wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Wat leuk, je echo! Ik ga 26 nov naar de VK (eerste afspraak) en dan gaat zij dus ook een afspraak regelen voor de echo. Ik word een beetje ongeduldig moet ik zeggen, want ik vind het lastig om niets te zeggen tegen mijn vriendinnen enzo. Ik heb het aan 1 vriendin verteld omdat ik die echt heel vaak zie. Verder weten onze ouders het en 1 van mijn collega's. Hen zou ik het ook vertellen als het mis gaat, zo redeneer ik maar.

Wanneer vertellen jullie het nieuws en aan wie?

Ik vind het trouwens ook lastig geheim houden omdat mijn buik al een beetje begint uit te zetten (8 weken, maar 2de kindje). Wat doen jullie daaraan? Ik trek maar wijde kleren aan  waardoor het niet opvalt maar echt leuk voel ik me daar niet in. Een jurk kan ik nu gewoon niet aan want dan ziet iedereen het volgens mij (mijn buik is normaal echt helemaal plat).

Doeg,
Jolien

Nou Joan, jij hebt het dus ook flink te pakken! Maar je moet gewoon thuisblijven als je het niet trekt hoor. Wel naar je lichaam blijven luisteren.
Ik heb woensdag de vk gebeld, omdat ik dacht dat het voor mijzelf in ieder geval niet gezond is om bijna niks te eten (voor het kind maakt het allemaal niks uit). Ben ook al 4 kilo in 2weken afgevallen. Zij zei dat ik aan de huisarts emesafene moest vragen. dat is het enige medicijn dat bij zwangerschapsbraken wordt gebruikt. Dus dat heb ik gekregen, in zetpillen. Maar op internet had ik al wisselende verhalen erover gelezen, het werkt niet bij iedereen. Ik heb het nu 2 dagen geprobeerd, maar ik word er niet enthousiast van. Op sommige momenten denk ik dat ik me wat beter voel. Maar ik moet nog steeds overgeven en die verbetering is maar van hele korte duur en zo weinig, dat is het niet waard om daarvoor medicijnen te nemen. Daar komt nog bij dat het een medicijn is met een gele sticker, dus je wordt er ook nog eens heel suf van. Nee ik vrees dat ik het gewoon even moet uitzingen.
Ik heb trouwens wel een drankje gevonden wat me wel smaakt, AA drink. Dat drink ik normaal bijna nooit, maar nu is het 't enige dat ik een beetje naar binnenkrijg.

Jolien, je vroeg wat voor werk ik doe? Ik ben coördinator nieuwe media en ben op dit moment bezig met de ontwikkeling van de nieuwe website van ons bedrijf. Alleen redactioneel, het technische deel doet een extern bedrijf.
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie allemaal voor werk doen.

Ik ben wel blij dat ik over 1,5 week de echo heb, dan weet je een beetje waar je het voor doet he. Nu  lijkt het nog allemaal zo onwerkelijk.

groetjes en tot later!

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik durfde nog even niet te schrijven hier omdat ik bang was voor een miskraam. Echter vanmorgen heb ik een echo gehad en ik heb het hartje gehoord en gezien. Ik ben 8 weken en 1 dag zwanger .
Ik heb al een zoontje van 16 maanden, echter daarvoor had ik 2 miskramen gehad. Gelukkig lijkt alles goed te gaan.
Ik heb geen(lees weinig)  last van kwaaltjes, wel moe. Als het daar bij blijft hoor je mij niet klagen.
Ik heb hier al heeeel anders gelezen. Sterkte met de misselijkheid.
Groetjes Kaly
p.s. volgens mij ben ik 25 juni dus uitgerekend.

He Meiden,
Ik mag maandag naar de vk, ben errug benieuwd... Gaan dan ook afspreken wanneer  we de echo krijgen!
Ik merk ook al dat sommige broeken echt niet meer lekker zitten, maar geluk bij een ongeluk: omdat ik extra kilo's heb (hihi, da's mooi gezegd) ziet niemand er wat van, en lang leven de tunieken! M'n moeder vond vandaag nog dat ik er zo goed uitzag, of ik afgevallen was...
Sinds deze week ben ik weer wat meer misselijk, vooral een uurtje na het opstaan tot aan het avond eten, dan is het acuut over en kan ik lekker eten. De rest van de dag af en toe een cracker of fruit. Maar niet echt erg hinderlijk.
Vanochtend door m'n zus uit bed gebeld: ze was helemaal overstuur, na 1ste iui toch weer ongi geworden... Ben er gelijk heen gegaan. Maar voel me zoooo schuldig! Ze weet wel dat we bezig zijn maar niet dat ik al in ronde 2 zwanger ben...
We hebben nu besloten dat we het snel gaan vertellen, anders wordt het steeds moeilijker.
Nou, ga me ff klaarmaken voor een feestje vanavond, heb maar gezegd dat ik niet lekker ben en daarom zelf rij.
X Siem
ps. Marijse er zitten veel mineralen/stoffen in AA dus als jij dat binnen kunt houden is het hartstikke goed! En veel callorieen, maar dat maakt nu niet uit. Suuces meid!

hallo meiden

hier is alles rustig weiinig klachten nog

@nienke aangezien je alleen maar 1 berichtje had geplaatst stond je er niet bij want we horen dan verder niks en we willen de lijst niet te lang hebben omdat we dan niet meer weten wie wie is.
vandaar dat je er nog niet bij op stond hoor!!dus kom regelmatig mee schrijven!!
ik zet je er nu bij tussen!!!

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
eva                       13 nov
mamavan2 14   nov
Siem                   17 nov
pien                    21nov
maryse            24 nov
jolien                   26 nov
echo's
eva                           13 nov
kleinwonder      17 nov
maryse                 24 nov
joan                        26 nov
nienke                   27 nov

hoe is het met de rest??
groetjes pien

Hallo allemaal!

Sorry, tijdje niet gereageerd! Hoe gaat het met jullie? En de klachtjes?
Met mij alles goed, ben wel erg moe en mijn smaak in eten begint nu erg te veranderen. Ik vind vlees opeens een stuk minder lekker, terwijl ik er eerst niet zonder kon en zit  's avonds snel vol. Ik vind koffie opeens niet te drinken!!
Afgelopen donderdag eerste echo gehad. De kleine kwam meteen in beeld en ook de hartslag was snel gevonden. WOW!!
Volgens de berekeningen ben ik nu 8 wkn en 3 dgn, volgens de echo 9 wkn en 2 dgn. Heb nu 27 november nog een extra echo om te kijken hoever ik ben.

Ik ga zo naar bed, ben gesloopt!!

Liefs Eva

Hallo meiden,
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Een tipje wat voor sommige meiden helpt die misselijk zijn ; cola.
Of druppels van Weleda tegen misselijkheid, verkrijgbaar bij apotheek of drogist.
Zelf ben ik zanger van ons tweede kindje en ben ik uitgerekend op 29 juni
Ik wens jullie allemaal een geweldige zwangerschap!!
Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan