WIE OOK IN RONDE 7!!

Aaaaaah...happy toch! Meis wat balen zeg, heb je verhaal gelezen bij de klusbabes en vind het zoooooooo rot voor je!
Wat ben je een sterke meid zeg als je er zo snel een positieve draai aan weet te geven.
Omdat je ha ook zei dat je waarschijnlijk wel zwanger was geweest, maar dat het mis is gegaan is het niet je eigen theorietje en dat maakt het toch wat echter.
Ga jij al naar de gyn dan, of wacht je daar nog mee??? Wat zei je mannetje/vriendje ervan?
Ik hoop zo voor je dat het de volgende keer goed innesteld en lekker in je buikje blijft!

Sterkte meis en fijn dat je bij ons blijft!

Mijn temp. was om 5.15 36.4, om 7.15 36.8...wat een verschil he? Heb er maar even een andere thermometer bij gepakt, want vind het wel erg groot!

Mama2006, hoe is het met jou vandaag? Al een beetje zenuwachtig? Had gister ontzettend veel last van mijn buik, voor 's avonds, hele steken!! Hopen dat het m'n innesteling is, maar ik ga nergens meer vanuit!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Hoi meiden

@happy wat ontzettend balen zeg!!! ik zou nu ook zeker niet meer voor mijn NOD testen. Neem de tijd als je wilt kletsen zijn we ervor je.

@ joepie dat is wel een groot temp verschil, wat vreemd ( of een goed teken hihi )
Wil je niet teleurstellen maar die krampen had ik ook 5 dagen na mijn eisprong, hoopte ook op een innestelling, maar helaas ( kan bij jouw natuurlijk wel zo zijn )
Met mij gaat het goed, wacht op mijn klusweek, die begint volgende week zaterdag!!
We gaan er weer tegenaan .

Weltrusten meiden

Haha, nou die illusie heb ik ook niet meer hoor, dat het innesteling kan zijn! Mijn vriendje daarintegen des te meer, dus die ben ik de hele tijd aan het temperen...hihi...
Dan komt hij weer bij me....maar de vorige keer, had je dit zus en zo en nu dus anders, en toen was je temperatuur heel logisch en nu niet, goed teken??
STOP!!! Laten we nu maar afwachten, want anders wordt het weer zo'n teleurstelling!!
Ik hoop helemaal nergens meer op...heb dat hier volgens mij ook al verteld dat ik toen echt voelde dat ik zwanger was, qua misselijkheid en het gevoel in mijn buik en borsten...toen was het zo'n teleurstelling dat ik nu nergens op hoop!!

Wat was jouw NOD ook alweer? Lees zoveel dat ik het soms even kwijt ben!!

Happy  meis, hoe is het met je??? Ik duim heel hard voor je dat het snel een keer raak mag zijn!

Meiden, ik ga ontbijten, fijne dag!

Liefs Joepie

Hoi joepie

Mijn NOD is de 24e.
Wanneer die van jouw ook al weer, was dat gisteren of was  die happy??
Nee, volgen mij laten wij ons allebei niet meer van de wijs brengen hihi!!
Maar de hoop blijft.
Goh dus jij moet je man tegenhouden, ik moet die van mij eraan herinderen dat we bezig zijn.
Dan zeg ik "ben ook ongi geworden, dan zegt hij o en voor de rest niks, even later komt ie bij me van o jammer ja dan ben je niet zwanger, ja duhhhhh"
Geeft niet, weet dat hij het soms ook wel jammer vindt dat het nog niet zo is!!

Liefs Mama2006

Nou daar ben ik weer ff meiden ! Hier alles goed........gaat gelukkig weer beter. Haha ben wel blij dat de pendel gelijk had, ik was zwanger....tja dat testen voor mn nod, ik doe het niet meer nee .........ook al was het maar twee dagen. Morgen nog ff terug komen bij de ha omdat ik zoveel bloedverlies had en krampen maar, dat is nu ook bijna weg dus ga ik maar weer met frisse moed ronde 14 !!! in. Nou ik probeer er altijd een positieve draai aan te geven en voor deze maand is dat dat nummer 14 mn geluksgetal is al mn hele leven en mn nieuwe nod is 26 september en dat is de verjaardag van mn oom die verleden jaar plotsteling is overleden. Met hem had ik een hele goeie band dus zo heel mooi zijn als we op die, toch wel moeielijke dag goed nieuws zullen krijgen haha. Heb nu geen tijd om bij te lezen want moet de deur zo al uit ....vanaf nu kom ik ook weer elke dag kletsen hoor meiden.......joepie heb ik af en toe ook nog bij de babes voorbij zien komen haha. Laat je niet gek maken hoor meisje, gelijk heb je, de teleurstelling isdan zooooo groot, duim gewoon dapper door hoor .........vera, zag dat jij je nod de 24e hebt, leuk, zitten we vlak bijelkaar......meiden, fijne zondag en tot laterssssss

Toedels, knuf happy

Hey happy

Fijn dat je zo positief bent.
Ronde 14 alweer, dat vind ik toch wel erg lang, maar ze zeggen dat als je zwanger bent geweest de maand erop meer kans hebt om weer zwanger te worden!!
Ik hoop het voor je.
De 26e NOD dat is mijn verjaardag, nou dat moet goed komen, niet dan!!

Ga van het weer genieten,

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan