Wie nog meer NOD rond 18 juni

O ja ik ga natuurlijk nog voor die andere nog flink duimen voor een positieve test.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Nou overmorgen mijn NOD! Erg spannend hoor. Het ene moment denk ik dat ik gewoon ongi wordt en het andere moment weer niet. Errug verwarrend allemaal! Als de RD er overmorgen niet zijn ga ik donderdagmorgen een test doen. Heb wel ongi-gevoel, dus lastig. Ben een beetje misselijk en een opgezette buik. En steekjes onderin en in mijn borsten ook een beetje. Deze zijn niet pijnlijk zoals normaal. Mijn temp. was gisteren nog hoog, maar de daalt bij mijn ongi de avond van tevoren pas. Dus morgenavond moet ik even kijken.

Lierfs Yvonne

Hoi meiden,

Sharine, ik zal duimen dat de rd's niet doorzetten en anders succes in de volgende ronde.
Yvonne, spannend. nog 2 dagen wachten.

Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd. Heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Heb ook nog heeelemaal geen buikpijn of rugpijn. Ben wel al daaagen supermoe. Mijn temp schommelt een beetje tussen de 36,5 en de 36,7 ten opzichten van de 36,1 en 36,2 die ik voor mijn ei had. Ik heb vanaf de ovulatie maar 1 dag een lage temp gehad. Erg spannend allemaal. Een vriendin van me heeft gisteren op vaderdag haar kindje gekregen en ik hoop ook zo op goed nieuws deze week.

Succes allemaal.

Liefs,

Sara

Hallo Sara, wat spannend allemaal zeg! Ik zal voor je duimen dat het raak is.
Het afwachten duurt mij ook zo lang! We zullen bij mij nog even afwachten tot donderdag! Ik hoop het zo dat ze wegblijven!

Liefs Yvonne

Hey Sharine,

Hoe gaat het bij jou nu? Is het al doorgezet of nog niks te bekennen?

Ik duim ook nog steeds voor je hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nee hier nog steeds geen ongi, maar heb wel wat last van lichtbruine afscheiding dus denk wel ongi te gaan worden. Heb normaal wel dat ik direct na bruine afscheiding dat ik ongi word, en nu heb ik dit sinds gistermiddag en tot nu heden nog geen ongi.
Vanmorgen was mijn temp nog hoog dus ik denk vandaag niet ongi te worden maar denk morgen. Ik hoop echt voor jou en natuurlijk de anderen dat jullie zwanger zijn.
Maar yvonne heb jij er ook wel eens last van bruine afscheiding voor NOD ik altijd wel.

Liefs Sharine

Ja soms maar niet altijd. Dan  krijg ik het s'avonds en dan s'morgens de ongi. Dus als ik het morgenavond krijg dan word ik woensdagmorgen gewoon ongi, maar ik heb het niet altijd, dus weer lastig. Jij hebt het dus nu al vanaf gistermiddag? Wel een beetje raar he? Als het oud bloed is heb je nog best wel kans toch?

Liefs Yvonne

Ja eigenlijk wel maar ik vind het eigenlijk niet echt op oud bloed lijken maar het is het denk ik wel van de vorige menstruatie. Ik vind het wel vreemd dat ik vanmorgen nog een hoge temp had meestal 1 a 2 dagen voor ongi daalt hij al weer. Maar goed het kan natuurlijk morgen gaan dalen en dan word ik morgen of woensdag ongi. Word er wel een beetje gek van, gisteren was de test overduidelijk negatief terwijl ik gelezen had dat je clear bleu al vroeg kon testen. Dus mocht ik later mijn eisprong hebben gehad (vanwege de schommelen van mijn temp) dan kan die test heel heel misschien toch nog inderdaad te vroeg zijn geweest. Maar ik ben echt bang van niet.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan