Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Hoi ,

He balen! Ik heb nog wel zo geduimd...

Normaal was jij toch ook regelmatig ongi? Ik ook behalve de ronde voor deze ronde, 1 dag te vroeg ongi en heel kort ongi en nu dit...dus wie weet...positief blijven!!! Maar serieus er had toen iemand gereageerd dat je lichaam zich aan het voorbereiden was ofzo en ik vond dat maar onzin, te nuchter voor, maar ja, mijn ongi is nog steeds niet gearriveerd, dus wie weet!

Sterkte!  (zak m&m's)

Liefs Lientje

Hee dat heb ik precies ook gehad.....hmmmm maar is niet gek hoor en je maakt jezelf aan het eind ook eigenlijk helemaal gek....
Heb een weekje vrij en ben lekker alle klerenkasten aan het uitzoeken....wat een rotzooi zeg, maar wel even lekker afleiding!!!!
Vraagje nog... moet ik nu het gemiddelde van mn cyclus nemen? Zou dan op 27dgn komen en zou dan volg nod 08 maart zijn...heb wel al ingevuld maar ben er nog niet helemaal zeker van...??? ie maantje

Tja, dat weet ik ook niet precies...ik heb wel gewoon 28 dagen weer aangehouden, omdat het maar 1 keer onregelmatig was. De klusperiode hebben we wel ruimer genomen. Veel suc6!

Hee, enne teveel m&m's is niet gezond hoor, hihihi!!!

Liefs Lientje

O ja, nog even over de ovutesten... Ik heb die van Romed gebruikt deze ronde, maar die bevielen niet, vond ik maar een vaag gedoe (een paar andere meiden ook) Tot nu toe kwam bij iedereen clearblue er heel goed af. Het voordeel daarvan is geloof ik dat je niet met streepjes werkt, dus niet de verwarring is dit streepje nu dik genoeg (Romed) en je hoeft van te voren niet je urine 4 uur op te houden, wat ik een echte ramp vond! Het enige nadeel is dat ze prijzig zijn, geloof in 1 verpakking van 30 euro zitten 7 teststaafjes... maar het werkt, schijnt !

Liefs Lientje

Hallo lieve meiden,

Sorry dat ik deze twee dagen niet reageerde, ik had deze twee dagen wat problemen met ineternet.

Ik vind het erg spannend voor je Lientje...wel vervelend dat die stomme test je gewoon geen positief resultaat wil geven. Maar het kan wel zo zijn dat je gewoon nog niet genoeg hcg in je bloed hebt. Heb je nog bepaalde zwangerschapsverschijnselen?

En Kids Lifestyle, ik ga  idd voor mijn eerste humeltje.
Ik ga na mijn ongi, om de dag klussen. Dat deed ik de vorige keer niet. En hoop zo naar het november forum te gaan.

Ik duim voor je Lientje

Liefs Mofa

Hoi Meiden,

gelukkig Mofa je bent er weer. Ik was al benieuwd waar je was? Meestal na de rode duivels ben ik altijd weer een paar dagen tam. En als dan de klusdagen of de NOD dag in zicht komen dan word ik weer fanatiek op dit forum.Maar nu met deze spannende dagen voor jullie lees ik bijna de hele dag deze site .

Maar Mofa en ;  wij lopen aardig gelijk op en Lientje je laat ons wel in spanning zitten hoor!!!
Ben erg benieuwd wat de uitslag zal zijn. Misschien helpen deze drukke dagen je een beetje als afleiding. Hopelijk heb je dan een positieve test in de handen.
Of anders.... ga je lekker met ons mee voor een NOV-babytje

Fijn avond tot gauw en niet te veel M&M`s eten hè.

XX KIDS

Idd Kids Lifestyle,

We hebben allebei en miskraam achter de rug en hebben ongeveer dezelfde NOD. Ik hoop dat we dan allebei naar het november forum mogen.

Liefs Mofa

Terug
Bovenaan