Nou daar ben ik weer ff meiden ! Hier alles goed........gaat gelukkig weer beter. Haha ben wel blij dat de pendel gelijk had, ik was zwanger....tja dat testen voor mn nod, ik doe het niet meer nee .........ook al was het maar twee dagen. Morgen nog ff terug komen bij de ha omdat ik zoveel bloedverlies had en krampen maar, dat is nu ook bijna weg dus ga ik maar weer met frisse moed ronde 14 !!! in. Nou ik probeer er altijd een positieve draai aan te geven en voor deze maand is dat dat nummer 14 mn geluksgetal is al mn hele leven en mn nieuwe nod is 26 september en dat is de verjaardag van mn oom die verleden jaar plotsteling is overleden. Met hem had ik een hele goeie band dus zo heel mooi zijn als we op die, toch wel moeielijke dag goed nieuws zullen krijgen haha. Heb nu geen tijd om bij te lezen want moet de deur zo al uit ....vanaf nu kom ik ook weer elke dag kletsen hoor meiden.......joepie heb ik af en toe ook nog bij de babes voorbij zien komen haha. Laat je niet gek maken hoor meisje, gelijk heb je, de teleurstelling isdan zooooo groot, duim gewoon dapper door hoor .........vera, zag dat jij je nod de 24e hebt, leuk, zitten we vlak bijelkaar......meiden, fijne zondag en tot laterssssss
Toedels, knuf happy