WIE OOK IN RONDE 7!!

Hee Joepie,

Wat je schrijft is zo herkenbaar, maar niet voor nu... ik heb namelijk een knulletje van 7 maand boven liggen. We hadden het op een gegeven moment echt gehad en toen na een lang jaar toch een positieve test in handen!!! Dus toen opende ik met koeieletters een topic IK BEN ZWANGER!!!
Ik werd soms ook erg verdrietig van topics, zwangere buiken, kindertjes, enz. Je gunt het iedereen, maar je wilt het zelf ook zo graag.  Ik begon ook erg te twijfelen gaat het wel lukken? M'n mannetje was al getest (ivm heavy liesbreuk) en ik zou de volgende zijn, maar dat was gelukkig niet nodig.

Hopelijk geeft het je weer extra power!

Dikke knuf Lientje

Hoi Happy,

Wellicht heb je nog geen tijd gehad om voor me te pendelen,.. maar vergeet je me niet??

Bedankt!!

X

Hey sterre, ik heb ff een rot periode gehad maar, vergeet je niet hoor. Zal het proberen vanaaf te doen.....

Happy x

Hey vera, das mooi, mn nod op jou verjaardag ! Komt goed hahaha, zou voor jou dan ook wel een leuk verjaardagskado zijn he....we gaan ervoor he meid........

Joepie, hoe is het met jou meid en met je temp. ?

Liefs happy

Happy,

Sorry. Erg ongevoelig van me. Soms ben je zo met je erigen shit bezig dat je vergeet dat andere mensen in precies hetzelfde schuitje zitten!!!!!!! Bah.

Dit weekend wordt het weer spannend hoor! Geen rare dingen, dus ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat de rode duivels weer komen hoor!!!!

Ik wacht je berichtje graag af!!!

x Sterre (Madelon)

Hoi meiden

Happy dat zal voor ons allebei inderdaad een mooi kado zijn, we doen ons best hihi!

Mischien een beetje vreemd, maar zouden jullie mijn forum naam willen gebruiken, ik heb 1x mijn echte naam gegeven, en dat ging eigelijke al een beetje tegen me gevoel in.
Het is geen ramp, maar heb liever gewoon Mama2006.

Joepi hoe ist met jouw???

Kom vanavond wel even weer.
Liefs Mama2006

Hey meiden,

Ben weer druk, dan dan lukt het niet altijd om te reageren!! hihi!!

mama2006, tuurlijk willen we deze naam gebruiken, maar dan neem ik gewoon mama als naam, haha!Ben een beetje lui!!
Het gaat hier goed, m'n temp is hoog (36.7/36.8) dus hopen dat het zo blijft. Heb nog steeds veel last van mijn onderbuik, veel felle steekjes enz...pijnlijke borsten...Maar goed, we verwachten nog steeds niks!

Happy, hoe is het me je meid? Las dat je gister dat domme programma had gezien! Niet meer doen hoor, daar word je inderdaad niet goed van! Die lui die krijgen alles zomaar in de schoot geworpen, misschien lijkt het maar zo, maar toch!!!

Ga weer even verder met mijn werk, en dan lekker op tijd naar huis!!

Liefs Joepie!

Hey sterre, ik heb net voor je gependeld.........oktober van een knul ! Laten we het hopen he.......eerder mag natuurlijk ook he haha. Succes verder

Liefs happy

Terug
Bovenaan