WIE OOK IN RONDE 7!!

joepie dat ben ik niet haha er is nog een happy...ik heb 1975 en zij volgens mij 75   verwarrend he

xxx

ow, haha, da's wel heeeeeeeel toevallig, dat het ook nog allebei van 1975 is!

Ga er nu heel goed opletten of ik de goeie heb!

Liefs

Hey Joepie

Ik heb een dochter en ze wordt 8 sept 2 jaar!!!
Een schat van een meid, geniet elke dag van haar.
Wil graag niet een  te groot leeftijds verschil ertussen, maar ja dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen hé.
Ben alvast met de pil gestopt in mei, omdat het de vorige keer dus ook 9 ronde's duurde.
Heb dus geen haast, maar wil nu ook graag zo snel mogelijk zwanger worden hihi
Mijn NOD is vandaag, nog geen ongi, maar ik denk dat ik het morgen wordt.
Ik heb hetzelfde idee als jouw, ik voel elke maand mijn eisprong en al 2 maand heb ik op de avond voor mijn eisprong geklust en had daarna echt het idee dat het eitje bevrucht was, maar niet wou nestellen,
De 1e maand eisprong gehad 6 dagen erna onzettende buikkramp ik hoopte innesteling, maar niet gelukt, 2e maand precies hetzelfde verhaal allleen wat minder kramp.
Nou ja de 1e x is het ook gelukt, zal nu toch ook wel weer??
Ik duim voor je dat het snel mag lukken!!

Groetjes Mama2006

He Mama2006,

Leuk hoor, een mooie meid!!! En alweer 2 in september, gaat vast heel hard he??
Vreemd he, dat je dan zo goed alles voelt, maar dat het dan gewoon niet goed gaat? Dat maakt de teleurstelling wel iets groter, tenminste dat had ik! Spannend hoor, dat je al op je NOD zit! Ik hoop voor je dat het raak is hoor!!!!!Hou me op de hoogte!

Had op de innesteldag wat bloedverlies en daarna allerlei kwaaltjes,die een week voor mijn NOD  begonnen,  die ik me echt niet kon inbeelden. Was echt misselijk (paar keer overgegeven) rare geur en een doordringende smaak, oprispingen, pijnlijke borsten, rommelende darmen, steken in mijn buik, hoge temperaturen!!! Het kon gewoon niet anders, had me nog nooit zo gevoeld, maar helaas! Toch ongesteld! Later hoorde ik dus inderdaad dat het bij de innesteling heel goed mis kan gaan en dat 90% van de zwangerschappen bij de menstruatie, (jaja) mis gaat!

Meid ik duim voor je, ik ga nu lekker slapen!

Doeidoei!

Liefs Joepie

Hey meiden,

wilde even laten weten dat ik vanmorgen een temp. had van 36.1, dat betekent dus dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Had gisteravond ook erg last van mijn buik, dus ik hem heb goed gevoeld.
Vanmorgen om 5.15 de wekker gezet om te tempen en als hij laag was nog even te klussen! En dat was hij dus!
Pppfff...dat was nog wel ff een gedoe, want vriendjelief is niet zo'n ochtend-klusser, dus moest hem eerst en  tussendoor  even letterlijk en figuurlijk een handje helpen, totdat hij wat meer op stoom was zeg maar...hihi!
Maar toen ik eenmaal zei, schatje, als het niet wil, dan wil het niet, geeft niks...toen lukte het met 5 minuten, misschien zat er teveel druk achter!!!

Hopen dat mijn temp. morgen flink is gestegen en dan weten we het helemaal zeker! Maar dit lijkt zoveel op mijn vorige cyclus, toen ging hij ook op dag 14 naar beneden, dus ik heb er goede hoop op!

Fijne dag en ik spreek jullie na het werk weer!

Liefs Joepie

Hahaha, je mannetje moest al vroeg presteren he..........ben benieuwd naar je temp morgen. Werkse vandaag meisje...

Knuf happy

Haaaaaaalloooooooo...

daar ben ik weer, lekker gewerkt! Ben juffrouw van groep 1, dus zit de hele dag tussen de kleintjes, erg leuk! Wel vermoeiend, want je hebt geen moment rust hihi!

Haha, ja happy, dat was nog even wat vanmorgen, wat een gedoe zeg! Maar het grappige was, had om 5.10 de wekker gezet en toen gingen we dus aan de slag (na plassen en tanden poetsen) en op het moment dat hij klaar kwam ging zijn wekker! Echt precies op hetzelfde moment! Moest zooooooo hard lachen! Saved by the bell!
Wat een timing! En toen moest hij er dus uit! hihi!

Heb de hele dag last van mijn buik, van die kleine steekjes onderin, ga er vanuit dat het nog met mijn eisprong te maken heeft, maar dan kun je wel zien (en voelen) dat hij dus echt geweest is! Hoop het morgen ook aan mijn temperatuur te zien!

Hoest met jou dan? Nog 4 daagjes he, begint het al te kriebelen??

Liefs Joepie

Hey joepie, ook weer thuis van je werk ! Tjonge meis, hoe krijg je het voorelkaar whahahaha wat een timing idd zeg ! Zulke dingen zijn altijd wel erg leuk he, houdt nog een beetje de lol erin......ik heb nu idd wel de kriebels ja ! Voor het eerst in die 13 rondes heb ik bij de meiden ( klusbabes ) gezegd dat ik heeeeeeeeeele goede hoop heb. Het is gewoon mn gevoel en de dingen die ik voel. Ze verschillen totaal van de dingen die ik eerder heb gevoeld maar, voelt goed ! Er is ook augustus voor me gependeld tot 2x toe en zelf heb ik ook augustus gependeld dus ben benieuwd of dat gaat kloppen. Ik hou je op zeker op de hoogte hoor........hoor het wel van je als je weer een hilarisch moment met klussen meemaakt he haha. Duim voor je, tot laters

Toedels, liefs happy

Terug
Bovenaan