Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

hoi meiden,

Mijn vriend heeft het voor deze periode bijna geen hoop meer omdat de test negatief was vandaag. Ik zei wel dat het nog eigenlijk geen tijd was om te testen en dat je beter
's ochtends kan testen maar ja. Nu zakt bij mij ook een beetje de moed in.
pff echt kl*te!!
sorry, ik moest het ff kwijt.
Hebben jullie ook die periode's gehad dat je ff geen hoop meer had?

Hey Ingrid,

Ik snap dat je je k%^%^@t voelt!Ik moet eerlijk zeggen dat ik de moed ook een beetje ben verloren, al heb ik sinds een par uur geen buikpijn meer.Probeer maar gewoon te denken, volgende keer beter!
Maar dat lukt me ook niet altijd hoor!
Maer heb wel zoiets van,...als het(ongi)moet komen, dan maar meteen!!!
Kop op meid, het komt goed, is het niet deze keer, dan een andere keer, maar ga heel hard duimen dat het toch goed komt!!!!!!

Knuffel

Meiden,

Ben vannacht ongi gewordenVoel me echt kl*te!Ik snap niet dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!!!!!Ik moet maandag naar de fertiliteitsarts en dan met clomid starten!

Hoi Anies,

Echt balen joh! Geef je moed niet op! Ik hoop dat je door die pillen snel je cyclus opgang krijgen en dat het snel  raak mag zijn.
Ik leef helemaal met je mee.
Sterkte meid

liefs  

Nee, lees net je berichtje, Mammavanjesse. Verdorie, maar op voor de volgende ronde! Hou moed, want meer  meiden gaan weer met je mee, hoor! Ik waarschijndelijk ook, alleen ik weet het nu even niet meer. Mijn ongie zet maar niet door. Gisteravond spontaan heel erg misselijk en een opgeblazen gevoel. Sinds afgelopen maandag!!!! loop ik al met maandverband. Ook niet leuk, die "luier" de hele week al. Mijn NOD is vandaag, dus ga ervan uit dat het vandaag eindelijk gaat doorzetten. Dan ga ik met je mee de volgende ronde in.  

Kan natuurlijk weer niet teruglezen, maar volgens mij hebben we nog een aantal uitslagen te gaan, zaterdag en zondag, dus meiden........spannend! Succes!
Ik zal voor jullie duimen!

hey meiden.

mammavanjesse, balen zeg dat je alsnog ongi bent geworden!
Maar kop op, wees ff chaggie, de je ding en geef de moed niet op.

Muisje, voor jou een spannende dag, je NOD.IK duim voor je dat ie wegblijft en dat je van het weekend positief mag testen!!!Mijn duimen draaien overuren!

Ingrid, voor jou ook nog steeds onduidelijkheid, frustrerend he??Wanneer heb of had je je NOD???Kop op meiss!Ik duim nog steeds!

Nou hier beetje zelfde verhaald, woensdag of gisteren mijn nod, ik tel en kom op woensdag uit en de pc zegt dan heel leuk nee hoor donderdag pas haha.
Maar goed, ik heb een k*t nacht achter de rug,kon echt niet slapen, had het warm , draaien en keren, mijn darmen hadden het leuke plan om ook wakker te blijven en flink te gaan "spelen", ik had last van maagzuur en had echt trek!!Ben er zelfs uitgegaan om een boterham te gaan eten en ben er nog uitgebreid voor gaan zitten ook haha....en dat om 01.30 uur.
Verder qua zien nog geen ongi in de buurt maar qua voelen....Ik weet het niet.
Weet niet of het nou enkel  mn darmen zijn en maag of dat ik ook mn baarmoeder voel.

maar goed, we wachten weer verder (on)geduldig af!

liefs Janine

Hoi Janine,

Voor jou is het ook spannend zeg. Wanneer ga jij je testen? Laat je het ff weten als het zover is? Ik ga zondagochtend testen. Ik heb nog een onregelmatige cyclus dus ik denk niet dat het positief is. Ik voel ook niets meer in mijn buik.  Maar ik geef de moed net als jij ook niet op! Waarom duurd wachten nou altijd zo lang? Het is zeker frusterend! Gelullig heb ik 2 hele lieve honden die mij lekker kunnen afleiden.
nou ik duim voor jou en natuurlijk ook voor de rest!  

Hey Ingrid.
Ik weet niet wanneer ik ga testen en of ik moet testen.
Ik ben er niet zo happig op eigenlijk.
Ik heb al zoveel teleurstellingen gehad,zovaak getest en de keer dat het positief was heb ik er 3 dagen van mogen genieten.

Dus eigenlijk durf ik niet zo goed, vaak is het ook zo geweest dat als ik een test kocht dat ie dan al niet meer nodig was omdat ik dan ongi werd die avond of dezelfde middag nog , o wel mocht testen, negatief en koud een uur erna ongi.
Dus ik weet et niet zo goed, Ik moet het er ff over hebben met mn vriend en dan misschien vanavond kopen en morgen testen...

succes meid

Terug
Bovenaan