Wie ook IUI ?

hallo meiden,

ik ben net terug van het zkh, zou eigenlijk dinsdag   mijn tweede IUI krijgen. maar ik zou dan bij een andere gyn moeten komen en dat wilde ik liever niet! dus nu mag ik vanavond meer spuiten 75 puregon, in plaats van 50. en dan morgen de pregnyl om 22:30 op de verloskamers laten zetten en dan krijg ik maandag om 10:30 mijn tweede IUI!!!

ik had nu wel twee eitjes, maar die groeien gelijk op!! dus dubbele kans deze maand!! hihi.

ben wel weer benieuwd,
ik vraag deze keer wel of ik geen bloed mag prikken voor de dag dat ik ong moet worden want ik houd het die laatste dagen echt niet meer!!! ja heb ik nee kan ik krijgen he!!

nou meiden mijn duimen draaien weer overuren voor ons allemaal!!

fijn weekend , doei doei

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2008 14:34:39'));

Hoi Meiden,

Trieske, ik hen jou verhaal is gelezen jeetje wat ondzettend k*t zeg idd wat kan zo test je in de waar brengen dan he   om gek van te worden maar waaron geeft die sensitest dan positief aan dat mag dan toch helemaal niet ik zou het er niet bij laten en een klacht maken bij sensitest eerst maakt zo test je blij en bij de dokter is die negatief beetje raar van sensitest zelf gebruik ik ze ook voor heen die van matcare maar ik ga toch weer teug naar matcare gewoon om dat ik die testen fijner vind en die hebben ook geen voorgedrukte streepje wel zo handig nou meis wens je succes

zelf krijg ik morgen mij 4e iui allemaal gedaan zonder hormonen en in eigen cyclus
word spannend weer maar buhhhhh die vervelende 2 wachtweken dan he

meiden allemaal heel veel succes

Groetjes
Monique76

Hoi hoi,

Ik weet niet wat er mis is gegaan met de Test van Sensitest.Maar ik ga geen klacht indienen hoor!
Maar ik wist gewoon dat het niet kon kloppen, gewoon een gevoel wat ik heel de week al heb.Onrustig niet normaal, heb ik altijd als ik ongesteld moet worden, dus deze maand ook.
Verder is het nu wachten totdat ik ongesteld word, en dan ga ik mezelf weer beter voelen.

Groetjes en veel succes met de IUI!!!

Trieske

HEEEYY,

Nou ik word helemaal gek hier!Nog steeds niet ongsteld, ik had het al moeten zijn.
Ben niet zwanger want heb een test bij de huisarts laten doen.
Voel me zo moe en gespannen, zal we komen omdat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Als ik morgen nog niet ongesteld ben zal ik maar even het ziekenhuis bellen, misschien krijg ik dan wel een bloedonderzoek dan weet ik in ieder geval zeker of ik zwanger ben of niet!!!

Silvia@ Zijn bij jou de RD's al gearriveerd???

Nou fijne zondag in ieder geval allemaal.

Groetjes Trieske

Hey hallo, hier schijnt het zonnetje volop: heeeeeeerlijk !!!
Het laatste nieuws: vrijdag ben ik al ongesteld geworden na 25 dagen. Meteen het ziekenhuis gebeld voor het maken van een echo-afspraak. Helaas had mijn arts niet op mijn kaart ingevuld hoe en wat verder dus mocht de ass. geen afspraak maken. En ze wist ook niet of ik nu misschien eerder moet komen voor een echo omdat ik nu een korte cyclus heb gehad. Morgen dus weer terug bellen en dan zit ik al op dag 4. Dus wie weet heb ik volgende week om deze tijd al een echo gehad en een spuit gezet. Hoop dat alles voor Koningendag kan.....we willen graag eens met die naar Amsterdam.
Maar ja, als het niet zo is.....geen ramp ! IUI gaat voor.

Zo ga nu weer lekker naar buiten....plantjes poten. En vooral genieten van het zonnetje.

Doei doei, Sylvia

ps. Trieske.....jee zeg das balen ! Als je weet dat het nee is dan wil je ook zo snel mogelijk ongesteld worden. Nu zit je maar te wachten en te wachten en misschien ook wel heel erg in onzekerheid......misschien is het toch raak en was de test te vroeg....dan kan die negatief zijn omdat het HCG nog niet sterk genoeg is in de urine.
Ooo meid ik hoop dat je heel erg snel antwoord krijgt want dit is niet leuk. Ik denk aan je....sterkte !

Even een update vanaf hier.
Zojuist naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor de echo.
Ik snap er niks van: nu moet ik ineens vrijdag bloedprikken om te kijken of de eicel goed rijpt (oestrogeenwaarde). 's middags kan ik dan weer bellen en dan krijg ik te horen wanneer de echo is. Ben een beetje teleurgesteld: steeds dat bloed prikken....nu weet ik nog niet wanneer de echo-datum is. Maar ja zoals de ass. zei de arts zal wel weten wat ze doet en waarom.
Nou ik plan maar zo min mogelijk van het weekend en voor komende week...just in case.
Groetjes, Sylvia
Wat een heeeeeerlijk weertje he....zalig !

Ps. Trieske: zijn de rode duivels er inmiddels ?

Hallo allemaal,

Vanochtend maar weer eens een test ertegen aan gegooit, en ja hij gaf weer aan dat ik zwanger ben.
Toen toch maar even het ziekenhuis gebeld,en ik kon gelijk bloed laten prikken. Kreeg vanmiddag het verlossende telefoontje!Ik ben zwanger!!!!
Alleen het zwangerschapshormoon was nog wat te laag, dus ik moet donderdag terug om bloed te prikken!
Dus ik zei tegen de assistente nu weet ik eigenlijk nog niks,Jawel zei ze je bent zwanger.Alleen we moeten kijken of het allemaal goed blijft gaan.En het zwangerschapshormoon moet omhoog.

Dus nu is het even wachten tot donderdag!
Ik kan het nog niet echt geloven dus ik wacht donderdag even af.

Groetjes van Trieske

Hey Trieske, das fantastisch nieuws !!! Gefeliciteerd ! Jeetje zeg en dat al na 1 IUI: das heerlijk !!! Je zei dat de kwaliteit niet zo goed was: weet je nog hoeveel spermacellen er waren ?
Op een ander forum is ook al een meisje zwanger na 1 IUI.
In plaats van een rustmaand kunnen jullie nu heerlijk gaan genieten: das dan een super vakantie he....!!

Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben en verdrietig. Waarom lukt het bij ons nou niet ? Moed zakt me wel een beetje in mijn schoenen. Wie weet hoe vaak we nog moeten gaan en zal het ooit lukken. Ik weet dat we positief moeten blijven maar het is en blijft soms heel erg moeilijk !!

Het is wel fijn om te horen dat IUI ook kan slagen, maar ja.......nu wij nog......

Groetjes, Sylvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 15:49:28'));

Hey Trieske, das fantastisch nieuws !!! Gefeliciteerd ! Jeetje zeg en dat al na 1 IUI: das heerlijk !!! Je zei dat de kwaliteit niet zo goed was: weet je nog hoeveel spermacellen er waren ?
Op een ander forum is ook al een meisje zwanger na 1 IUI.
In plaats van een rustmaand kunnen jullie nu heerlijk gaan genieten: das dan een super vakantie he....!!

Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben en verdrietig. Waarom lukt het bij ons nou niet ? Moed zakt me wel een beetje in mijn schoenen. Wie weet hoe vaak we nog moeten gaan en zal het ooit lukken. Ik weet dat we positief moeten blijven maar het is en blijft soms heel erg moeilijk !!

Het is wel fijn om te horen dat IUI ook kan slagen, maar ja.......nu wij nog......

Groetjes, Sylvia

Hoi Sylvia,

Ik kan het nog niet geloven hoor!Ik wil eerst donderdag nog even afwachten.Ik voel me totaal niet zwanger, ben zo gespannen en moe.Zal wel stress zijn!

Ik weet niet hoeveel spermacellen er waren , maar het was net genoeg voor IUI.
Vond het al een beetje lullig om te zeggen dat ik zwanger ben, omdat er toch veel mensen hier zijn waar het nog niet bij gelukt is.
Voor jullie komt er ook een tijd dat je kunt zeggen ik ben zwanger!
Positief blijven, ik snap dat je je nu niet zo happy voelt,maar het bewijs is er dat je van IUI zwanger kunt worden.Is het niet de eerste keer dan komt er wel een andere keer!!!!
Ik hoop echt dat  het allemaal goed komt bij jullie.

Dikke X

Trieske

Terug
Bovenaan