Wie ook IUI ?

Hoi allemaal,

Onze droom was te mooi om waar te zijn.
We hebben gister een miskraam gehad!Ik ging naar het toilet had heel de dag al krampen, en ja het kwaad was al geschied!
Ben gelijk naar het ziekenhuis geweest, maar helaas was er niks meer op de echo te zien.Woensdag nog wel terug of alles er ook echt uit is anders moet ik nog terug!

Als ik er klaar voor ben gaan we weer verder met IUI maar nu wil ik even wat rust aan me hoofd, ben er helemaal kapot van!

Ik hoop dat de rest snel zwanger mag raken en dat het bij iedereen voorspoedig verloopt!

Groetjes van Trieske

Trieske: Dit meen je niet. Dit doet heel erg veel pijn he.
Ik vind het heel erg voor jullie. Weet even niet goed wat ik moet zeggen.
Kan me heel erg goed voorstellen dat jullie hier kapot van zijn en dat je even wilt wachten met IUI zodra je er weer aan toe bent. Ik hoop dat je heel erg snel weer de moed en de kracht mag vinden om door te gaan.
Ik wens jullie heel erg veel sterkte !!! Ga voor je duimen dat je niet weer terug moet naar het ziekenhuis en dat het snel weer mag lukken voor jullie !
Dikke knuffel en zoen !!

Vanmiddag hebben we onze tweede IUI gehad. We hadden na de opwerking 1,1 miljoen zaadcellen. Das 200.000 meer dan de vorige keer. De arts zei dat het netjes is, ze zien het graag boven de 1 miljoen.
Het was wel wat pijnlijker deze keer, de vorige keer merkte ik helemaal niks. Van de pregnyl heb ik nog helemaal geen last gehad ( alleen mijn humeur ), net een beetje meer last van mijn darmen, af en toe voel ik dat ik een buik heb en een wat meer opgezette buik. Ik mag dus helemaal niet klagen tot nu toe.
Nu is het wachten......

Gelukkig gaat de wachttijd snel door de vakans en mag ik donderdag over een week al bloed laten prikken voor de uitslag. Dus das 4 dagen na de vakans. Schiet lekker op ! Deze keer komt mijn man wel eerder naar huis en bellen we samen voor de uitslag.

Morgen vertrekken we naar het zonnige Turkije. Dus ik zal een dikke week niet aanwezig zijn op het forum.

Groetjes, Sylvia

hey trieske!! wat een kutzooi weer, of je niet al genoeg achter de kiezen hebt!
ik weet hoe je je voelt heb het in dec meegemaakt, en het is zwaar geloof me, maar je komt er over heen!!
ik hoop dat je nu effe rust krijgt!

sylvia!!

geniet lekker van het zonnetje in turkie! ( maar wij hebben ook 25 graden hihi) grapje!!
en tot volgende week, dan kan je van mij goed of slecht nieuws lezen!! moet maandag ongie worden ben benieuwd!!

nou meiden ondanks alle ellende toch een fijn weekend!
doei doei,

hey meiden liggen jullie allemaal te zonnen ofzo!!! hihihi

hier zijn we inmiddels begonnen aan IUI 3 , ben precies op de dag af weer ongie geworden!! niet te geloven maar ook wel fijn natuurlijk dat ik niet over de dagen heen ga en dan nog ong wordt!!

spuit vandaag weer voor de tweede dag!

hoe gaat het met jullie verder???
hoop snel weer iemand te horen hier!!
( al is natuurlijk iedereen nu lekker buiten)

dikke kus van wendy

Hoi Allemaal,

Nou ik ben afgelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest, wat eigenlijk een echo had moeten zijn voor een kloppend hartje werd een echo of het allemaal wel schoon was van binnen, en gelukkig was het allemaal goed daar binnen.Ja goed er zit geen kloppend hartje maar ja dat wisten we al.

Maar we moeten nu de volgende menstruatie afwachten en dan mogen we verder met poging 2.

De arts zei dat het echt heel goed eruit zag en dat ze er versteld van stond dat we zo snel zwanger waren, maar dat wel helaas het maar van korte duur was, maar ze zei ook je weet nu wel dat je zwanger kunt worden, dat is ook al heel wat.

Dus nu gaan we maar lekker van het goede weer genieten deze komende tijd, en dan met frisse moed en hopelijk wat minder tegenslagen naar de volgende IUI.
Is wel de laatste poging voor de vakantie want ze gaan daarna 6 weken dicht de poli.
Maar ja mocht deze 2e poging mislukken waar ik niet op hoop natuurlijk, gaan we gewoon allemaal leuke dingen plannen, en als het mislukt kunnen we onze gedachte even gaan zetten op een leuke vakantie!!!

En Depri waarom hoor je niks van Sylvia, dit zit als ik me niet vergis in Turkije.
En als ze terug komt horen we of bij haar de IUI gelukt is!!!!DUIMEN DUS!!

Nou tot snel allemaal!

Trieske

Gisteren zijn weer thuis aangekomen. We hebben het leuk en fijn gehad in Turkije !
Donderdag ga ik weer bloedprikken en 's middags bellen mijn man ik samen voor de uitslag. Maar ik denk dat het weer een nee is deze keer. Ik merk niks anders dan anders en heb zelfs al twee dagen een ongi-buikpijn, precies op hetzelfde moment en hetzelfde gevoel als de vorige keer.

Depri: Shit zeg dat het weer niet is gelukt. Maar inderdaad wel fijn dat je niet eerst dagen overtijd bent, dat geeft alleen maar hoop en nu kun je ook weer snel verder.
Gelukkig kan en mag ik iedere keer 12 dagen na de IUI bloed laten prikken: harde confrontatie als het nee is maar dan weet ik waar ik aan toe ben. Dan is het alleen nog maar wachten op de menstruatie.

Trieske: "Gelukkig" dat alles er goed uit zeg en je niet nog vanalles vervelends moet ondergaan. Weet je al wanneer je voor de echo moet om te zien hoe groot de eitjes zijn ? Ik hoop dat het weer snel mag lukken bij jullie maar dat het dan wel fijn blijft zitten !

Ga nu wat wasjes draaien, strijken, opruimen etc etc.....de vakantie is helaas voorbij.

Liefs, Sylvia

Hallo Allemaal,
Helaas geen succes vanaf deze kant. Gisteren kregen we te horen dat het weer niet is gelukt. Ik wist het wel want ik merkte helemaal niks anders dan anders. Mijn gevoel zegt dat je het diep van binnen weet zodra het zo is en dat had ik nu niet alhouwel ik er wel op hoopte natuurlijk.
Helaas helaas. Moet zeggen dat ik er gisteren wel heel erg gelaten op heb gereageerd en heb ook niet hoeven te huilen. Misschien komt het omdat ik nu met zoveel andere dingen bezig ben en er gewoon niet echt op reken. Op de een of andere manier ben ik nu ineens heel erg nuchter.
Merk dat zwanger worden middels IUI toch heel anders is dan wanneer je het zo probeert en ik er ook anders op reageer als het weer nee is.
Op naar ronde 3. Zodra ik ongesteld ben geworden kan weer bellen.
Ga er vol goeie moed weer tegenaan. Komt goed !!

Gr. Sylvia

Terug
Bovenaan