Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

He leuk ik had het al ergens anders gelezen!!!!! Lekker hoor lloret!
Ja positief is altijd goed!
Nou heb maar wat in gedaan want had net weer een beetje...ben pas ongi als het rood is!!!! (lekker positief)
Oh kon je niet wachten met de test? En nu wacht je tot zaterdag weer?
xie

Inderdaad zolang je nog niks roods ziet, kan het nog alle kanten op! En we blijven positief!!!!

Ja, zaterdag of zondag testen, weet het niet zo goed meer...misschien wel zondag omdat het dan een later is.

En de m&m's al op?

Liefs Lientje  

Hallo meiden,

Ben begin januari gestopt met de pil en inmiddel s al drie keer RD gehad, dus nog niet echt regelmatig... Maar rekenend vanaf afgelopen zondag zou ik op 4 maart NOD uitkomen!

Groeten, Elinesmama

quote: elinesmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2007 19:46:39'));

Oeps verkeerde forum....

Hallo meiden,

Ben begin januari gestopt met de pil en inmiddel s al drie keer RD gehad, dus nog niet echt regelmatig... Maar rekenend vanaf afgelopen zondag zou ik op 4 maart NOD uitkomen!

Groeten, Elinesmama

Wat jammer Lientje, maar misschien kun je als je rd nog niet  gearriveerd zijn,het weekend nog een keer testen??
Vond het al zo knap dat je het zo 'lang' volhield zonder te testen.

En : beetje verwarrend voor jou zeg. Was het enkel een beetje bruin bloed? Misschien toch een keer een testje aan wagen? Of wacht je het weekend af?

Ik weet wel dat je geen testen in huis moet halen want dan ga je overstag, tenminste ik.............

Hou me op de hoogte, liefs KIDS XX

Hoi Kids Lifestyle,

We zijn er nog niet helemaal over uit of zondag of misschien ook wel woensdag, we zijn een beetje in de bonen, allebei... We waren nu langzamerhand zo overtuigd, nou ja, gewoon maar wachten! De duivels laten zich nog steeds niet zien, dus da's nog steeds oke.
Vandaag werken en zaterdag een druk dagje, dus het weekend vliegt voorbij, denk ik! We zien wel.

Liefs Lientje

Lieve Lientje,KIDS enn de andere meiden!
Nou ze zijn er hoor...  en niet zo;n beetje ook, gisteravond laat nog...3 dagen te vroeg...was dus toch mn ongi! Ja was erg verwarrend maar nu is het wel duidelijk! Ben wel erg teleurgesteld maar dat gaat wel weer weg.
Nu cyclus 26 dagen, ik hou het op vandaag. Nou weet ik alleen niet meer hoe ik moet tellen. Ga ook wel deze maand beginnen met ovu testen. Nog een aanrader voor merk?
In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie steun en we gaan er volg keer weer voor natuurlijk!!!! Dikke kus maantje

Lientje bij jou nog niks???? Je zal wel erg  zijn nu met je mannetje... laat je weten?

Terug
Bovenaan