wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Fijn Eva, dat de echo goed was!!!

Mag mijn echo datum (4 dec) in het lijstje?

Ik ben gisteren de "man met de hamer" tegengekomen...ik liep al weken gewoon door terwijl ik natuurlijk best weet dat je meer rust moet nemen als je zwanger bent. Valt ook niet altijd mee als je al 2 kids hebt rondlopen (waarvan er eentje niet meer slaapt 's-middags). Daar was ik dus te weinig mee bezig totdat ik gisteren helemaal niet lekker werd en doodmoe was...2 uur slapen later was ik er weer bovenop en ik weet nu dat ik de komende weken zeker rustig aan moet doen.

Groetjes!

hoi pien,

aangezien niemand reageerde op mijn 1e berichtje wachtte ik even af,ik weet niet of dit een besloten groep is of.....maar niemand zei welkom of zo,dus toen wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten....maar dank je wel dat ik op de lijst sta!

ik zal   binnenkort even kort beschrijven wie ik ben maar ik hoor boven een jongeman die wakker is

fijne zondag allemaal!

groetjes nienke

Pfff... Nou, een hele stapel folders en een perfecte bloeddruk rijker!
Het is wel allemaal wat echter nu.
We hebben het gisteravond aan mijn zus verteld, ff lekker samen gejankt.
Ze zijn blij voor ons maar het voelt nog steeds oneerlijk, zij was echt eerst aan de beurt!
Gelukkig zijn we ook vriendinnen en komt het helemaal goed, wel opgelucht nu.
De echo afspraak gemaakt voor over 3 weken! Spannend!
Hoe is het bij jou gegaan kleinwonder?
Hoe is het met de klachten bij iedereen? Zijn er al meiden door de mand gevallen?
X Siem

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
pien                    21nov
maryse            24 nov
jolien                   26 nov
Siem                   22 dec

echo's:
kleinwonder      17 nov
maryse                 24 nov
joan                        26 nov
nienke                   27 nov
Siem                       9 dec

hoi hoi iedereen

ja de echo ging goed wel heel apart 2 weken terug was ik 6 weken heen en was de baby 8 mm en nu ben ik ineens 9 weken en 1 dag en was de baby 23 mm dus mijn nieuwe uitrekendag is 21 juni.
hoe is het verder met iedereen?
zelf ben ik erg moe en heb vaak last van hoofdpijn maar dat hoord er bij.
ben gelukkig niet misselijk.

groetjes jenny

@Siem, het lijkt mij inderdaad heel lastig als je zus het ook zoooo graag wil en het bij haar niet zo snel lukt! Een nicht van mij kan ook geen kinderen krijgen, ze is altijd heel attent en lief voor de meiden en komt met de mooiste cadeautjes, maar ik weet ook dat ze veel verdriet heeft dat zij het niet heeft...blijft erg lastig.

@kleinwonder: leuk, de echo!! Krijg je nu pas met 20 weken weer een echo of eerder?

Hier is alles goed, was gisteren erg misselijk, combinatie van zw.kwaaltjes met buikgriep, dus ik lag erg vroeg op bed. Maar het gaat nu weer een stuk beter gelukkig. Wel ben ik ook erg moe.

Bij mij weet ook verder niemand nog dat ik zwanger ben. Maar nu kwam er gisteren een vriendin naar mij toe dat ze zwanger is en half juni is uitgerekend...oooohh dan is het moeilijk om het niet te vertellen hoor. Zit dan ook te twijfelen of ik het maar alsnog zal vertellen aan haar...

Terug
Bovenaan