Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

mss een hele domme vraag hoor, maar wat zijn witte vlokjes?? is dat iets wat hoort na een innesteling of is het gewoon je afscheiding???
Ben errug benieuwd!!!

Puckylief

Nee, we konden niet meer wachten na al die positieve berichten over clearblue....maar er staat duidelijk NIET ZWANGER, dus mijn hoop is ook een beetje vervlogen...he, wat ben ik flauw van die onzekerheid en mezelf!
Ik vond die vrouwen die om de haverklap testen altijd zo maf en wat doe ik nu zelf? Hetzelfde en dat vind ik best irritant! Nou, we zien het wel....

Ik hoop zo dat bij ons de duiveltjes niet arriveren, maar zo zeker als ik net was, zo onzeker ben ik nu...

Liefs Lientje

Puckylief,

Ik kijk ook nog weleens uit het raam als ik achter mijn laptop zit...hihi!!!

Liefs Lientje

Hee Lientje,

heb je verhaal beetje gevolgd en vind het erg jammer voor jullie dat de test negatief was! maar hoeveel dagen ben je nu overtijd? Misschien dat de test nog positief kan worden? En ben je al eerder overtijd geweest of is dit nog niet eerder gebeurd? Sorry voor de vragen, misschien dat je het allemaal al wel verteld hebt, maar ben net nieuw hier.

En van dat testen, heel normaal dat je er zoveel mee bezig bent hoor! je kunt wel zeggen dat je dat zelf niet wilt, maar je wilt graag zwanger worden en als je eenmaal overtijd bent dan ga je toch stiekum hopen??

Succes en hoop dat het nog positief voor je uitpakt!

Liefs Meike

Lientje heb je net gedaan? of was dat gister?
Ooh nou moeten we allebei zo zitten......lekker is dat...de hoop verdwijnt met de sneeuw! Heb nog een halve zak m&m's, delen?

PS mn vent krijgt net een telfoontje van zn collega dat zn vriendin zwanger is...!!!!! Heeeeeeeeeel leuk voor haar!!!!!!!! Voelde me een beetje een zeikerd daarna....maar ja we zijn gauw genoeg aan de beurt! xie

Ja, hebben net getest met clearblue.   M&M's, normaal mmmmm, maar ik heb net m'n buikje vol, dus geniet er zelf maar lekker van, maar lief dat je aan me denkt!!!

Mijn nod was 4 feb en normaal iedere ronde de rd op de dag van mijn nod, ik zit nu in ronde 7, dus ja automatisch raak  je er wel wat  van in de  waar.

We zien wel, toch duivels dan???

Liefs Lientje  

Positief denken....

Als ik niet zwanger zou zijn dan is er 1 ding positief, dan ga ik op reis! Ik heb als vrijwilliger al 2 keer een groep verstandelijk gehandicapten begeleid in het buitenland en nou kreeg ik gister de vraag of ik in juni 15 dagen mee wil naar lloret, ik heb maar heel enthousiast gereageerd. Dat ben ik ook, maar mocht zwanger zijn dan ga ik natuurlijk niet mee en dan ben ik blij met die reis van ons wondertje in mijn buik!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan