wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

gaby1984
24
2
21 juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

kleinwonder
25
1
24 juni

maryse                
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

mamavan2
33
3
27 juni

joan
28
1
27 juni

siem
29
1
30 juni

afspraak verloskundige:
gaby:      5 nov
eva            13 nov
gaby        17 nov
pien          21nov
maryse24 nov

echo's
gaby          5 nov
eva             13 nov
gaby          17 nov
maryse 24 nov
joan           26 nov

gynocoloog
gaby       6 nov

Ik weet niet of 17 nov. nog doorgaat maar omdat ik licht bruinverlies heb krijg ik komende woensdag me echo en ik moet 6 nov. naar de gyn om dat bloedverlies waarschijnlijk te laten verhelpen. ik heb een afwijkende baarmoederhals. Maar de verlos belde me dinsdag op dat ik 5 nov. een echo krijg om mezelf geruster te stellen nu hopen dat 17 nov. ook mag

Verder gaat het hier super niet echt kwaaltje alleen dood moe lig steeds om 8/9 uur op bed en het is best zwaar met nog een kleintje erbij.

hoe gaat het met jullie

hallo meiden

wat zijn we nu een mooi groepje niet?? net 10 meiden

kijken of we het groepje niet te groot kunnen laten worden dan is het overzichtelijk en kun je op iedereen reageren

ik ben druk aan het neuzen voor een kinderkamer en kinderwagen enz want ik heb nmiks meer moet helemaal opnieuw beginnen

groetjes pien

We hebben inderdaad een leuk kluppie zo! Ben zo benieuwd wat ons allemaal te wachten staat!! Ik kijk echt uit naar de echo, want ik voel me echt prima. Ik kan me dan haast niet voorstellen dat ik echt zwanger ben... Vervelend hoor al die verwarrende gedachtes.
Aankomend weekend gaan we het goede nieuws aan onze ouders vertellen en dan na de echo willen we het ip aan 'de rest' vertellen. Ben nog wel benieuwd naar mijn werk.. Ze vinden het ongetwijfeld leuk, maar ik zit in de zorg en dan werk je met allemaal vrouwen/ moeders die in de schoolvakantie vrij willen. Ze zijn er vast niet blij mee dat ik de hele zomer met verlof ben (heb een fulltime contract) Maar ja, das niet mijn probleem!

tot snel!

Hey meiden,
inderdaad een gezellig kluppie! En ook lekker aktief met schrijven.
Hier morgen de eerste ophaal dag van mvm. Goed m'n best gedaan, alles zit vol!

Zag dat joan ook in de zorg werkt, ik ook. Had net vandaag uitgerekend dat ik pas in oktober terug hoef te komen met m'n vakantie achter m'n verlof aan. 12 weken verlof na de bevalling, toch? Heerlijk de hele zomer thuis genieten!
Ik heb voor mijn 13de week nog nachtdiensten staan, 3, besloten dat ik die maar wel ga doen maar dan maar 2... voel me goed en t lijkt wel of mijn vermoeidheid zelfs wat minder wordt! Soms wat misselijk, maar niet erg hinderlijk.
Ik heb het idee dat ik sinds van de week mijn ritme omgooi, was altijd avond mens, nu 's ochtends vroeg wakker en vroeg opstaan gaat ook beter. Komt dit iemand bekend voor? Of is hat toeval, kan natuurlijk ook nog...

Wij hebben het nog niemand verteld. Twijfel nog wanneer ik het mijn zus ga vertellen, vind het moeilijk en blijf me schuldig voelen!
Gisteren wel mijn teamleidster ingelicht, moest wel, ze gaat de dienstlijst van januari maken en ik hoef dan de nacht niet meer in. Kan ze er rekening mee houden. Ze had het niet aan zien komen, wel lekker om er ff over te praten!

Probeer er verder wel rekening mee te houden dat het nog mis kan gaan, voor zover dat gaat. Voel me goed, maar je weet het nooit.Vind het errug spannend...

Zo da's weer een heel verhaal,
X Siem

voor t lijstje: 19 nov vk Echo weet ik nog niet, hoor ik dan

@Pien: lijstje klopt bij mij :) Wat fijn dat je nog geen echt klachten hebt, maar snap ook dat dat best raar voelt ja! Leuk he, kijken voor een kinderkamer, ben ook al druk aan het snuffelen op internet.

@Maryse: heel veel plezier in Limburg, geniet ervan en doe lekker rustig aan...

@Gaby: wat fijn dat je eerder een echo krijgt! Wat gaan ze dan doen bij de gyn om het bloeden te verhelpen?

@Joan: inderdaad niet jouw probleem, heerlijk he.. de hele zomer vrij :D
Heb je al een leuk idee hoe je het aan de ouders gaat vertellen??

@Siem: ik heb vandaag een gesprek gehad met iemand van MvM. Dacht dat je lang over 1 fles zou doen, maar het gaat inderdaad erg snel. Fijn he, om het even aan iemand verteld te kunnen hebben. Herken dat ook hoor van het wakker worden. Als ik wakker ben ben ik ook écht klaarwakker en uitslapen lukt minder goed.

Zoals  iedereen vind ik het ook allemaal erg spannend! Over 2 weken de eerste echo, duurt naar mijn gevoel nog een eeuwigheid. Vandaag wel dus een positieve test van Moeders voor Moeders, maar toch...

Liefs Eva

hallo meiden

@siem ik werk ook in de zorg en als je na je derde maand nachtdiensten of late diensten moet draaien dan hoeft dat niet in het cao staat dat je na de derde maand zwangerschap geen onregelmatige diensten meer hoeft te draaien alleen als je dat zelf wil goed he!!

@joan leuk he!! de hele zomer vrij heerlijki!v   op het werk moeten ze zich maar redden alleen zit er voor ons niet echt vakantie in want vlak voor de bevalling doe ik maar niet ivm eerder bevallen en vlak erna is weer zo snel dan met een kleintje van misschien 2 tot 4 week en dan kamperen ??? nee denk dat we een zomer overslaan kwa vakantie  !!
 het is voor een goed doel!!

groetjes pien

Goedemorgen allemaal!

Dacht ik lekker te kunnen uitslapen vanmorgen, bedacht de glazenwasser dat het om 9.00 een goede tijd was om met veel kabaal de  ramen te lappen. Kon dus niet meer slapen nadien. Nou ja, geeft niet....
Ik zit er ook nog over na te denken hoe we het nieuws gaan vertellen. Ik had bedacht om bij de hema kleine gebaksdozen te kopen en daar beschuit met roze en blauwe muisjes in te doen. De doos afgeven met de woorden dat ik wat lekkers heb meegenomen voor bij de koffie. Ik wil die gezichten wel eens zien als ze de doos open maken!!
Hebben jullie nog andere leuke ideeen?
En idd maar niet op vakantie volgend jaar. We hadden wel half half met 2 bevriende stellen afgesproken om samen te gaan, maar dat doen we dan volgend jaar wel.
Het jaar wordt toch duur genoeg met al die spullen die we nog nodig hebben.

tot snel maar weer! Fijn weekend!

groetjes Joan

hallo meiden
wat is het rustig hier allemaal aan het genieten van het weekend?
ik wel lig lekker op de bank want ik begin nu ook de moe heid te voelen waar jullie het over hebben.

allemaal een prettig weekend en tot horens

groetjes pien

Terug
Bovenaan