Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Wat goed van jullie zeg! Je(en  man) was een beetje van slag he? Maar zo kennen we je weer!!!! Das trouwens snel! Film al afgelopen? Mn mannetje zit op de xbox....(ja ik weet het) maar nou heb ik de computer!!!!!! HaHa en de m&m's al op?
Pfff ja we wachten maar weer he? Wel flauw he  Kan niet wachten om weer te klussen!!! We wachten eigenlijk wat af hier
x

Ja, we hadden een dvd gekeken, Homeward   bound.  Was een leuke disney film. De m&m's zijn inmiddels weer veillig opgeborgen, anders krijgen we een dikke buik op een andere manier. Dan moet ik ook weer zo hard werken op de sportschool en dat valt me al zo zwaar...

Je mannetje achter de x-box, mmm, dus allemaal van die fijne geluiden? Mijn mannetje was eerder een fanatieke gamer, ging ook naar lan party's en kwam dan 's morgens rond 10 uur weer terug. Maar tegenwoordig zit ik meer achter de computer, oeps!!!

Hahaha ook al...ja het stormt in huis...en ook nog op de sterio/versterker aangesloten..maarja ze vinden het leuk! Ga m toch maar even van dat ding halen, dan zie ik m ook nog even. lekker op de bank en een bakkie thee. Regent hier nog steeds.

Ondertussen ben ik bijna helemaal gestopt met ongi...wel raar want heb het meestal 6 dagen ofzo, nu maar 2,5, wel met 1e dag heeel erg en daarna steeds minder. Ik zal wel weer van slag zijn en ga er ook niet meer over nadenken nu. Het is er weer eens uit!

Laat je nog ff weten als je morgen wat weet? Truste voor straks en keep !!!!!!!

xie

PS, Hot Rods en American Chopper???? Zijn ze familie???? wel mooi iid!!! Grappig hoor!!!! xie

Mannen!!!! Je kunt soms niet met ze, maar zeker ook niet zonder ze!!! hij zit hier met een big smile naast me. Fijne avond met z'n 2tjes, want voor je het weet zit je met z'n 3tjes en dan is het gedaan met de rust! Maar dat willen we zooooooooooo graag!!!

Ik laat je morgen wel even hoe en wat.

Liefs Lientje

Ps Alvast veel klusplezier toegewenst en al ovutesten in huis?

hoe is het hier meiden?? allemaal al wat meer zekerheid? aangezien het al de 11e weer is
mijn nod is ongeveer woensdag dus dat schiet ook al op

Hoi Patries,

Nee, nog geen duidelijkheid, dus we wachten weer braaf. Jij ook veel suc6 met deze spannende tijden voor je nod.

Liefs Lientje

heey lientje
ja thx idd spannend
maar voor jou ook he je bent al een tijdje aan het wachten pff... moeilijk hoor
succes iedergeval!

Terug
Bovenaan