WIE OOK IN RONDE 7!!

Hey mama, natuurlijk wil ik dat doen, maar doe dan wel net als joepie alleen mama hoor haha

Joepie, spannend meid, temp is mooi hoog he !Toch ook weer wat klachten he, duim voor je meisje

Knuf happy

Mama is goed hoor als het maar geen ma wordt haha ( voel ik me zo oud )
Joepie je temp is lekker hoog, nu maar hopen dat het zo blijft, nog maar een paar dagen!!
Happy dat pendelen wat je voor mij hebt gedaan: in sept een knulletje, bedoel je dan dat ik in sept zwanger wordt of in sept 2009 beval ( misschien een domme vraag, maar ik dacht het 1e )
Hier alles goed, ben alweer een beetje aan het klussen in het geval dat  mijn eitje vroeg is, ik verwacht hem 8/9 sept, maar ik zal het wel weer voelen, auwwww.
Ik wil nu eens proberen om te klussen op de dag dat ik pijn heb, is nog nooit gelukt, alleen de dag ervoor, ach ja je probeert wat hé.

Misschien helpt het!!!

Liefs Mama2006

Hé, Happy1975!

Volgens mij zou je als je voor iedere keer dat je pendelt een euro zou krijgen al aardig rijk zijn,ha,ha,ha maarre.....Zou jij voor mij ook willen pendelen? Het is meer uit nieuwsgierigheid, want ik weet ook wel dat ik me niet moet vastpinnen op zoiets maar toch, Het zou wel heel grappig zijn als het uikomt bij al die meiden!!!!

Achternaam: van Deursen
Voornaam: Linda
Geboortedatum: 13-09-1976

Alvast heel erg bedankt!!!!

Heeij Happy.

Bedankt dat je tijd voor me hebt vrijgemaakt. Ik ben benieuwd. A.s. zaterdag is weer mijn NOD??? En ergens   heb ik toch wel he gevoel dat het snel gaat gebeuren.

Ik hou je op de hoogte!!!

Liefs Sterre

Goeiemorgen meiden,

Zo, voor mij begint de werkweek nu ook weer ! Werk altijd op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag dus heb altijd lekker drie dagen vrij. Heb er wel weer zin in, gelukkig ga ik nooit echt met tegenzin naar mn werk. Verder vanaf morgen maar eens beginnen met ovulatietesten. Heb ik al eens gedaan maar heb het gevoel dat ik de laatste drie maaanden mn eitje eerder heb. Kan haast niet missen want voel hem goed maar, toch ff checken he........Mama, ook weer aan de klus. heb jij nou ook dat je het op een gegeven moment zo zat bent ? Ik begin altijd heeeeel enthousiast en aan het einde van mn klusperiode wordt het echt zo n verplicht nummertje  Linda, wil wel voor je pendelen hoor. Weet nog niet precies wanneer dus hou het hiet maar ff in de gaten. Als ik het nog haal om het zo te doen, doe ik het nog. Fijne dag meiden

Liefs happy

O ja mama, dan zou je in september van dit jaar zwanger raken ! Duimen dus maar en jij flink aan de klus he ! haha

xxx

Hey sterre, spannend dus weer, zaterdag je nod. Duim voor je meid en hou me idd op de hoogte he ....

Knuf happy

Ik herken zoveel van wat andere meiden hier schrijven! Aan het begin van mijn cyclus zit ik nog vol goede moed en denk ik: deze maand wordt onze maand! We gaan ervoor! Tot aan mijn eisprong eigenlijk niks aan de hand, maar dan daarna.....Dat wachten!!! Ik merk nu alweer aan mezelf dat mijn geduld een beetje op begint te raken....Mijn lichaam houdt me weleens vaker voor de gek, dus die dingen die ik nu voel hoeven niet op een zwangerschap te wijzen. Nou duurt het gelukkig niet meer zo lang voordat ik (hopelijk) een testje kan gaan kopen, maar leuk is het gewoon niet meer....Ik had zo'n ander idee van zwanger worden! Je stopt met de pil, rommelt wat aan, een maandje of wat, misschien twee en dan: een positieve test en blijdschap! Inmiddels zijn we negen maanden verder en is er nog geen zekerheid!

Maar het van me afschrijven helpt wel een beetje! Gelukkig zitten we met elkaar in hetzelfde schuitje, dus gedeelde smart is halve smart,hi,hi,hi. (maar ik hoop stiekem toch dat we snel met zijn allen over kunnen naar het zwanger zijn forum!!!!)

groetjes, Linda

Terug
Bovenaan