Wie nog meer NOD rond 18 juni

ik heb echt het idee dat mijn lichaam me voor de gek houd. ene dag zere tepels, volgende dag nisk. vreemde steken of gevoel in mijn buik, volgende dag niks. ook wat duizelig, ik denk zelf aan ontpillen, maar hoop natuurlijk zwanger, nu aftellend heen, nog 6 dagen, dus hopen!

groetjes Dimka

Hallo meiden,

Ik heb ook rond 18 juni mijn  nod. We zitten nu in ronde 6 en heb al die tijd een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad, behalve de laatste keer toen was hij ineens 32 dagen. Daarom deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Op dag 17 testte deze positief, vorige week zondag dus, die dag en de dag erna natuurlijk flink geklust..  Weet in in ieder geval wel zeker dat we op het juiste moment geklust hebben. Verder nog niet echt veel klachten, af en toe wat jeukende tepels en met vlagen soms een zeurend gevoel in de onderbuik, verder eigenlijk niet...

Hoop dat we allemaal straks naar het februari forum kunnen.

Liefs,
Jazz

Hallo dames,

Hoe gaat het ermee? Zo te zien toch al een aantal met hoopvolle symptomen. :)
Ik was tot vandaag redelijk rustig, maar ik had vanmorgen weer een piek in mijn temp. (mijn temp is sinds 1e piek niet meer gedaald) Heb net de analyse over mijn data in Fertility Friend gelezen en alle 3 de methode spreken elkaar flink tegen. Volgens mijn temp was mijn ei zaterdag 2 mei, volgens mijn c-slijm was mijn ei 7, 8 of 9 mei en volgens en volgens mijn speeksel-ovu-test was deze 4 of 5 mei. Pff snap er niks meer van. . . .

Ik heb wel van zondag 2 mei tot vrijdag pijnlijke borsten en zeeer gevoelige (zelfs pijnlijke) tepels en steken in mijn buik gehad. Dit was een paar dagen weg, maar sinds gisteren heb ik weer gevoelige borsten, tepels en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ben nu ook al 3 dagen moe en slaperig. Slaap ruim 10 uur op een dag in plaats van de normale7-7,5 uur. Ik ben nu toch weer bang dat ik mezelf voor de gek houd, zeker nu die suffe FF voor de 2e (van de 2) maand mijn data niet duidelijk kan analyseren.

Ik kan vrijdag testen. Ik denk dat ik deze maand lekker niet wacht tot na mijn nod. Ben zo zenuwachtig. Hihihi.

Hopelijk binnen een paar dagen een boel zwangeren. Succes met wachten allemaal!!!

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Nou er zijn toch weer hoopvolle kwaaltjes ! Het is ook zo spannend tot aan je NOD!
En Sara, je moet er wel rekening mee houden dat als je wel zwanger bent, de test toch nog negatief kan aangeven omdat je te vroeg test.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ja, dat is ook zo. Ik was ook niet van plan om vandaag ofzo al te testen. Mijn nod is vrijdag of zaterdag dus ik denk dat ik op z’n vroegst op vrijdag een test doe.

Het is wel spannend dit weekend!!! Nog maar een paar dagen wachten!!! Succes met het wachten allemaal!

Liefs,

Sara

Hallo Sara,

Och ik dacht een paar dagen voor je NOD joh! Dan heb je nog niet zoveel kans op een positieve test, maar jij test op je NOD of een dag erna. Dat doe ik ook. Wat vreslijk spannend allemaal he? Dat afwachten iedere keer.
Laten we hopen voor allemaal positieve testen!!!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Vandaag dus een ongigevoel, volgende week woensdag pas mijn NOD. Wie weet hoe een innesteling voelt? Ik ben zondag op maandag geworden van een scheurende pijn linksonder in mijn buik, maandagmiddag hetzelfde in lichte mate, gisteren was het rustig beetje rommelig en nu dus ongigevoel.

Hoi Yvonne

Bij mij is het erg rustig geen last nog van mijn buik of rug. Nog steeds last van afscheiding en wat moe en drogen ogen. Nu krijg ik vanmiddag ineens een vlaag van misselijkheid zo ineens. Maar ja het is en blijft afwachten.
Jij krijgt nu vandaag een ongigevoel onderin de buik is dat voor jou een goed teken of niet ik weet niet meer precies of je daar normaal ook last van hebt, hoe zit het met je borsten daar heb je normaal wel last van toch van ei tot NOD.

We kunnen het nu gaan aftellen heb wel vast testen gehaald ik was toch even bij de drogist en er waren geen mensen in de winkel hahahaha.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan