Wie ook IUI ?

Hoi Sylvia,

Slecht nieuws weer zeg!Jammer!We gaan op naar de volgende poging!

Ik zit ook te wachten totdat de menstruatie weer komt , maar ja dat kan nog wel even duren denk ik, ik verwacht zelf zo rond 30 mei.Maar ja we zien het wel.

En dan met frisse moed op naar de volgende poging.

Groetjes Trieske

Hallo Allemaal,
De dip en de tranen zijn toch nog gekomen. Het hele weekend ( ben zaterdag ongesteld geworden ) branden de tranen al maar gisteren hield ik het niet meer droog. Alles bij elkaar werd me gewoon ff te veel. Heb het er nog een beetje moeilijk mee. Er zijn zo van die dagen dan zie je het even niet meer zitten en zie je alleen maar het geluk van anderen. Daarbij laten onze 'goeie' vrienden ons nu vallen als een baksteen. 9 maanden hebben we met hun meegeleefd en nu hebben zij een kleintje. Het zijn mensen die alles in het leven positief zien, dus ja wat wij nu meemaken past niet in het ideale plaatje...jammer. We zijn heel erg teleurgesteld in hun, want echte vrienden steunen elkaar toch door dik en dun ?!

Eerst reageerde ik cool toen de uitslag kwam maar zodra ik ongesteld wordt dringt het blijkbaar pas door en komen alsnog de tranen. Op het moment ben ik ff verdrietig, boos, teleurgesteld en zie het even niet meer zo positief dat het nog ooit gaat lukken.
Het gaat vast en zeker weer over na een dag of twee. Ben blij als ik deze fase weer gehad heb !
Vanmiddag kan ik weer bellen wanneer ik weer mag starten met bloedprikken en/of de echo. Ik hoop zoooo dat de 3de poging zal gaan aanslaan. Als deze niet aanslaat zal ik meer hormonen moeten gaan gebruiken en krijgen we het IVF gesprek.

Het valt niet mee af en toe. Good days en bad days. Hoop dat die bad days snel weer plaats maken voor de good days !

Groetjes, Sylvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2008 13:50:11'));

Hallo Allemaal,
De dip en de tranen zijn toch nog gekomen. Het hele weekend ( ben zaterdag ongesteld geworden ) branden de tranen al maar gisteren hield ik het niet meer droog. Alles bij elkaar werd me gewoon ff te veel. Heb het er nog een beetje moeilijk mee. Er zijn zo van die dagen dan zie je het even niet meer zitten en zie je alleen maar het geluk van anderen. Daarbij laten onze 'goeie' vrienden ons nu vallen als een baksteen. 9 maanden hebben we met hun meegeleefd en nu hebben zij een kleintje. Het zijn mensen die alles in het leven positief zien, dus ja wat wij nu meemaken past niet in het ideale plaatje...jammer. We zijn heel erg teleurgesteld in hun, want echte vrienden steunen elkaar toch door dik en dun ?!

Eerst reageerde ik cool toen de uitslag kwam maar zodra ik ongesteld wordt dringt het blijkbaar pas door en komen alsnog de tranen. Op het moment ben ik ff verdrietig, boos, teleurgesteld en zie het even niet meer zo positief dat het nog ooit gaat lukken.
Het gaat vast en zeker weer over na een dag of twee. Ben blij als ik deze fase weer gehad heb !
Vanmiddag kan ik weer bellen wanneer ik weer mag starten met bloedprikken en/of de echo. Ik hoop zoooo dat de 3de poging zal gaan aanslaan. Als deze niet aanslaat zal ik meer hormonen moeten gaan gebruiken en krijgen we het IVF gesprek.

Het valt niet mee af en toe. Good days en bad days. Hoop dat die bad days snel weer plaats maken voor de good days !

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia,

Wat vervelend dat je je zo ellendig voelt, maar ik kan het me voorstellen, ik heb hetzelf ook nu. En iedereen die maar zegt dat het allemaal wel goed komt.Ze bedoelen het allemaal goed, maar ook ik zie het niet meer zitten, ik zit zo met de gedachtes dat ik nooit meer zwanger word.
Iedereen zegt je bent toch bij de eerste IUI zwanger geraakt dus waarom zou het nu niet meer lukken.
Ze hebben natuurlijk gelijk, maar het is niet blijven zitten, en nu ben ik bang dat het nooit meer gaat lukken of dat het wel weer lukt maar dan gelijk weer fout gaat.
Wat een negatievieteit allemaal he?Volgende week praten we weer helemaal anders, daar ben ik van overtuigd.

En wat vrienden betreft:In moeilijke tijden leer je ze kennen!EN jullie hebben moeilijke tijden en hun goede en dat is voor hun belangrijker!!Het is gewoon klote maar je weet nu wel waar je staat, het is heel erg hard van hun, maar zo zijn mensen.En echte vrienden die heb je niet veel daar kom je in moeilijke tijden achter.Maar die je dan hebt, daar moet je dan maar heel erg blij mee zijn, want die steunen je wel door dik en dun.Ook wij kunnen daar over mee praten.ECHTE VRIENDEN HEB JE VOOR HET LEVEN!!!!En niet alleen in goede tijden.

Groetjes Trieske

Hey Trieske,

Zitten we samen in de dipsaus.......ach ja das wel zo gezellig saampjes.
Zeker weten dat we er over een paar dagen weer heel anders tegenaan kijken !
Het is ook niet niks allemaal en het gaat zo met vlagen. Gelukkig begrijpen we elkaar en kunnen we elkaar een beetje steunen.
Bedankt voor je lieve woorden, je hebt helemaal gelijk. Het geeft gelukkig ook mensen die je wel steunen en vrienden zijn voor het leven, al zijn die erg schaars.
Maar ja beter 1 stel goeie echte  vrienden dan 10 luchtige.

Ik herken die gevoelens wat je nu hebt helemaal. Ik ben vaker heel erg bang dat het nooit gaat lukken allemaal. Dan wordt ik erg verdrietig en boos tegelijk.
Oke, jullie weten dat het kan, maar wanneer zal het weer raak zijn en inderdaad blijft het dan wel zitten, das de vraag. Kan me goed voorstellen dat je de volgende keer bang bent dat het weer mis zal gaan. Zo ben ik bang dat het nooit raak zal zijn.

Mensen om ons vinden het vast en zeker moeilijk hoe ze moeten reageren en proberen het beste te zeggen en ons aan te moedigen maar soms heb je daar ff geen zin in. Zo zeggen ze tegen ons: het komt goed, het gaat lukken.
Wie zegt dat ?! Straks lukt het helemaal niet en dan ? Wat zeggen ze dan ?
Het is geen garantie allemaal.

Maar goed, zo denken we nu omdat we ff in een dip zitten. Over een paar dagen gaan we er weer helemaal voor en zeggen we: het gaat lukken ! Dan hebben we wat moed en hoop verzameld.

Het kan wel allemaal met IUI; zie maar hier op dit forum. Bambi is na 3 pogingen zwanger en op andere forums waar ik vaker ben is een meid zwanger na 4 pogingen, een in de rustmaand en een na 1 poging.
Dus we geven de moed niet op !!!

Maar eerlijk gezegd verheug ik me erg op de dag dat we lekker kunnen kletsen over onze dikker wordende buik, over babykamers en -wagens en nog veel meer........

Heel veel groetjes, Sylvia

Hai,

Jullie moeten de moed niet opgeven! Ik heb ook zo vaak in een dip gezeten en was ervan overtuigd dat we het IVF traject in zouden gaan en bij de laatste IUI voor de IVF ben ik zwanger geraakt en ben nu bijna 8 weken zwanger.

Het was zelfs met de slechtste zaadkwaliteit van alle pogingen.

Dus hou moed het kan wel!

Veel liefs
Nataly

Hallooootjes

Kan nog steeds niet echt positief denken!Ik word steeds zenuwachtiger deze maand, zou het weer wel of niet?
Ben heel de week al misselijk!Misschien van de zenuwen!!
De poes zit ook weer hele dagen op me schoot, net als toen ik zwanger was!Was mar even maar toch.

Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar is wel heel moeilijk.

Ik weet ook niet wanneer ik ongi word, zoals ik het berekend heb van me normale cyclus moet ik 30 Mei ongi worden, maar ja omdat ik een miskraam heb gehad kan dit nauurlijk ook langer duren.
Ik hoop dat ik gewoon ongi word zaterdag of zondag of misschien zelfs iets eerder.Maar ja het zal wel weer later worden.Kan ik extra in de zenuwen zitten.

Maar ja een klein beetje hoop om deze maand op een natuurlijk wijze zwanger te zijn geraakt, is er wel.Klinkt heel dubbel allemaal he??

Mijn vriend zegt zie je wel de poes zit weer heel veel op je schoot das een teken, ik zo ja daaag laat me niet gek maken door een poes.
Maar toch hoop ik er stiekem wel op.Mag wel he?Beetje hopen??

Weet je dat wachten is echt het ergste wat er is, maar ja ik zal niet de enige zijn.Iedere maand weer die onzekerheid om gek van te worden!!!

Heb weer even van me af geschreven ik hoop dat het met de rest goed gaat, naar omstandigheden dan?

Groetjes en ik hoop snel weer iets te horen over IUI, Zwanger zijn, enzz..

Trieske

hey meiden, nou ik ben weer terug op het forum hoor!!

ik kon er niet meer op komen!!! en nu opeens weer wel gelukkig!!

maar ik heb inmiddels iui 3 achter de rug, en moet daar vrijdag ong van worden, ik word denk ik wel weer ong want ik heb zulke buikpijn en rugpijn dat ik echt wel ong ga worden, dus weer mislukt!!

nou dan maar op naar iui 4 , meer kunnen we niet doen he!!

nou meiden we duimen voor elkaar,

dikke kus van mij

Hoi meiden

Ik ben een poosje weg gegeweest want ik had er geen zin meer in.
Zijn op dit moment even gestopt met IUI naar 4 pogingen.Voormij
hoeft het ook niet echt meer,klinkt misschien voor julli allemaal een
beetje raar in de oren.Ik (wij) zijn op dit moment heel blij dat wij een
zoontje naar veel moeite hebben mogen krijgen in daar wil ik nu eigen
lijk mijn energie in stoppen.Ik merkt aan mij zelf dat ik dit eigenlijk niet
meer wou.Wij mankeren allebei niets maar helaasl lukt het niet, maar wij
hebben afgesproken dat wij het nog een poosje zelf proberen zonder druk
in dan zien wij wel weer.Misschien zeg ik over een maand wel ik doe nog
een poging maar op dit moment even niet.Het heeft mij enorm veel rust ge
geven dat ik niet meer moet.Ik vergeet nu gewoon wanneer ik ongesteld
moet worden.Wij weten dat wij heel gelukkig kunnen zijn met ons 3tjes
hopen toch nog op een wondertje maar mocht het niet zo zijn dan is het
goed.Bij onze eerste strijd was ik echt tot het bittere einde doorgegaan wat
velen van jullie wel zullen erkennen maar als je het geluk heb mogen ervaren
ben je al blij met 1 kindje.Dames ik blijf jullie volgen zal ook af en toe wel
reageren maar niet meer vaak.
Ik hoop dat jullie allemaal gauw het geluk mogen ervaren.

Liefs Anita

Terug
Bovenaan