WIE OOK IN RONDE 7!!

Kun jij ook pendelen?
Zou je dat ook voor mij kunnen proberen, of doe je dat alleen voor de klusbabes?
En wat moet je dan weten??

Wel een voorgevoel toch, van je!? Ik hoop het zo voor je meid, het is je echt gegund na 13 maand!

Liefs Joepie

Wil het wel voor je doen hoor meis ! Maar, hang me er niet aan op he. Moet je volledige naam hebben, voor en achternaam. Wel je meisjes naam en je geboorte datum. Doe het wat later ff want moet er nog 3 doen ! Zodra ik weet zet ik het dan hier neer....

Knuf happy

oei spannend!

Heb je het vaak goed gehad??!!!
Ik pin je nergens op vast hoor, tuurlijk niet! Vind het al leuk dat je het wel doen!
Hou het vanaf in de gaten, maar doe rustig aan!

Mijn voornaam: Marloes
Mijn achternaam: Brakhuis
geboortedatum: 07-12-1982

(mocht iemand dit lezen en nu denken, he die ken ik, hou het alsjeblieft voor je, hihi!)

Bedankt happy!

Liefs Joepie (Marloes dus)

hihi, bedoel, vind het al leuk dat je het WIL doen en hou het VANAAF in de gaten!

Iets te enthousiast!

Knuf

Ola, heb je ff als eerste gedaan omdat ik weet dat je erp zit te wachten ..........ik heb oktober van een meisje voor je gependeld, laten we het hopen he ! Ga snel weer verder ..

Liefs happy

Hey Happy

Zo je het ook voor mijn willen doen misschien???
Als je het te veel vindt, geeft niet hoor!!!
Hoor het wel van je??

Liefs Mama2006

Bedankt meis, was idd net ff weer aan het kijken! Je bent een schat
en laten we inderdaad hopen, was al bang dat er niks uit kwam of pas april ofzo!
Dit geeft de burger moed, maar hoop dat ik gewoon 7 sept. een positieve test in handen heb, hihi!!!

Liefs Joepie

Mamma2006...wil het wel ff doen hoor ! Geef je gegevens maar. Maar, nogmaals hang me er niet aan op he .....

Kus happy

Terug
Bovenaan