Wat leuk, je echo! Ik ga 26 nov naar de VK (eerste afspraak) en dan gaat zij dus ook een afspraak regelen voor de echo. Ik word een beetje ongeduldig moet ik zeggen, want ik vind het lastig om niets te zeggen tegen mijn vriendinnen enzo. Ik heb het aan 1 vriendin verteld omdat ik die echt heel vaak zie. Verder weten onze ouders het en 1 van mijn collega's. Hen zou ik het ook vertellen als het mis gaat, zo redeneer ik maar.
Wanneer vertellen jullie het nieuws en aan wie?
Ik vind het trouwens ook lastig geheim houden omdat mijn buik al een beetje begint uit te zetten (8 weken, maar 2de kindje). Wat doen jullie daaraan? Ik trek maar wijde kleren aan waardoor het niet opvalt maar echt leuk voel ik me daar niet in. Een jurk kan ik nu gewoon niet aan want dan ziet iedereen het volgens mij (mijn buik is normaal echt helemaal plat).
Doeg,
Jolien
Wanneer vertellen jullie het nieuws en aan wie?
Ik vind het trouwens ook lastig geheim houden omdat mijn buik al een beetje begint uit te zetten (8 weken, maar 2de kindje). Wat doen jullie daaraan? Ik trek maar wijde kleren aan waardoor het niet opvalt maar echt leuk voel ik me daar niet in. Een jurk kan ik nu gewoon niet aan want dan ziet iedereen het volgens mij (mijn buik is normaal echt helemaal plat).
Doeg,
Jolien