wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hallo meiden

hier is alles rustig bijna geen kwaaltjes dus dat gaat goed
morgen naar de verloskundige afwachten wannner ik de echo krijg vind het nu wel spannend worden of alles wel goed is en zo

nou eerst weer de groetjes
pien

Hi ladies,

Zijn de zieken al wat aan het opknappen? Ik niet. Had vorige week (donderdag tm zondag) paar redelijk goede dagen, ik voelde me weer een klein beetje mezelf, zeg maar. Maar sinds maandag ben ik weer net zo misselijk als eerst, grrrrr.

Morgen ben ik 9 weken zwanger. Bij mijn eerste kindje was ik na 10 weken stukken minder ellendig, dus ik hoop dat ik er ook nu redelijk snel vanaf kom. Mijn man zegt ook al: 'je bent jezelf helemaal niet'. Daar baal ik dan ook weer zo van; niet dat hij dat zegt, want het is waar. Ik baal ervan om niet mijn actieve, vrolijke zelf te zijn. Ben veranderd in vaatdoek die al blij is als ik de supermarkt heb gered.

Enfin, waar ik echt ENORM naar uitkijk: straks weer zo'n lekker klein poppetje heel dicht tegen me aan houden..... daar doe ik het voor.

Doeg allemaal,
Jolien

@ Pien, hoe was het bij de VK?

@Jolien, balen dat je je nog steeds zo ellendig voelt!!! Volgens mij nemen de kwaaltjes met een week of 9 a 10 vaak af dus hopelijk ook voor jou!

Hier gaat het goed, doe nu rustiger aan en ga op tijd naar bed. En dat werpt z'n vruchten af. Al heb ik een druk weekend voor de boeg (met Sint feest e.d.) dus op zondag zal ik wel weer uitgeblust zijn...

Krijgen jullie ook al een buik(je)?

Dag allemaal

Wat vervelend jolien; hoop dat het snel wat beter met je gaat. Ff doorzetten en dan ben je straks weer de vrolijke zelf: alle andere kwaaltjes zijn beter dan die misselijkheid!! Leef met je mee.... Zelf hang ik ook nog regelmatig boven de wc  Wordt wel iets beter vergeleken met vorige week echter....
Ik heb nog niet echt een buikje, maar aan het einde van de dag zit mijn broek niet echt meer fijn. Jullie?

@Pien: hoe was de verloskundige? kon je het hartje horen? Spannend he?
@nienke: natuurlijk welkom!!

liefs joan

hoi, ik wil me ook graag aansluiten in het rijtje, ben 32 jaar en zwanger van ons 4e kindje, weet sinds vandaag dat ik 9 weken zwanger ben. Heb eind augustus miskraam gehad en moest via echo te weten zien te komen wanneer ik uitgerekend ben. Was vandaag grote verassing dat we ons kindje 26 juni verwachten, ik had niet verwacht al zo ver in de zwangerschap te zijn.
Meevallertje vandaag, heb zelfs al hartje flink zien bonzen en armpjes zien bewegen.... echt super...!! Wat betreft de kwaaltjes doe ik ook gezellig mee, vooral mijn omgeving wil ik weleens laten schrikken van mijn heftige reakties.
Vandaag was ons zoontje van 2,5 jaar erg zijn "Nee"aan het oefenen, dus was errrrug gezelllig....... ben ook flink moe, en tot aan avondeten misselijk, en omdat het de vierde wordt ben ik ook al flink aan het groeien. dus ik denk dat we ht niet zo lang meer stil kunnen houden.... heel veel plezier en geluk in de zwangerschappen, dikke knuffel van crumel.

Hoi allemaal,
ik heb al even niet geschreven, maar had er gewoon de energie niet voor. Ook afgelopen week ben ik thuisgebleven. De arbodienst heeft me al gebeld en ik hoefde alleen maar te zeggen dat ik last heb van extreme zwangerschapsmisselijkheid! Ik had een vrouw aan de telefoon die mij precies begreep, gelukkig maar. Ik voelde me toch een beetje schuldig dat ik mij ziek had gemeld. De misselijkheid is er dus nog steeds en ook het overgeven. Alhoewel de rust mij wel goed doet. Ik had vandeweek wel wat betere dagen ertussen. Ook kan ik tegen de avond wel wat eten zonder over te geven. Gelukkig maar. Maar ja, als ik merk dat de misselijkheid minder is, wordt ik gelijk weer onzeker en vraag me af of alles wel goed is. Dit natuurlijk omdat ik eerder een miskraam had gehad. Gelukkig krijg ik maandag de echo, ik kan echt niet wachten.

En ja, ook ik krijg al een buikje! En dat terwijl ik ben afgevallen.

Hopelijk gaat iedereen zich snel beter voelen en dan komen de leuke tijden eraan!!

groetjes Maryse

hallo meiden

zo ik ben bij de verloskundige geweest en ik vond het tegen vallen
drie kwartier binnen geweest en het alleen over mn vorige zwangerschappen gehad en een beetje over wat ik van hun kan verwachten wel mijn bloed druk is gemeten die is super maar dat was het dan ook ik krijg nu een echo pas op 4 dec dus nog even geduld voor ik weet of alles goed is
ik maak me nu soms welz orgen want ik heb bijna geen last van kwaaltjes en heb nog geen buikje en voel helemaal niks.

ach sorry hoor dames maar moest het even kwijt.

groetjes pien

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

nienke
29
2
22juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
maryse            24 nov
jolien                   26 nov
Siem                   22 dec
pien                       18 dec
echo's:
kleinwonder      17 nov
maryse                 24 nov
joan                        26 nov
nienke                   27 nov
pien                           4 dec
Siem                       9 dec

zo even weer het lijstje naar boven zijn er nog wijzigingen en veranderingen??

groetjes pien

Terug
Bovenaan