Wie nog meer NOD de 22ste of de 23ste?

Hey Patvon,

Wat goed dat je niet getest hebt zeg!Heb er nu ook spijt van hoor, het is toch best duur zo'n test!!!Weggegooid geld, maar je wilt zo graag he?

Ga nu echt wachten tot zaterdag, volgens de berekeningen kan ik vrijdag al testen maar moet dan ook werken en ik denk dat ik mezelf dan verraad!
Test jij alleen of met je man erbij?
Ik wil wel alleeen en dan voor s avonds een fopspeen ofzo als verrassing kopen, mijn vriendje gaat namelijk om 6.00 al de deur uit!Hihi!

Liefs Anieska

Heyhey Anies,

Ik ga de test wel samen doen met mn vriend. Hij is net zo enthousiast als ik ben,
dus ik weet zeker dat hij het niet leuk gaat vinden als ik die test alleen zou doen. Ik heb
daar wel over nagedacht hoor, over het idee wat jij hebt. Leek mij ook erg leuk om hem te verrassen maar dat gaat niet goed komen. Die verrassingen moet ik maar bewaren als het echt zo ver is en dan voor de grootouders.

Groetjes Von

Hoi Patvon,

Ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen, met of zonder vriend!
Maar voor de opa's en oma's had ik wel een idee, bestel bij simply colors een shirt voor mijn zoontje met daarop de tekst:ik word een grote broer!
Leek me wel leuk!
Maar dan moeten we wel eerst positief testen natuurlijk,

Liefs Anies

Ik vind dat t-shirt echt een super idee. Ik had dat ook ergens gelezen. Maar ja, dat
is bij ons nog niet van toepassing. Maar ik las ook ergens  iet met  een foto lijstje
met een tekst  in de geest van je kunt me nu nog niet zien maar  mag over 6/7 maand mijn foto hier in. Die vind ik in ons geval wel heel erg leuk.
 we zijn al weer een paar stappen verder dan waar we eigenlijk staan.
Maar ja, dromen blijft mooi toch. En zeker dromen die uit mogen komen!!

Hey Patvon,

Dat fotolijstje is ook een super leuk idee!!!
Ja we gaan een beetje te snel maar idd we moeten blijven dromen, toch?
En hoop dat ze heel snel zullen uitkomen!
Hey maar keek net ff op babybrabbel dat is ook leuk.
Kun je precies zien wanneer je innesteldag was, wanneer je een test kunt doen, wanneer je uitgerekend bent, watvoor sterrenbeeld je kindje wordt en vanaf wanneer je thuis mag bevallen en nog meer leuke dingetjes, vond ik wel grappig om te lezen!
Moet straks ff werken, dan gaat de tijd vast sneller,haha!

Liefs Anies  

hoi Anieska,

Ik kan me wel voorstellen dat je niet kon wachten... ik heb ook zitten twijfelen om me te testen maar heb het niet gedaan en wacht heel netjes tot zondag. Ik kan bijna niet wachten maar ik ben ook bang dat ik weer teleurgesteld word.

Ik heb zwangerschaptesten online gekocht van sensitest. Daar moet sowieso 1  vet gedrukt  streepje zijn. Als je 2 streepjes zit dan ben je zwanger.
Dus ik denk niet dat de test goed gelukt is. Maar als ik jou was zou ik toch wachten tot zaterdag, ookal is dat heel moeilijk. Maar dan weet je het wel voor bijna 100%.
Alleen duurd dat nog zo lang.

Het ene moment denk ik dat ik zwanger ben en het andere moment denk ik dat ik me alles maar verbeeld.
Wat zegt jou gevoel?

groetjes Ingrid  

en dan ook nog zonder K. Hopelijk vergeef je het me
(zal wel door zenuwen komen voor zondag)

Terug
Bovenaan