wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hallo meiden

ik heb ons maar weer van pagina 2 gehaald wat is het rustig hier he

iedereen op wacht op de eerste vk afspraak en echo's
ik ook ik mag 21 nov naar de vk dus nog een weekje wachten

hier is de vermoeidheid ook toegeslagen ik ben vrienden met bed en bank

verder niet veel kwaaltjes bijna niet misselijk soms een vlaagje maar als dat alles is doe ik het er voor.

groetjes pien 8 week en 1 dag

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
eva                       13 nov
mamavan2 14   nov
pien                    21nov
maryse            24 nov
jolien                   26 nov
echo's
eva                           13 nov
kleinwonder      17 nov
maryse                 24 nov
joan                        26 nov

zo even weer het lijstje naar boven gehaald kloopt het nog dames??

groetjes pien

Hoi Pien (en de andere meiden),

Het was/is inderdaad stilletjes, zo af en toe. Maar hier ben ik nu even.
Wat leuk dat jij je zo goed voelt zeg. Kunnen we een paar dagen ruilen misschien....?
Ik hoor ook vaak verhalen over vrouwen die zich he-le-maal geweldig voelen tijdens hun zwangerschap. Soms neem ik me ook voor om me de hele dag top te voelen en er ook zo uit te zien, maar het werkt niet helaas. Ben wit en ellendig. Nouja, hoort erbij natuurlijk.

Ik weet nog het gevoel toen mijn zoon anderhalf jaar geleden werd geboren; hij was er amper uit en ik voelde me ineens weer 'mezelf' (maar dan wel mama van een prachtig kindje). Ik kijk er nu al naar uit (en dan ben ik mama van twee van die schatjes, hoera).

Heb ook wel zin in mijn afspraak bij de VK, maar dat duurt dus nog twee weken. Weet iemand wanneer je met de doptone het hartje kunt horen?

Liefs,
Jolien

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
eva                       13 nov
mamavan2 14   nov
Siem                   17 nov
pien                    21nov
maryse            24 nov
jolien                   26 nov
echo's
eva                           13 nov
kleinwonder      17 nov
maryse                 24 nov
joan                        26 nov

Hallo meiden,
Heb even mijn vk afspraak toegevoegd.
Vindt het allemaal nog erg onwerkelijk... Hopelijk gaat dat wat beter na de vk en echo (weet nog niet wanneer die is). Wil gewoon graag horen en zien dat het allemaal goed is. Voel me verder redelijk goed, misselijkheid heeft gelukkig niet doorgezet, wel af en toe maar da's niets vergeleken bij anderen wat ik zo lees. Wel errug moe... Maar hou me voor dat dat over een paar weken beter gaat. Volgende week wel de nachtdienst in, zie er erg tegenop, vooral tegen het wakker blijven...
Nou ja op een na laatste ritje en dan een jaar ofzo geen nachten meer!
Iedereen succes bij de vk en eerste echo's,
X Siem

hoi allemaal,
het is hier inderdaad af en toe rustig! Ook ik schrijf veel te weinig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu ook echt ziek voel. Het gaat echt heel beroerd met me. Tot 3 uur 's middags kan ik gewoon echt helemaal niks eten en moet ik vaak en paar keer overgeven. Ook drinken lukt me maar amper. Tussen 3 en 9 gaat het een klein beetje beter en krijg ik er soms nog wel een droog broodje of een soepje in. Ook lust ik dan wat dropjes. Maar na 9 uur 's avonds is het weer helemaal mis en moet ik meestal weer een paar keer overgeven. Ik heb me nu ook ziekgemeld, want dit gaat zo echt niet. Als ik rustig blijf liggen dan gaat het 't beste, maar bij de kleinste inspanning moet ik overgeven. Ook is het elke dag met tandenpoetsen raak. Ik kan niet meer mijn tanden poetsen zonder over te geven. Maar het zijn gelukkig steeds kleine beetjes, ik heb niet het idee dat ik uitdroog ofzo. De huisarts wil liever niks geven als je wel voldoende vocht kan binnenhouden. Ja als ik dat hoor denk ik ook, dan is het vast ook niet heel erg goed om medicijnen tegen de misselijkheid te nemen. Ik moet het goed in de gaten houden, dat ik voldoende plas en dat de urine niet te donker wordt. Dan krijg je nog voldoende vocht binnen.
Ik weet nu ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik kan me toch niet wekenlang ziekmelden? Ja ik weet dat het gebeurt, toevallig heeft een collega van mij dat bij alledrie haar zwangerschappen gehad, maar ik voel me er helemaal niet prettig bij. Ik zit te denken of ik misschien binnenkort wat klusjes vanuit huis kan doen. Ik schrijf heel veel voor mijn werk en dat kan ik best thuis doen. En als ik me na 3 uur wat beter voel, kan ik  misschien wel wat doen. Ik zal het eens met mijn manager bespreken.

Ben ik ieder geval blij dat veel van jullie je wel goed voelen!!

liefs Maryse

Och Maryse toch! Wat ben jij beroerd zeg, wat ontzettend naar voor je. Ik duim voor je dat het snel minder wordt. De gembercapsules werken bij nader inzien toch niet goed, blijkbaar. Arme jij, dit is echt niet leuk. Zal aan jou denken als ik me niet goed voel, want hoewel ik ook niet lekker ben, is het beter dan hoe jij je voelt als ik het zo lees.

Gisteren was ik bij de haptonoom (daar ga ik later zwangerschapsbegeleiding bij doen) en het is raar maar waar: maar ik voelde me stukken beter nadat ik bij haar geweest was, zelfs vandaag nog. Apart. Ze kon ook (nu al) heel goed aan mijn lijf voelen dat er een kleintje in mijn buik leefde. Ik ben niet zweverig ofzo, maar ik vond het wel leuk dat ze dat zei.

En Maryse, blijf lekker thuis van je werk. Het is nu niet anders. Stel je voor dat je niet zwanger zou zijn en je precies zo zou voelen; dan zou je ook vast niet gaan werken. je voelt vanzelf aan wanneer je er weer klaar voor bent en tot die tijd moet je je rust gewoon nemen, dat helpt je, dat weet ik zeker. Pak een goed boek en blijf stil in je bedje liggen. Wat doe je voor werk eigenlijk?

Goed, ik stop er mee voor vandaag, kom net van een verjaardag en ga mijn zoontje instoppen.

Doeg allemaal,
Jolien

Dag Allemaal

Nou maryse ik kan je de hand schudden. Tot afgelopen zaterdag (7 wk) had ik echt nagenoeg nergens last van, maar sindsdien is ook bij mij de misselijkheid in alle hevigheid toegeslagen. Ik lig de hele dag voor pampus op de bank en bij de minste of geringste actie wordt ik beroerd. Ik kan wel hele kleine beetjes eten, maar de helft komt er weer uit. Gelukkig heb ik deze week een weekje vrij van mijn werk, maar weet echt nog niet hoe ik het moet doen als ik woensdag weer aan het werk moet. Moet er niet aan denken!!
Aan de ene kant denk ik: je moet gelukkig zijn: het is voor een goed doel, maar aan de andere kant is het niet echt de 'beloofde' roze wolk. (eerder een grote regenwolk... maar ja, ook na regen komt zonneschijn)
Tot schrijfs maar weer, ga ff verder zielig zijn

groetjes joan

Voor degenen die zo ziek/misselijk zijn: veel sterkte
Hier valt het gelukkig mee met de misselijkheid, ben wel erg moe.

Vanochtend voor het eerst naar de VK geweest. Was vooral ter kennismaking en een verwijzing te krijgen voor een echo (doet zij niet zelf). Ik heb meteen het zkh gebeld (pfff wat druk!) en we hebben nu een afspraak staan op 4 december!!! Dus dan kunnen we nog beslissen om het met de Sint avond te vertellen aan de familie (niemand weet het nog).

Groetjes en alvast een fijn weekend.

Terug
Bovenaan