Wie nog meer NOD rond 18 juni

Hallo allemaal,

Het bijft inderdaad gissen bij wie de buikpijn is door ongi en bij wie door zwangerschap.
Ik was vanmiddag in de stad en zag dat het super rustig was in  het Kruidvat. Ik denk dus"Mooi, vandaag is mijn enige vrije dag deze week, dus laat me meteen een test kopen voor vrijdag." En wat denk je. Ik loop naar de kassa... een hele massa mensen. Waar ze allemaal vandaan zijn gekomen weet ik niet, maar gelukkig kon ik de test onder wat andere koopjes verstoppen. Het blijft toch vreemd om zo'n ding te kopen. Wat ik wel leuk vond was dat de cassiere aan me vroeg of ik behoefte had aan medicijnen-advies. Normaal ga ik nl, naar de Etos (woon er naast) en daar vragen ze nooit wat. Vond het wel leuk. Wel snel alles in de tas en naar huis. Hahaha.

Wendy, spannend! vandaag nod!! Succes ermee!

Liefs,

Sara

Hallo iedereen,

Ik voeg me, misschien een beetje onbeleefd, bij jullie aan.
Ik heb mijn NOD ook 18 juni. Ik vind het allemaal superspannend. Ik ben nu 4 maanden gestopt en wij zijn nu 2 maanden voor het eggie bezig.
Ook ik begin vandaag ongi buikpijn te voelen (helaas). Nu lees ik zoveel verschillende dingen op het forum, allemaal heel verwarrend.
Ik heb verder eigenlijk nergens last van gehad, heb zelfs m'n ei niet gevoeld. Ik overweeg daarom ook om vanaf volgende maand misschien maar te beginnen met ovulatietesten.
Verder zijn m'n borsten en tepels wel wat gespannen en opgezet, maar dat had ik vorige maand ook en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden.
Ik weet niet waarom, maar ik weet bijna zeker dat ik volgende week gewoon weer ongesteld wordt, maar toch heb ik nog een sprankje hoop.
Succes meiden!!! En op naar de laatste spannende week.......
Liefs Tessa

Dag meiden

Hoe is het vandaag bij jullie

Bij mij is het nu weer rustig. Gisteravond begon mijn buik op te spelen iets krampen maar dat trok later weer weg. Steekjes en jeuk aan borsten dat is nu ook weer weg. Maar gisteravond en nu wel wat last van rommelen in de buik (darmen) elke keer denk ik dat ik naar de wc moet voor de (ontlasting) en dan trekt het weer weg. Maar ja dat kan ook tussen de oren zitten. Voor de rest is het hetzelfde als de afgelopen dagen. Moe, droge ogen en sávonds vooral een opgeblazen buik. Maar nu niet echt een ongi gevoel maar dat heb ik de afgelopen maand nooit echt gehad.

Groetjes Sharine

En o ja ik kreeg bij het opstaan van stoel of bed steken in de lies dan schoot het er ineens in. Even van auw dat doet zeer.

Hallo meiden!

Ja bij mij beginnen mijn borsten toch steeds gevoeliger te worden, maar nog steeds niet pijnlijk. Ongigevoel af en toe, beetje hetzelfde als Sharine met buik. Moe, nog steeds.

Liefs Yvonne

Oh ja gistern veel jeuk op mijn buik en steekjes in mijn borsten.

Hallo meiden,

Ik hoor het al, bij jullie ook allemaal vage klachtjes. Ik heb ook op 18 juni mijn nod. Heb deze ronde (6e) voor eerst ovulatietesten gebruikt, dus hebben in ieder geval op het juiste moment geklust...  
Heb wel ook wel steeds wat vage klachtjes, maar die had ik de vorige ronde ook, durf dus eigenlijk nergens op te hopen. Heb een wat zeurderig gevoel in de onderbuik, soms een beetje misselijk en wat gevoelige tepels. Maar zoals ik al zei, dit zegt niets...
Denk dat ik zaterdag al een testje er tegenaan gooi, kan toch niet langer wachten..

Laten we hopen dat het deze/volgende week allemaal positief voor ons uitpakt!!!

Liefs,
Jazz

Ja, dat hebben we allemaal he, die vage kwaaltjes? Ik hoop ook echt dat we allemaal positief zullen testen! Het afwachten is iedere keer zo vervelend he? Ik heb ook weinig geduld hoor als ik eerlijk ben!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan