wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

hoi dames
wat spannend he
heb 17 mijn nod
heb al paar dagen last van steken in me lies en trekt door naar me benen
en al week last van me borsten
we zullen zien groetjes maaike

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2006 15:18:30'));

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2006 10:19:42'));

engel op een of andere manier is mijn tekst tussen de jouwe geraakt. sorry

dat geeft niet
we moeten echt wachten tot zaterdag
en welke test heb jij ik heb ze van clear bleu daar zit zon stomen tekst op niet zwanger hahaha hopen dat zaterdag niet er voor weg is
maar de moed zakt een betje in mijn schoenen het voelt zo of er een kindje in mijn buik zit maar het zal wel mijn darmen zijn die mijn het gevoel geven dat ik zwanger bent maar ik begin wel steeds meer te vloeien gewoon wit geen kleurtje raar

ik spreek je gauw weer

hoi,
ik heb ook die digitale met de grote letters niet zwanger helaas,ik heb dat vloeien dus ook ,zelfs nog steeds een beetje slijmerig,dat herken ik van toen ik bijna moest bevallen maar goed dat is totaal niet aan de orde nu maar ja wel raar,ook wel eens helder en steeds het gevoel dat ik ongi ben geworden en dat is niet zo.maar blijf gevoelig in mijn buik. nog 2 dagen voor weer testen maar de moed zakt mij toch ook wel een beetje in de schoenen maar probeer positief te blijven
groetjes

ik heb sinds vandaag steeds meer het gevoel dat ik ong moet worden en mijn borsten doen gewoon erg veel pijn
ik ben blij dat ik iedere dag werk dan hoef ik ook niet steeds aan die test te denken die ik zaterdag ochtend gaat doen maar nog 2 dagen dan gaan we het samen doen en ben benieuwd wat het ons brengt of moet ik toch een andere test halen waar je 2 streepjes op kan lezen nou ik wacht zaterdag wel ff af dan zie ik het wel verder
ik zit wel me eigen helemaal vol te proppen met snoep chocola het is echt erg zoveel eet ik

we spreken mekaar weer gauw

Hallo!
ik zet al een tijdje jullie verhalen te lezen (is toch niet erg he?) maar ik wil nu graag ook even reageren.
Mijn nod is rond 19 dec. De reden dat ik nu reageer is dat ik sinds vandaag ook ineens veel meer last heb van slijm.... het is wit/doorzichtig en loopt soms met scheutjes eruit.... Ik werd vanmorgen wakker door pijnscheuten.... herkenen jullie dit ook? Oja, ik heb iets gevoelige tepels, maar geen pijn in mijn borsten. Wel steken in mijn borsten. Kan dat ook? Weet niet hoe de pijn in borsten anders moet voelen..... ik wens jullie heel veel succes en ik duim voor jullie!

Kus Fleur

heej hallo,

Nou nog 8 dagen, en dan kunnen wij gaan testen.
Gisteren voelde ik me echt raar. Ik kreeg van die hele rare steken rond mijn vagina, dit heb ik nooit eerder gehad, kort daarna weer een bult slijmverlies. Ik moet zeggen dat het minder is als normaal. Het lijkt wel of dat ik nu helemaal ontpilt ben, misschien dat dat het is, of ik ben zwanger.

Ik heb weer een voorraadje zwangerschapstesten besteld (5) en heb ook maar ovulatietesten besteld (5) voor het geval dat het niet raak is, dan wil ik volgende maand mijn cyclus bij gaan houden. Echt goedkoop bestellen op www.babybrabbel.nl. Ik heb voor al die testen maar 15euro betaald. Dan kan ik het mezelf nog eens vergeven als ik weer eens een (dure) test heb gedaan, voor niks.

hoe is het met de rest van de meiden? Allemaal in spanning en nog geen voorbodes van de ???

xxx wy

zo ik ben weer klaar met werken het is nu weekend
nog 1 dag en dan testen ik vind het nu wel moeilijk om te wachten het kriebelt zo om het te weten maar ik wacht echt tot morgen als ik wakker bent al is het om 6 uur dan ga ik mijn test doen ik laat het jullie gelijk weten

groetjes

Hallo allemaal,nog 1 dag voor mijn NOD!!!!!!
Ik heb geen gevoel dat ik zwanger ben (heb alleen nog wel een temp. van 37.2)  maar ook geen gevoel dat ik ongesteld word.......................

Ben op het moment wel snipverkouden,misschien is mijn temp. daar ook wel wat hoger door??
We zullen het zien.

Ik ga in ieder geval niet eerder testen dan dat ik 5 dagen overtijd ben,de vorige maand dacht ik ook zwanger te zijn,werd ik na 4 dagen alsnog ongesteld.

Succes allemaal met wachten.

Groetjes

hallo,
nou ik kon mezelf wederom niet beheersen,het was stil in huis dus ik dacht kom ik ga nu maar testen ipv morgen maar helaas het was wederom   met grote letters niet zwanger.dus ik ga er nu maar voor 99% van uit dat het op naar de volgende ronde word.ik ga zo wie zo niet meer voor maandag testen.ik had hem nog wel buiten bekeken in het licht en zag een heeeeeeel vaag 2e streepje maar ja ik kan mezelf natuurlijk ook voor de gek houden.dus ga ik er gewoon maar vanuit dat de rode  weer gaan komen,hopelijk snel zodat ik er op vacantie geen last van heb.ik begin echt flink te balen ook omdat ik zo sterk het gevoel krijg dat het bij deze mooie 3 kids gaat blijven op deze manier,de eind datum komt toch echt in zicht,nog maar 4 rondes de tijd,ik weet het ik zet zelf deze tijdslimiet erop maar ik wil echt niet te veel leeftijdsverschil er tussen maar ja hopelijk hebben jullie meer succes .ik zal voor jullie
groetjes van een  romy

Terug
Bovenaan