Wie nog meer NOD rond 18 juni

Hallo Sharine,

Ja het blijft lastig met onze kwaaltjes zeg! Ik heb idd. nu een ongigevoel en zo net weer dat scheurende steekjespijn linksonder in mijn buik. Mijn borsten zijn niet zo pijnlijk als normaal. Ik heb anders altijd vanaf mijn ei tot aan mijn ongi onzettende pijnlijke borsten. Met trap oplopen deden ze al zeer. Nu zijn ze wel gevoelig, maar niet pijnlijk. Iets opgezet en dan voornamelijk mijn tepels.

Ik heb nog een test liggen, dus ik hoef niet een op te halen. En ik hoop dat ik hem gebruiken moet, want dan is mijn ongi er nog niet.

Laat het raak zijn voor ons deze ronde, ik hoop het echt!!

Liefs Yvonne

Hahaha grappig he? Hoe je kijkt of er geen bekenden in de winkel lopen als je de testen koopt.

Hoi Yvonne

Ja ik kijk altijd eerst even wie er in de winkel loopt als er een bekende is dan wacht ik nog even en anders doe ik het een ander keer. Dit keer had ik de test onder een pak luiers gelegd de verkoopster zag het niet en ik zei er ligt nog wat onder. Ze zei heb je het verstopt ik zei ja je weet maar nooit en anders krijg je rare praat in het dorp. Dan weet een ander nog eerder dat je zwanger bent dan jezelf hahahaha.

Ik hoop ook dat het voor ons beide dit keer raak mag zijn.

Liefs Sharine

Ja  grappig is dat he? Ik had dat ook de verkoopster zei zal ik het maar gauw in een tasje doen. Ik zei ja, en  toen vertelde ze  dat ze zelf ook de testen ergens anders koopt en niet in haar eigen dorp.

Hoi meiden,

Mijn nod is 17 juni, nu heb ik een vraagje: ik heb een aantal kwaaltjes die ik in eerdere rondes nog niet bij mezelf gespot had:

normaal gesproken als ik zit (heb een zittende baan) dan houd ik mn buik altijd een beetje in, maar dat lukt me nu niet?

Ik voel al een paar dagen steekjes in mn liezen en van binnenuit naar mn vagina en anus (sorry, hahaha ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)

en gisteren ben ik in huilen uitgebarsten (kan ook duiden op naderende ongi)

Herkennen jullie daar iets van?

xxx Muizeke

quote: muizeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 17:07:04'));

Hoi meiden,

Mijn nod is 17 juni, nu heb ik een vraagje: ik heb een aantal kwaaltjes die ik in eerdere rondes nog niet bij mezelf gespot had:

normaal gesproken als ik zit (heb een zittende baan) dan houd ik mn buik altijd een beetje in, maar dat lukt me nu niet?

Ik voel al een paar dagen steekjes in mn liezen en van binnenuit naar mn vagina en anus (sorry, hahaha ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)

en gisteren ben ik in huilen uitgebarsten (kan ook duiden op naderende ongi)

Herkennen jullie daar iets van?

xxx Muizeke

Hallo Muizeke,

Vervelend is dat als je niet gewoon weet dat het raak is, maar wachten moet tot je NOD. Ik heb ook wel eens hele pijnlijke steekjes gehad, maar bij mij kwam gewoon mijn ongi. Dat hoeft bij jou niet zo te zijn hoor, je kunt ook best zwanger zijn.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja die kwaaltjes zijn verraderlijk he? Ik heb er al een aantal gehad, maar deze waren zeg maar nieuw in mijn collectie  Ik hoop ook maar op niks, hahaha dat is makkelijker getiept dat gedaan!

Ik ga ook pas echt zondag testen tenzij die rd's eerder komen. Ik haal gewoon pas zaterdag een test in huis, want als ze hier al rondslingeren kan ik er toch niet vanaf blijven.....

x Muizeke (ronde 4 eerste babytje)

hoi meiden, hier ook weer een berichtje van mij, hier ook nog geen RD te bekennen maar wel wat buikpijn?? ik weet het je je weet het maar nooit he,
waar komt die buikpijn nou weer vandaan, je hoort zoveel verhalen over ongie pijn hebben maar toch zwanger zijn,
nou ik hoop dat ik dat nu dan ook heb!! ik heb zulke gevoelige borsten niet normaal meer, en ook ontzettend veel plassen, maar ja jullie weten inmiddels ook wel dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.
ik hoop zo voor ons allemaal dat het nu voor ons allemaal zo goed komt!!,
ik heb vandaag mijn NOD en daarom ook zo sjaggie omdat ik nu wat buikpijn voel!!
maar we moeten gewoon afwachten!!!
ik wacht tot vrijdag en als ik dan nog niet ong ben dan ga ik maar eens testen, ik moet toch dinsdag bij de gyn terug komen dus dan zien we wel wat we verder kunnen gaan doen!, hoe dan ook er zit schot in de zaak!!
nou meiden tot snel,
xxx wendy

Terug
Bovenaan