Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

pfff ik moet nog ff uitzoeken hoe dit werkt allemaal hoor , is zolang geleden voor mij en het is helemaal veranderd!!!!

Maar goed, dank jullie wel ik duim met jullie mee voor jullie maar natuurlijk ook een beetje voor mezelf,ik heb vandaag nog maar zoals ik al zei sinds zondag al bruinachtig /roze afscheiding, voel heel veel, soms teveel denk ik.

Meiden, ik hoop dat jullie gewoon te vroeg hebben getest en wat ik nog weet van toen ik echt actief op het forum was , is dat de meningen over merken van testen toch heel verschillend zijn, maar die van Predictor en clear bleu komen vaak het beste uit de bus, ze zijn een tikkeltje duurder maar ja.....

TOYTOYTOY

liefs Janine

Hey meiden,

Hoe is het???
@Patvon, welke test heb jij gedaan, en was je nou 1 dag te vroeg???
@Ingrid, dus jij gaat ook zaterdag testen???Wel ff laten weten he?Heb je nog steeds het gevoel dat je ongi wordt, ikke wel.
@Janine, las dat je last van bruinige afscheiding hebt, maar heb niet gelezen wanneer je je NOD hebt,misschien heb ik erover heen gelezen???Sorry dan
Ik wordt zo gek van het wachten, hebben jullie dat ook ?
Volgens mij kun je beter weten waar je aan toe bent!!!!

Liefs Anies

hoi allemaal..
 en al wat gemerkt??? of nog wachten op de nod??
ik ben ella van 26 jr. en had eigelijk vandaag mijn nod ( dag 37!!) had het een beetje uitgerekend maar nog niks.. vorige x was het pas op dag 45 dus kan ook nog een week duren. suc-6 iederen!

o sorry haha

ik heb vandaag mn nod

hier en dar wel gevoel dat ik ongi moet worden ofzo, maar ook langetijden dat ik niks voel.
erg vervelend allemaal.

succes allemaal

hoi nientje,

Ik weet  ook niet wat het kan zijn die bruinige afscheiding. Ik zelf heb de laatste paar dagen ook last van afscheiding maar dat is doozichtig/gelig. Een innestel bloeding kan het volgens mij niet zijn. uit verhalen heb ik mee gekregen dat een innestelbloeding heel herder moet zijn en dat het maar 1 dag is. Maar wie weet...Is bij elk persoon weer anders denk ik. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, gelukkig nog niks te zien! een zwangerige vriendin zei dat zij dat gevoel ook de eerste 3 maanden had, dus wie weet???
Ik word liever ongi dan dat ik met de test negatief eruit kom. Want dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. wachten duurd zo lang...zoals jullie zelf ook weten.
Ik ga voor iedereen heel hard duimen!!

Anies: ik ga toch maar zondag testen, omdat ik vandaag ookal getest heb.

groetjes Ingrid

Hallo!!!
Nou heb de kruidvat testen gekocht, inderdaar 2 voor 4,99.
Je had ze ook wel duurder hoor, maar dit zijn de goedkoopsten!
Ben benieuwd, heb meteen maar 2 doosjes gekocht,hihi!
Denk dat ik morgenvroeg weer even ga testen, maar weet het nog niet!
Sinds een paar uur is mijn buikpijn over, alleen het voelt nog gevoelig(wat een rare zin,haha)
Hoop snel van jullie te horen!!!
liefs Anieska

Janine, spannend vandaag je NOD, en nog niks te bekennnen???
Wanneer ga jij testen?

hey Ingrid

Over innestelingsbloeding hoor je zoveel verschillende verhalen idd, dat je ook niet echt wijzer van wordt nee...erg lastig idd.

Vorige keer had ik geen innesteling, maar dat was ook na ivf en weet niet of dat heel anders is.Ik heb toen 3 dagen mogen genieten van het idee dat ik zwanger was, daarna begon ik hevige buikpijn te krijgen en had te bloeden.

Die bruine, roze afscheiding van nu is ook 1 of 2 dagen geweest nu gewoon helder weer, geen touw aan vast te knopen dus.

We wachten (on)geduldig af.

mijn duimen draaien voor iedereen

Terug
Bovenaan