Wie nog meer NOD 13 Februari????

He kersensnoepje,

Houdt de moed er in! Vervelend is het soms als iedereen om je heen zwanger lijkt te worden en jij niet. Je hebt nu te vroeg getets, dus wie weet is er nog een kans, toch?!

Ik heb gisteren ook tegen beter weten in getetst (5 dagen te vroeg) en was ook depri van het negatieve resultaat. Zo onzinnig eigenlijk, maar toch. Als je zo graag wilt. Laten we hopen dat we binnen een paar dagen wel goed nieuws hebben

Succes!

Groetjes Empe

Bedankt voor jullie reacties.
Jullie hebben gelijk, we moeten de moed erin houden, je leest hier ook heel vaak dat pas na een week overtijd iemand alsnog positief test.
Dus zo vroeg als wij getest hebben kun je eigenlijk nog niets zeggen.
Het is stil hier, de laatste tijd, zijn er meer die al getest hebben en somber zijn door een negatief resultaat?

Voelen jullie nog wel de 'kwaaltjes'? Ik voel nog steeds krampjes in mijn buik en af en toe een pijn scheutje. En ik ben de laatste dagen warrig, dat ben ik anders echt nooit.
Ik denk nu ook, als ik niet zwanger ben wat is er dan aan de hand?
Ik heb hormoon schommelingen en er gebeurd iets met mijn buik, maar of het zwangerschap is? Het kan natuurlijk ook iets minder leuks zijn..
Maar daar wil ik nu allemaal niet aan denken.

Laten we allemaal ons best doen geduldig te zijn.
Ik heb in ieder geval steun aan jullie, dus kom op meiden, nog even volhouden!

liefs

He meiden!
Hoe gaat het hier? Al lekkere kwaaltjes in de lucht? En een ooievaar misschien?
xie maantje

Lieve meiden,

Laat ik de dag eens beginnen met goed nieuws: IK BEN ZWANGER!
Meiden, ik geloof m'n ogen niet, maar er staat gewoon zwanger in de digitale test van CB!! Ben blij dat ik niet een test genomn heb met streepjes enzo, ik zou  mezelf gek gaan maken. vrijdag getets: negatief; gisteren  getets en  het resultaat was al positief (toch wel een beetje vroeg eigenlijk) en vandaag weer positief.

Kon er, zoals jullie aan het tijdstip zien, niet van slapen. Het is heel raar, want mijn man is het hele weekend weg en ik zit hier al voorpret te hebben. Nu had ik bedacht dat het leuk zou zijn om het met Valentijnsdag te vertellen. De vraag is of ik mijn mond kan houden. Kan ook zijn dat ik het meteen eruit flap. Haha

Ben er ondanks de 2 miskramen van vorig jaar en mijn hoge bloeddruk (blijk ik sinds de laatste miskraam ook te hebben) heel rustig onder. Ik zei vorige week al voor de grap tegen mijn man dat ik dacht zwanger te zijn omdat mijn zoontje de hele tijd mijn buik aan het kussen was. Heel vreemd. Zou hij het al voorzien hebben?

De stres zal wel een dezer dagen toeslaan, het blijft toch een heel spannend iets. Ik hoop in ieder geval met  heel veel van jullie naar het zwangerforum te mogen verhuizen! Ik zal heel hard duimen!

Groetjes Empe

Empe gefeliciteerd!!
Wat super voor je zeg!!
Ben best een beetje jaloers hoor
Ik heb het weekend niet meer op internet gezeten, dus heb weinig van de rest mee gekregen..
Net even alles bij gelezen dus!
Ik voel me eigenlijk nog het zelfde..
Maarja heb vrijdag getest deze was niet overduidelijk positief ofzo..
Zag wel een 2e lijntje, maar deze was bijna kleurloos.. Zondag weer getest zelfde verhaal..
Denk nu  du eerlijk gezegd dat ik niet zwanger ben.. ondanks het feit dat bijn borsten op springen staan.. en al die andere kwaaltjes die ik al had..
Als ik zwanger ben had ik toch gister wel een duidelijkere test moeten hebben denk ik..
Wat denken jullie???
En hoe is het met iedereen???

Rian84, wanneer is / was je NOD???
Spannend hoor! maar nogmaals probeer het een beetje van je af te zetten. Hoe is bijvoorbeeld je weekend gegaan toen je niet op het forum zat?

Gr Miranda

Hoi hoi,
Morgen is mijn NOD pas..
Ach soms maak ik me behoorlijk druk!
Weekend ging goed, maar omdat ik steeds misselijk was was het lastig om er niet aan te denken..
Het is gewoon raar voel me zo anders, en heb geen posi test gehad.. dus afgezien van die kwaaltjes moet ik er nu denk ik maar vanuit gaan dat ik gewoon ongi wordt.. Al voel ik dat nog helamaal niet aankomen..
gek he?!
Hoe is het bij jou?

Hoi,

Bij mij, tja... ze roepen de hele tijd dingen over niet naar de WC kunnen nou geen problemen mee... verder heb ik nergens last van... ja nergens vreemd gevoel in mijn buik maar dat kunnen ook de zenuwen zijn... van het weekend lekker relax gedaan dus ben weer helemaal fris. Want moe ben ik namelijk wel maar nu moet ik eerlijk bekennen ben altijd wel een uitslaper en bankhanger geweest als het ff kan dus wat dat betreft kan ik ook weinig merken aan mezelf. We zijn nu voor de 2e ronde bezig en mijn man zit al de hele tijd over mijn buik te wrijven omdat jij denkt dat het gelukt is... eerst maar is even afwachten. Hoe denkt jou vriend er eigenlijk over ik las dat het eigenlijk niet gepland is...? Maar lees nu dat je het toch wel heel graag zou willen. Weten je ouders het eigenlijk?
Niet te veel stressen meid!

Gr Mi

Terug
Bovenaan