Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Ik ga denk nu zaterdagochtend testen!
Ik hoop ook dat we met z'n alle over een nieuw onderwerp kunnen beginnen zondag of heel misschien zaterdag al.

hoi patvon,

Op deze site kun je uitrekenen wanneer je ongeveer uitgerekend bent
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641
Geef je het door als je het gaat uitrekenen?

hihi Ingrid ben het uiteraard   gelijk gaan proberen dit komt er uit :

Laatste menstruatie:  
23 januari 2008

Cyclusduur:  
31

Je bent uitgerekend op:  
1 november 2008

Je bent nu:  
29 dagen zwanger

En je hebt nog:  
254 dagen te gaan

Dit is de:  
5e week

Vind het zo raar dat het al week 5 is. Maar dat ik weet dat ze vanaf de eerste dag van
je menstru uit gaan. Maar klinkt zo raar.

En nu ben ik ineens weer misselijk snap er niks van. Gister nergens last van.
Patvon ik weet niet hoe vertrouwlijk die berekenen zijn. maar het zal vast wel een beetje kloppen. Nu ga ik sowieso zaterdag ochtend testen.

Ingrid,

Iedereen ontmoedigt het om vroeger te gaan testen dan je NOD. En ze zullen er ook absoluut gelijk aan hebben. Maar ik ben nu toch erg blij dat ik al getest heb. Heb nu al zekerheid!! Dus ja, ik ben echt de laatste die zegt dat je het niet moet doen. Stel dat hij negatief is dan test je toch de dagen er na ook nog. Als hij gister bij mij negatief was geweest zou ik niet meteen helemaal verdrietig zijn. En zijn dan toch nog kansen!

Het Patvon,

Joepiedepoepie!Gefeliciteerd wat super voor je zeg!!!Ben echt blij voor jullie!
Heb net ook stiekem getest(kreeg de kriebels)maar HELAAS!!!Negatief!!!
Welke test heb je gebruikt Patvon???Ik had sensitest?Geloof van clear blue!
Nou las ik dat de kruidvat testen gevoeliger zijn dus die ga ik vanaaf ff halen(het is koopavond)
heb nog wel iest van buikpijn, ik weet het echt niet meer hoor!
Maar die onzekerheid, daar wordt ik gek van!Dan wordt ik nog liever ongi, dan weet je het tenminster zeker.
Maar zolang dat er nog niet is is er hoop!!!Patvon je moet ons maar heeeeel veeeel glitters sturen dat wij zaterdag ook positief testen!!!!Hahaha

Liefs Anies

hoi meiden,

Mijn vriend kwam net thuis. We konden ons niet inhouden... negatief
Ik gebruik ook de test van sensitest. hoe duur is die van de kruidvat? misschien ga ik die dan ook wel halen.

Terug
Bovenaan