Nataly......oooo wat spannend zeg ik zit hier op het puntje van mijn stoel...benecht heel erg benieuwd !!!
Ik ben zelf net terug van het ziekenhuis. Omdat we zondag met vakantie gaan kreeg ik vandaag de echo, anders was het vrijdag pas geweest. Mijn oestrogeenwaarde was nog erg laag. Links had ik nu een blaasje van 11,5 mm en rechts twee hele kleintjes. Vrijdagmorgen moet ik weer terug voor een nieuwe echo en dan hopen we heel erg dat er minstens een blaasje groot genoeg is. Ik moet de pregnyl meenemen zodat ik meteen daar kan spuiten als het blaasje of blaasjes groot genoeg is. En dan zou zaterdag de IUI zijn.
Gek he dat je op de ene cyclus al met dag 12 kunt spuiten en de cyclus erop pas op dag 15 en nog wel later....
Moet zeggen dat ik het wel af en toe moeilijk vind allemaal. Op deze manier zijn werk & priveplanningen maken erg moeilijk omdat je nooit weet wanneer het bloedprikken is, de echo's zijn, wanneer de spuit is en wanneer de IUI. Zo reken je het allemaal uit a.d.h. de vorige cyclus en zo is dat ineens allemaal een week later.
Wat is een kindje maken via de natuurlijk weg dan toch o zo gemakkelijk !
We proberen zo goed als mogelijk gewoon ons leven te leiden en niet iedere maand twee weken heel erg voorzichtig zijn met planningen, maar makkelijk is het niet !
Zo ik ga nu geloof ik maar eens een fles Pokon op drinken, misschien dat daar de eitjes heeeel erg hard van willen groeien: haha.
Gr, Sylvia