Hallo dames,
Hoe gaat het ermee? Zo te zien toch al een aantal met hoopvolle symptomen. 🙂
Ik was tot vandaag redelijk rustig, maar ik had vanmorgen weer een piek in mijn temp. (mijn temp is sinds 1e piek niet meer gedaald) Heb net de analyse over mijn data in Fertility Friend gelezen en alle 3 de methode spreken elkaar flink tegen. Volgens mijn temp was mijn ei zaterdag 2 mei, volgens mijn c-slijm was mijn ei 7, 8 of 9 mei en volgens en volgens mijn speeksel-ovu-test was deze 4 of 5 mei. Pff snap er niks meer van. . . .
Ik heb wel van zondag 2 mei tot vrijdag pijnlijke borsten en zeeer gevoelige (zelfs pijnlijke) tepels en steken in mijn buik gehad. Dit was een paar dagen weg, maar sinds gisteren heb ik weer gevoelige borsten, tepels en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ben nu ook al 3 dagen moe en slaperig. Slaap ruim 10 uur op een dag in plaats van de normale7-7,5 uur. Ik ben nu toch weer bang dat ik mezelf voor de gek houd, zeker nu die suffe FF voor de 2e (van de 2) maand mijn data niet duidelijk kan analyseren.
Ik kan vrijdag testen. Ik denk dat ik deze maand lekker niet wacht tot na mijn nod. Ben zo zenuwachtig. Hihihi.
Hopelijk binnen een paar dagen een boel zwangeren. Succes met wachten allemaal!!!
Liefs,
Sara