Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

He KIDS en Mofa!
Jaaaa we gaan lekker naar het nov forum!!!!! En ik heb op de lijst gezien dat we erg dichtbij elkaar zitten!!!! Gezellig!!!!
Nou mn zak m&m's is bijnaop hoor, maarja altijd he   als de duivels er zijn...
Houden we elkaar op de hoogte? Dikke kus
En Lientje gaat ie nog????

Ja, pfff, nog geen duivels!!! Echt super spannend!!!

Vanmiddag samen met een bewoner naar de bieb geweest. Ik kon het niet laten het boek "het grote wonder" mee te nemen. Het is en blijft inderdaad een groot wonder en ik hoop voor ons allemaal dat er binnenkort (of misschien nu al) een wondertje in onze buiken gaan groeien!

Liefs Lientje

Ps Gelukkig hebben we geen m&m's in huis, hihihi!!!  M'n mannetje zegt net nu die dit zo leest dat hij morgen m&m's kopen, lief mannetje heb ik toch!!!!

aaahhh wat zijn ze lief voor ons he? Met pinda's????

En heb je je boek al uit? Misschien ook wel een teken he? Stiekum een boek meenemen...heb ook al stiekum het boekje Help ik wordt papa gekocht...met leuke uitspraken zoals: ook al is je vrouw nog zo dik, zeg elke dag tegen haar dat ze er fantanstisch uitziet enzo, erg grappig!!! Ben benieuwd wanneer ik dit mag geven...
Morgen zaterdag!!!!!!

Hoi maantje,

Ja zeker, met pinda's, die anderen vind ik niet zo... Dat boekje lijkt me echt leuk, zodra het kan haal ik ook zo'n boekje, ik kon dat niet met die bewoner ophalen. Die denkt al dat ik zwanger ben en meestal heeft ze gelijk, dus wie weet...
Het grote wonder is echt een mooi boek!  Dat vond ik ook al interresant toen ik nog niet zwanger  was, he wat zeg ik nou? Ik bedoel toen we nog niet onveilig  aan het klussen waren. Zie je nou al war taal....

Liefs Lientje  

Hoi Meiden,

Nou vanmorgen zijn dan toch de  gearriveerd. Wat een domper!! We zijn al 10 maanden bezig (incl. miskraam) en deze keer dacht ik toch serieus zwanger te zijn. Blijkbaar is je lichaam dan toch in staat om een loopje met je te nemen.
Maar ja....... wat kan je meer doen dan diep zuchten en gewoon weer door naar de volgende ronde.
Maar mijn cyclus gaat tenminste wel weer richting 30 a 31 dagen. Na de miskraam was deze eerst 35 dagen en dan nu 33 dagen. Tenminste nog iets positiefs.

Hoe is het bij jou Lientje? Wel spannend zeg  want je bent al een flink aantal dagen overtijd. Ik hoop dat je door  kan naar het volgende forum!

Ik ga me maar weer opgeven voor de volgende maand.

xxx

Hè Jammer Dile, this toch altijd weer een domper; hoe je het ook went of keert.......

Maar kom er gerust bij: bij de 'Novembermoeders'!! We kletsen  ons er wel weer doorheen.
Er is echter 1 voorwaarde: je moet wel van M&M's houden!! HAHA

Meiden allen een fijn weekend en ons ei is al weer een beetje in aantocht.

En Lientje; hou ons op de hoogte hè!!!!

Liefs KIDS

Ja Dile jammer voor je zeg!!!!! Maar zoals KIDS al zei: Dan welkom bij de Nov mama's!!!!!
En natuurlijk met zak m&m's!!!!!!
We slaan elkaar er wel doorheen hoor, geen zorgen!
Meiden fijn weekend ook van mij en we wachten weer gewoon lekker op ons ei!

Lientje, al weer een testje er tegenaan gegooid?
xie maantje

Hee meiden,

Op de valreep nog even  2 zakken m&m's gekocht!!! De hele dag buiten bezig geweest, zo he, wat was het koud. Het was een goede afleiding, vanavond lekker een filmpje kijken.
En dan morgen...testen...meiden misschien gek, maar ik zie er best wel een beetje tegen op... Wat nou als hij weer negatief is? Wat een miep ben ik toch! Dan gaan de m&m's eraan!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lientje

Ps  Ik heb dus nog niet weer getest

Terug
Bovenaan