wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Ha Meiden,

Nou wij gaan het vanavond aan onze ouders vertellen... Spannend!
Denk dat ze het nog niet verwacht hadden. Hebben wat schattige kadootjes voor ze gekocht: ieniemienie sokjes, speentjes... en beschuit met muisjes gemaakt.
We gaan morgen een weekendje weg met mijn schoonouders, dus wilden we het ervoor vertellen, voor als ik doodmoe op de bank hang, of kots misselijk ben.

Verder gaat t hier wel goed, nog steeds erg moe, maar begin eraan te wennen, elke dag misselijk maar hoef niet over te geven en als ik me rustig hou is het te doen. Nog 3 weekjes bikkelen en laat dan die energie stoot maar komen!
Kijk wel erg uit naar de echo, over 2 weken, dan gaan we het ook gelijk van de daken schreeuwen!
Rietjuh, klinkt goed jouw echo! Lijkt me geweldig om te zien.
Maryse, goed om te horen dat het nu houdbaar voor je is!
Hoe gaat het verder met iedereen?
X Siem

Dag allemaal

Ik heb afgelopen woensdag de echo gehad en alles was goed!! Het harte klopte sterk.
Zooo leuk om te zien! Alleen ben ik minder ver dan dat wij zelf dachten... Ik ben nu 8 week en 4 dagen, en mijn nieuwe uitgerekende datum is 6 juli....
Aangezien dat een week verschilde met de eigen berekening krijg ik volgede week 5 dec. nog een echo om de exacte termijn te bepalen... ben benieuwd. Kunnen we lekker nog eens naar ons beebje kijken!
Alleen..... nu hoor ik eigenlijk niet meer thuis op dit forum aangezien ik nu buiten die week van jullie val.... Mag ik toch mee blijven kletsen?
Verder gaat alles z'n gangetje. Ik blijf 'smorgens spugen, maar verder is het overdag wel te doen. Voel me dan lichtelijk onpasselijk, maar als ik steeds maar kleine beetjes eet dan gaat het het beste.

alvast een fijn weekend

gt joan

hallo meiden

ik heb ons maar even van pagina 2 gehaald anders kunnen we ons niet meer vinden

wat is het rustig hier iedereen in afwachting van de eerste echo's en vk bezoeken

ik mag donderdag mijn eerste echo hopen dat alles goed is
ik ben alleen zo ontzettend moe ik heb nergens puf voor hopen dat dat snel over is

groetes pien

Hey Meiden,

Net terug van een vermoeiend maar gezellig weekend.
Ben vlak voor ik ging vrijdag door de vk gebeld: mijn schildklierfuncties zijn afwijkend. Heb last van hypothyreoidie... Ze heeft gelijk een afspraak met de gyn voor me gemaakt as donderdag en moet ook nog naar de internist. Moet zeer waarschijnlijk aan de euthyrox (thyrax). Zou wel een hoop kunnen verklaren, al langer denk ik zelf...   Alle klachten die ik op internet lees zijn herkenbaar: obstipatie, oververmoeid, kouwelijk, broze nagels, droge huid, Pfff ik heb weer wat! Maak me wel wat zorgen, las ook over een verhoogde kans op een miskraam, hebben nog geen echo gehad maar heb er wel een goed gevoel over. Zal gewoon tot donderdag moeten wachten... Iemand hier daar ervaring mee?

Verder gaat het eigenlijk wel goed, niet meer zoveel misselijk zolang ik maar rustig aan doe. Wel veel last van opgezette darmen, er komt met veel moeite af en toe wat uit  en dan zit ik al aan de laxantia... Heb ff lekker op m'n vrij dagen een positie broek aan, die knelt niet zo, hihi.
Hoe staat het met jullie buiken? beginnen ze al te groeien?
@Joan, blijf lekker hier kletsen! De datum is nog niet zeker, en we horen graag hoe het met je gaat.
Zo een heel verhaal, maar moest t ff kwijt...
X Siem

@Maryse fijn dat de echo goed was!! Voel je je alweer beter of moet je nog steeds veel overgeven?

@Jolien, spannend, woensdag je echo!!! Enne, als je het niet met je VK uit wilt praten hoeft dat toch niet? Kan mij wel voorstellen, gezien de manier waarop ze je behandeld heeft.

@Ryanne, ook al een mooie echo, ben jaloers hahahaha

@Siem, hoe vonden jullie ouders het nieuws? Vast geweldig! Balen dat je schildklierfuncties afwijken, wat heeft dat verder voor gevolgen?

@Joan, fijn dat je ook een goede echo had! Enne, je mag mee blijven kletsen hoor wat mij betreft!!!

@Pien, ik heb ook donderdag de echo. Dus nog even geduld helaas…ik ben ook zoooo moe, irritant he!
Nog 2 dagen geduld en dan heb ik ook (eindelijk) de echo. Ben zoooo benieuwd naar ons kleine hummeltje, ook al is het de 3e.

Groetjes Bianca

Hoi iedereen,

@mamavantwee: ik heb ook morgen de eerste echo! (jij ook, toch?). Het lijkt me zo fijn om een gezond klein popje te kunnen zien. Ik hoop dat alles goed is, dan weten we weer waar we het allemaal voor doen, zeg maar.

Hoe gaat het bij jullie op het werk; kunnen jullie dat nog goed volhouden of blijven jullie thuis? Ik doe alleen het hoognodige, eigenlijk en daardoor loop ik erg achter (ben eigen baas dus hoef me niet ziek te melden, maar ja, er kan ook niemand anders mijn werk overnemen, dat is het nadeel).

Ik kijk er zo naar uit om weer te kunnen gaan sporten!! Dat mis ik, maar ik voel me er nog niet goed genoeg voor helaas. Te misselijk en slap. Maar komt wel weer.

Succes weer allemaal, en hee, we zijn al over een-vierde!! (hm)

Liefs,
Jolien

Hallo meiden,

Vinden jullie het goed als ik af en toe bij jullie meeklets? Ik ben momenteel 11 weken en 4 dagen in verwachting.

Maandag hebben we onze 4de echo, de normale controle echo met 12 weken.

Ik heb meerdere echo's gehad omdat ik bloedverlies had in het begin, gelukkig bleek alles goed te zijn   met ons wondertje. Bij de 2e hebben we het hartje zien kloppen, dit omdat dit bij de eerste echo nog te vroeg was. En de 3de echo heb ik gehad om dit ik op controle moest voor mijn te hoge bloeddruk en toen vroeg de gyn. of ik nog een echo wilde, ik zei natuurlijk meteen ja.   Ik heb   ons wondertje toen zien spartelen met de beentjes, echt ontzettend leuk om je wondertje te zien bewegen. Liep met een grote smile terug naar de auto.

Momenteel voel ik me minder lekker, ben wel goed eraan, ben niet misselijk of zo, ook lust ik alles qua eten. Maar ik voel me niet meer echt zwanger, klinkt raar, maar zo voel ik het, niet altijd want dan denk ik: ach stel je niet aan, je bent gewoon onzeker. Erg moeilijk... dat gevoel.
Laten we maar hopen dat  maandag alles oke is...

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan