wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

mag ik me ook hier bij aanmelden?!
ik ben nienke,29 jaar en de trotse moeder van aaron jesse(24-11-2006)en zwanger van nummer 2:)22 juni volgens de berekening maar ik ga 27 november op de 1e echo,dus dan horen we wel meer!ik denk zelf dat het wel iets later was aangezien wij in de menstruatie echt niks doenmaar goed ook dat horen we dan!leuk dat er een speciaal onderwerp voor is!!!

groetjes nienke

Gaby, wat vreselijk voor je zeg!!! En ik las dat je al eerder een miskraam hebt gehad...heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk ben je snel weer zwanger!!

Hoe is het verder met iedereen? Nog echo's gehad (ben benieuwd!)?

Ik ben vandaag vrij, heb a.s. dinsdag examen dus moet druk aan de studie. Na dit examen ben ik wel weer even klaar met opleidingen/cursussen doen hoor, dan ga ik eens genieten van het wondertje in m'n buik .

Groetjes Bianca

Jeetje, Gaby, dat is idd vreselijk voor je zeg! Ik hoop dat je er snel overheen bent.
Ik merk dat nog steeds weinig meiden op het forum last van kwaaltjes hebben. Nou hier gaat de misselijkheid lekker door hoor!
Jolien, heb je die gembercapsules al? Bij mij werken ze echt. De misselijkheid is zeker niet weg als ik ze in heb genomen, maar ik hoef ook niet te spugen. Beroerd blijf ik helaas wel de hele dag. En 's avonds wordt het weer erger als die pillen uitgewerkt zijn.

Ik heb vandaag maar vrij genomen, want ik kon echt ff niet meer hoor. Ik zit er heel dicht tegenaan om me ziek te melden. Maar ja, dat wil ik ook niet zomaar doen. Heel jammer, maar op dit moment kan ik nog niet helemaal genieten. Maargoed, het gaat over en dan kan ik er dubbel en dwars van genieten!
Vandaag alweer 7 weken zwanger! Bijzonder hoor.

liefs Maryse

hallo allemaal

sorry dat ik zo laat reageer maar mij echo ging goed woensdag het boontje is nu 8 mm groot wel heel apart.
17 november mag ik nog een keer voor de echo.
Gaby heel erg vreselijk voor je hoop dat je snel weer zwanger bent.

groetjes jenny

@Gaby: heel veel sterkte. Wat ontzettend naar voor je. Hoop je binnenkort weer terug te vinden op het forum, onder betere omstandigheden.

@Maryse: ik heb die capsules sinds dinsdag, volgens mij. Maar ben, net als jij, nog steeds tamelijk misselijk de hele dag. Gisteren had ik zowaar een redelijk goede dag, gelukkig want ik moest een hele dag ver van huis voor mijn werk. Verder probeer ik tussen de noodzakelijke dingen (werken, boodschappen doen en voor mijn zoon zorgen) door zo veel mogelijk op de bank of in bed te gaan liggen, dat helpt wel een beetje.

Ik heb op 26 nov een afspraak bij de verloskundige en dan maken we een afspraak voor de eerste echo. Ik kijk daar erg naar uit; dan gaat het leuke eraan ook wat meer leven, zeg maar.

Nu ga ik eens wat te eten koken, ben lekker even helemaal alleen thuis en dat is best fijn (onder het eten vanaf de bank een opgenomen vrouwenserie kijken.... best lekker).

Liefs Jolien

Hoooi,

Tijdje niks van me laten horen.
Hier gaat alles goed. Lekker rustig. Af en toe beetje buikpijn/steekjes. Maar als dat alles is. En ik moet op tijd eten, anders wordt het een beetje weeig in mijn maag.

Gaby: meid, wat balen zeg! Sterkte! Doe het rustig aan en neem de tijd voor jezelf.

Hoe is het met de rest?   Beetje rustig hier!

Liefs
Ryanne

Hoi hoi,

Hoe is het met jullie? Hier heeft de vermoeidheid toegeslagen, had ik bij m'n vorige 2 zwangerschappen ook. De bank en m'n bed zijn nu m'n beste vrienden...

Maar...morgen eerst examen doen van m'n cursus dus vandaag houd ik mijzelf op de been . Vanavond maar wel vroeg naar bed....

A.s. vrijdag heb ik de eerste afspraak bij de VK. Zijn jullie allemaal al naar de VK geweest?

Terug
Bovenaan