wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hoi hoi meiden

mag ik er hier ook bij gezellie sorry dat de groep dan groter word,
maar bij die andere forum juni lees ik alleen maar mee omdat die groep gewoon veelste groot is!!

ik ben mariska 31 zwanger van de 3de en uitgerekend voor 22 juni ik heb vanmorgen me eerste afspraak bij de verloskundige polie in het ziekenhuis gehad en kreeg gelijk een echo hij moest wel binnenwaards ik was helemaal gefocust op het vruchtzakje en ik zag gelukkig een hartje kloppen echt super blij weer om zoiets te zien ik mag over 2 weken 17 nov weer terug voor een echo omdat ze niet precies kon zien hoe ver ik was maar ze dacht ongeveer wel 6 weken en 5 dagen ik moet aan de datum houden van 22juni.

ik hoop hier vaak op dit forum aanwezig te zijn en voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd en geniet van het zwanger zijn!!
groetjes mariska

Ha Maryse,

Gembercapsules zei je? Helpen ze nog steeds? Dan wil ik ze ook direct gaan halen. Hebben ze die alleen bij DA of ook bij Etos, weet je dat? Nouja ik ga wel vragen straks.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook af en toe reistabletjes geslikt die redelijk hielpen tegen misselijkheid. Ze waren geschikt voor zwangere vrouwen, ik kreeg ze aanbevolen door de apotheek. Ik weet niet meer hoe ze heetten, alleen dat het een blauw doosje was.

Ik ga vandaag echt op zoek naar iets waar ik me ietsje beter door ga voelen zodat ik wat kan werken want dat schiet zo helemaal niet op.

En nu is het ochtend en voel ik me niet bepaald goed, dus ik ga nog even een uurtje op de bank liggen.

Doeg!
Jolien

hallo allemaal

morgen heb ik mijn eeerste echo vind het echt zo spannend hoop dat het alemaal goed is vorige week mijn intake gehad vond ik oook heel erg spannend.

groetjes jenny

@ Jenny en Gaby: Veel succes morgen met jullie echo's! Spannend...
Dat alles maar goed groeit.
Laten jullie het ff weten hoe het gegaan is?
Gaby, is je bloedverlies al gestopt?
X Siem

Jenny en Gaby, veel succes met de echo vandaag, ben benieuwd!!!

Hier nog steeds weinig kwaaltjes, bij m'n vorige 2 zwangerschappen lag ik het liefst als een zandzak op de bank te slapen, maar nu...komt vast nog wel!!! Ik krijg wel al een buikje dus het zal toch wel goed gaan...

Fijne dag nog allemaal!

hallo meiden

wat is het weer rustig hier iedereen aan het werk?
ja ik heb ook niet zo veel te vertellen dat komt nog wel denk ik namate het babytje gaat groeien!!

ik heb nog steeds geen kwaaltjes dus dat is wel lekker alleen soms last van mn borsten en een enkele keer een vlaagje van misselijkheid die ook zo weer weg trekt

nou eerst weer de groetjes van pien

hoi allemaal

er was helaas niks meer te zien op de echo het is over hier en op naar de volgende ronde. ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap en ik hoop snel weer zwanger te zijn.

dikke kus knuffel
trotse mama van levi

oh gaby! Wat ontzettend K** voor jullie! Heel veel sterkte gewenst!!!

Hier is verderv alles erg rustig, zelfs zo rustig dat ik mij wel eens afvraag of ik wel echt zwanger ben... voel me prima! nou ja, we wachten de 26e maar af. we hebben het verder ook nog niet verteld. alleen de beide ouders, broer en zus. Zij waren allen door het dolle!
We hadden gebaksdozen gekocht en daar beschuit met blauw/ roze muisjes  ingedaan. De hint was al snel duidelijk!

tot snel maar weer!

groetjes jorien

Terug
Bovenaan