Wie ook IUI ?

Nataly......oooo wat spannend zeg ik zit hier op het puntje van mijn stoel...benecht heel erg benieuwd !!!

Ik ben zelf net terug van het ziekenhuis. Omdat we zondag met vakantie gaan kreeg ik vandaag de echo, anders was het vrijdag pas geweest. Mijn oestrogeenwaarde was nog erg laag. Links had ik nu een blaasje van 11,5 mm en rechts twee hele kleintjes. Vrijdagmorgen moet ik weer terug voor een nieuwe echo en dan hopen we heel erg dat er minstens een blaasje groot genoeg is. Ik moet de pregnyl meenemen zodat ik meteen daar kan spuiten als het blaasje of blaasjes groot genoeg is. En dan zou zaterdag de IUI zijn.
Gek he dat je op de ene cyclus al met dag 12 kunt spuiten en de cyclus erop pas op dag 15 en nog wel later....
Moet zeggen dat ik het wel af en toe moeilijk vind allemaal. Op deze manier zijn werk & priveplanningen maken erg moeilijk omdat je nooit weet wanneer het bloedprikken is, de echo's zijn, wanneer de spuit is en wanneer de IUI. Zo reken je het allemaal uit a.d.h. de vorige cyclus en zo is dat ineens allemaal een week later.
Wat is een kindje maken via de natuurlijk weg dan toch o zo gemakkelijk !
We proberen zo goed als mogelijk gewoon ons leven te leiden en niet iedere maand twee weken heel erg voorzichtig zijn met planningen, maar makkelijk is het niet !
Zo ik ga nu geloof ik maar eens een fles Pokon op drinken, misschien dat daar de eitjes heeeel erg hard van willen groeien: haha.
Gr, Sylvia

Hallo allemaal,

Nou het zit hier niet echt mee hoor, vanochtend had ik wat bruinbloedverlies.Het is nu zo goed als over.ben me kapot geschrokken.
Gelijk naar het ziekenhuis gebeld:het kon oud bloed zijn zei ze.Als het echt helder rood zou worden dan zou het zeker fout zitten.
Ze kon me ook niet echt gerust stellen zei ze want het kon alle kanten op.Ik moet echt tot 7 mei totdat ik de 1e echo krijg en dan weten we het zeker.
Een echo eerder kon niet omdat ze het nog niet konden zien, ben ook pas 5 weken.
Maar ja we wachten het wel weer af!!!

Heeft iemand hier misschien ervarig mee??

Groetjes Trieske

Hey Trieske,

Ervaring heb ik niet, maar is heb het wel vaker gehoord dat vrouwen bruine afscheiding hebben als ze zwanger zijn en dat dit inderdaad oud bloed is. Soms vraag ik me wel eens af dat wanneer je meerdere goeie eitjes hebt en er maar eentje bevrucht wordt, wat er dan met die anderen gebeurt ? Normaal als je ongesteld bent komt dit af middels bloed......zou het dan nu toch afkomen maar dan als bruin-oud-bloed ?
Ik weet het niet...................

Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Volgende week heb je dus de echo ?! Helaas kan ik dan niet meteen je berichtje lezen omdat we dan op vakantie zijn. Zodra ik terug ben log ik meteen in. Ik hoop heel erg op goed nieuws !
Hou moed, het komt vast en zeker helemaal goed !!!

Sterkte voor de komende week. Hopelijk vliegt deze voor jou snel voorbij !

Liefs, Sylvia

Goeiemorgen dames!

Heb tegen alle verwachtingen in toch langer geslapen dan ik dacht............ maar ik heb getest en...................IK BEN ZWANGER!!!! 4 weken en 4 dagen!

Kan het nog steeds niet geloven. De test gaf nog eerder een dikke vette plus aan dan dat het teststreepje zichtbaar werd. Er is geen twijfel over mogelijk.

Nu maar hopen dat het frummeltje het fijn vind in mijn baarmoeder en daar 9 maanden wil blijven zitten.

Ben zo blij, na 28 rondes en 4 IUI  eindelijk zwanger en ik hoop dat jullie mij snel mogen volgen!!!!

Veel liefs
Nataly

hey nataly , proficiat meid!!! hahah is maar goe ddat je toch nog een keer geprobeerd hebt he!!!! hihihi

ik hoop dat jou en trieske snel mag volgen!! maar geloof er niet zo heel veel van, ik begin alweer buikpijn te krijgen!! dus ja het zal wel weer komen maandag!! we wachten maar weer af!!

geniet er lekker van meid en positief blijven he!!

dikke kus van mij,

Nathalie: GEFELICITEEEEEEERRRRDD ! Super !!! Dit was de 4de IUI keer he.....
Dat geeft weer hoop dat het toch kan lukken allemaal met IUI.
Ik zit nu midden de tweede ronde.

Depri: Hou moed.....je weet het nooit. Menstruatieklachten schijnen heel erg op die van zwangerschaptekenen te lijken. Maandag ga je testen ? Spannend ! Helaas ben ik er dan niet om je berichtje te lezen wegens vakantie. Maar meteen na mijn vakans log ik in om alles bij te lezen en te reageren. Heel veel succes !

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest. Links zat een eitje van ruim 17 mm. Groot genoeg voor de spuit te kunnen zetten en om nog voor de vakans de IUI te doen: YES ! Ik moest meteen ter plekke de spuit zetten. Ik grapte tegen de arts dat ik zo'n held ben en ze bood meteen aan om de spuit bij mij te zetten en dat liet ik me geen twee keer zeggen! Wat een luxe he...hihi.
Alleen had ze het witte spul in de oplosvloeistof gedaan i.p.v andersom maar dat maakt denk ik niks uit, toch ?
Morgen om 13.00 uur is dan de IUI.
Ze zei dat als we niet op vakantie waren gegaan evenzeer morgen de IUI was omdat het maandag te laat zou zijn en zondag geen IUI is.
Wel heeft ze deze keer een potje meegegeven met serum. De vorige keer was dat niet en dat eigenlijk wel zo moeten zijn....
We zijn heel erg benieuwd hoeveel zaadjes het morgen zullen zijn met het serumpotje en lange tijd geheel onthouding (pff)....eens kijken of dat helpt.....
Gelukkig merk ik nog niks van de pregnyl, Ik heb net vandaag een drukke dag met mijn werk. Maar vanaf morgen heb ik lekker vakans.
Heerlijk een weekje Turkije: dan heb ik al fijn een weekje wachtbankje om ! Pinkstermaandag komen we terug en donderdag kan ik alweer bloed laten prikken om te kijken of het wel/niet is gelukt. Het gaat dus lekker snel deze keer.
Nou ik laat jullie morgen nog wel even wat weten.
Gr. Sylvia

Terug
Bovenaan