Is het deze maand niet dan is het misschien volgende maand...  (Natuurlijk hopen we deze maand haha) Uiteindelijk komt het heus wel goed!!! Dat testen is niet zo slim van ons, maar we moeten ook  beseffen dat we gewoon te vroeg getest hebben en dat het nog alle kanten uit kan gaan!
Wanneer ga je weer proberen?? Wij morgen en daarna dinsdag... Mijn man gaat  volgende week een week naar het buitenland en hoop ik dus op uitslag voordat hij weggaat... Hij wilt er namelijk bij zijn als ik ga testen, dus indien negatief en  geen ongi moet ik een week wachten!!! Heb jij kwaaltjes gevoeld de afgelopen dagen? Ik helemaal niks...

En dat je je  vervelend voelt dat de mensen om je heen zwanger zijn is heel normaal. Je bent zelf bezig en wil je niet wachten en omdat je al even bezig bent ga je daardoor twijfelen. Is natuurlijk helemaal niet nodig, want  uiteindelijk komt het met ons  ook goed! Bij de een  is het de eerste ronde raak en bij de ander na 2 jaar! Maar laat jezelf niet ontmoedigen en probeer al helemaal niet onzeker te zijn... Dat zit het zwanger worden alleen maar in de weg! Maar iedere vrouw  die zwanger wilt worden en hoort dat een bekende zwanger is een beetje jaloers... Heb ik ook hoor...

Liefs      

Terug
Bovenaan