quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2008 13:50:11&apos

);
Hallo Allemaal,
De dip en de tranen zijn toch nog gekomen. Het hele weekend ( ben zaterdag ongesteld geworden ) branden de tranen al maar gisteren hield ik het niet meer droog. Alles bij elkaar werd me gewoon ff te veel. Heb het er nog een beetje moeilijk mee. Er zijn zo van die dagen dan zie je het even niet meer zitten en zie je alleen maar het geluk van anderen. Daarbij laten onze 'goeie' vrienden ons nu vallen als een baksteen. 9 maanden hebben we met hun meegeleefd en nu hebben zij een kleintje. Het zijn mensen die alles in het leven positief zien, dus ja wat wij nu meemaken past niet in het ideale plaatje...jammer. We zijn heel erg teleurgesteld in hun, want echte vrienden steunen elkaar toch door dik en dun ?!
Eerst reageerde ik cool toen de uitslag kwam maar zodra ik ongesteld wordt dringt het blijkbaar pas door en komen alsnog de tranen. Op het moment ben ik ff verdrietig, boos, teleurgesteld en zie het even niet meer zo positief dat het nog ooit gaat lukken.
Het gaat vast en zeker weer over na een dag of twee. Ben blij als ik deze fase weer gehad heb !
Vanmiddag kan ik weer bellen wanneer ik weer mag starten met bloedprikken en/of de echo. Ik hoop zoooo dat de 3de poging zal gaan aanslaan. Als deze niet aanslaat zal ik meer hormonen moeten gaan gebruiken en krijgen we het IVF gesprek.
Het valt niet mee af en toe. Good days en bad days. Hoop dat die bad days snel weer plaats maken voor de good days !
Groetjes, Sylvia
Hoi Sylvia,
Wat vervelend dat je je zo ellendig voelt, maar ik kan het me voorstellen, ik heb hetzelf ook nu. En iedereen die maar zegt dat het allemaal wel goed komt.Ze bedoelen het allemaal goed, maar ook ik zie het niet meer zitten, ik zit zo met de gedachtes dat ik nooit meer zwanger word.
Iedereen zegt je bent toch bij de eerste IUI zwanger geraakt dus waarom zou het nu niet meer lukken.
Ze hebben natuurlijk gelijk, maar het is niet blijven zitten, en nu ben ik bang dat het nooit meer gaat lukken of dat het wel weer lukt maar dan gelijk weer fout gaat.
Wat een negatievieteit allemaal he?Volgende week praten we weer helemaal anders, daar ben ik van overtuigd.
En wat vrienden betreft:In moeilijke tijden leer je ze kennen!EN jullie hebben moeilijke tijden en hun goede en dat is voor hun belangrijker!!Het is gewoon klote maar je weet nu wel waar je staat, het is heel erg hard van hun, maar zo zijn mensen.En echte vrienden die heb je niet veel daar kom je in moeilijke tijden achter.Maar die je dan hebt, daar moet je dan maar heel erg blij mee zijn, want die steunen je wel door dik en dun.Ook wij kunnen daar over mee praten.ECHTE VRIENDEN HEB JE VOOR HET LEVEN!!!!En niet alleen in goede tijden.
Groetjes Trieske