Wie ook IUI ?

hey trieske!!!   geweldig meid!!

zo geeft het ons allemaal weer moed natuurlijk!!

ik heb gisteren mijn tweede keer achter de rug!!

de gyn was heel pos omdat ik nu aan alle twee de kanten een eitje had die even groot waren dus alle twee zaten te wachten! hihi.

alleen vond ik dat mijn   man zijn zaadjes wat mider waren maar ja het was meer als genoeg voor de IUI.
hij had de vorige keer 19,2 miljoen en nu 2,9 miljoen!!is dat niet effe een verschil!!

maar we hebben wel twee feesten gehad dit weekend en daar heeft hij wel wat biertjes gedronken, wist niet dat het echt zoveel uit maakte!!
en we hebben zondag ook geklust!?  misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft!! ik weet het niet hoor, maar nu we het goede bericht hebben gekregen van jou!! zakt de moed niet in mijn schoenen hihi.

ik hoop donderdag super mooi nieuws van jou te horen!!

dikke kus van mij,
gr wendy

Depri: Jeminee zeg wat een verschil ! Wij hadden de eerste keer een aantal van nog geen miljoen. Morgen moet ik bloed laten prikken voor mijn oestrogeen gehalte en dan krijg ik 's middags te horen wanneer de inwendige echo is. Nog ff geduld dus en dan kom ik je vergezellen op het wachtbankje.

Trieske: Hoe is het vandaag gegaan ? Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag !!! Hoop dat alles dik in orde is. Ga voor je duimen : duim duim duim.

Nou morgen hoor ik dus wanneer de echo: denk zelf wel maandag: dan zit ik op dag 11.
Wie weet mag ik dan al spuiten en dinsdag de IUI. Ik ben benieuwd !
Vandaag hebben we lekker een vakantie geboekt: waren we wel even aan toe.
Zondag 4 mei vertrekken we voor een week naar Turkije: nog nooit geweest; tot nu toe gingen we altijd ver weg. We hebben er erg veel zin in en het breekt zo heerlijk de wachtweken. Als ik terug kom van vakans is het dan weer zover: zijn we wel of niet zwanger.....

Groetjes, Sylvia

Hoi allemaal,

Nou ben ZWANGER hoor!!!
Wat een spannende tijd is het geweest zeg.STRESS STRESS.

Maar goed het  het zwangerschapshormoon  was maandag 85,en vandaag was ie 305, dus dat is heel goed!
7 Mei krijg ik de eerste echo.Wel spannend hoor maar we zien het wel.

Silvia en de rest: Geef de moed niet op, er komt een tijd dat jullie ook goed nieuws hebben.

Groetjes Trieske

Hey Trieske: GEFELICITEEEEEERD ! Wat super voor jullie. Zo zie je maar weer: dacht je dat het deze maand niet was gelukt en keek je zelfs uit naar een rustmaand en nu ben je gewoon lekker zwanger ! Nou jullie zullen nu wel een bijzondere vakans hebben.
Ik hoop zo dat het ons ook mag gaan lukken en dat ik niet nog tig keer naar het ziekenhuis moet en tranen moet weg slikken.
Weet dat als het zover is je dan alles bent 'vergeten' en kunt zeggen: geef de moed niet op, maar als je er nog midden in zit.......dan is het ff wat anders.
Blijf je wel dit forum bezoeken ?

Hoe voel je je zo ? Merk en zie je al veranderingen ? Kwaaltjes ?
Wat leuk dat jullie al over twee weken een echo hebben. Lijkt me super spannend en heel erg leuk. Geniet heerlijk van jullie zwangerschap en hou ons op de hoogte he !!

Gr. Sylvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 12:32:33'));

Hey Trieske: GEFELICITEEEEEERD ! Wat super voor jullie. Zo zie je maar weer: dacht je dat het deze maand niet was gelukt en keek je zelfs uit naar een rustmaand en nu ben je gewoon lekker zwanger ! Nou jullie zullen nu wel een bijzondere vakans hebben.
Ik hoop zo dat het ons ook mag gaan lukken en dat ik niet nog tig keer naar het ziekenhuis moet en tranen moet weg slikken.
Weet dat als het zover is je dan alles bent 'vergeten' en kunt zeggen: geef de moed niet op, maar als je er nog midden in zit.......dan is het ff wat anders.
Blijf je wel dit forum bezoeken ?

Hoe voel je je zo ? Merk en zie je al veranderingen ? Kwaaltjes ?
Wat leuk dat jullie al over twee weken een echo hebben. Lijkt me super spannend en heel erg leuk. Geniet heerlijk van jullie zwangerschap en hou ons op de hoogte he !!

Gr. Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik voel me niet helemaal top, maar dat zit allemaal in mijn hoofd ik denk teveel na.En het stressen van de afgelopen weken werkt er ook aan mee.
Maar dat komt wel weer goed.Heb nog niet echt kwaaltjes maar die zullen vast nog wel komen.Ik ben nog maar een week of 4 a 5 dus er kan nog vanalles gebeuren, we gaan er vanuit dat het goed gaat natuurlijk!!
En tuurlijk blijf ik het hier op het forum volgen.Ik moet het goede  nieuws van jou toch ook horen als je zwanger bent.

Houd moed!
Groetjes Trieske

Hai,

Mijn naam is Nataly en ik ben 35 jaar en ik doe ook aan IUI.

12 april heb ik mijn 4 IUI gehad en dat is dus nu 14 dagen geleden. Ik had dus vandaag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Normaal gesproken is mijn luteale fase altijd maar 12 dagen (ik kan er de klok op gelijk zetten ik werd altijd op dag 13 ongesteld).

Mijn linker eileider zit dicht door ernstige verklevingen en daarom heb maar 1 keer in de 2 maanden een IUI. 9 april hadden mijn vriend en ik een afsrpaak bij de gyn omdat de eerste 3 IUI's niet gelukt waren. Mijn gyn wilde mij doortsturen voor IVF omdat ik al bijna 36 ben en IVF ook een lang en zwaar traject kan zijn.

Hij wilde toch nog even een follikelmeting doen om er zeker van te zijn dat mijn eitje links zou zitten zoals verwacht. Bleek mijn eitje rechts te zitten en hebben we zaterdag 12 april de 4e IUI gehad. Ik gebruik Clomid 100 en pregnyl.

Normaal weet ik altijd al een paar dagen van te voren dat ik ongesteld ga worden doordat ik altijd zo'n 4 a 5 dagen van te voren bruin bloedverlies heb en nu dus niks!

Vind het allemaal zo spannend, kan er gewoon niet van slapen. Zou mijn verassingsei het geluksei blijken te zijn?

Het is een heel verhaal geworden maar ik moest het even kwijt.

Veel liefs
Nataly

hey nataly, hoe is het nu daar??? nog geen rode duivels??? spannend zeg!!

ik hoop voor jullie dat het raak is , het is jullie gegund meid!!  

laat je nog even horen hoe het afloopt daar bij jullie hihi,

dikke kus van mij

Hey Nataly...ooo spannend zeg. Ik duim voor jullie !!! Ben heel erg benieuwd !

Vrijdag had ik gebeld naar het ziekenhuis voor de uitslag van het bloed. Zucht.....moet ik morgen weeeeer bloed laten prikken. Ik wordt er zowat gek van al dat geprik.
Tegen de dame aan de lijn vroeg ik waar dat allemaal voor nodig is, maandag is al dag 11....waarom geen echo ? Is de bloedwaarde dan nog niet hoog genoeg ? Ze zei alleen dat de dokter had opgeschreven dat ik weer moest laten prikken. Ik gaf aan dat ik bang ben dat strakjes nog de IUI in mijn vakans valt. Meen je wat ze zegt ? Tja....dan moeten jullie gewoon een maandje overslaan en proberen jullie het volgende maans weer. Nou ja zeg !!! IK was heel erg boos. Zodra ik naar de arts moet geef ik dit wel aan ! Ik hoop heel erg dat ik morgen eindelijk een echo afspraak krijg en dat ik uiterlijk zaterdag de IUI krijg.

Nou geniet allemaal nog van een mooie avond.....wat was het weer heerlijk he van het weekend !!!

Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan