Wie ook IUI ?

Depri: Oei oei wat spannend ! Heel veel succes de komende twee dagen !!

Cooper: Kan me voorstellen dat je even geen zin had in het forum. Jee zeg een hele beslissing. Jullie voelen het beste hoe of wat en wie weet op termijn......
Geniet lekker samen van alle mooie dingen en leuk dat je ons blijft bezoeken.

Trieske: Hoe gaat het nu met je ?

En dan nu het allerlaatste nieuws hiero: vandaag voor de echo geweest. Deze keer zit er een eitje aan de rechterkant ( laten we hopen dat dat geluk brengt ! ). Morgenavond moet ik de spuit zetten en zaterdag is de derde IUI: deze keer een mannelijke arts.
Morgen komt er wel een vriendin op visite dus moet ik spuiten als ze hier is, maar ja het is niet anders. Ze weet toch niet wanneer ik steeds precies moet spuiten en wanneer de IUI is.
12 juni hebben mijn man een ik een afspraak bij de arts: das net voor mijn volgende NOD. We krijgen dan een gesprek hoe het verder gaat na de derde poging: ik zal dan meer moeten gaan spuiten en we krijgen de info over IVF.
Een hele domper zo'n gesprek maar ja het moet. We hopen heel erg dat het bij het gesprek blijft maar we moeten reeel blijven daar het zaadaantal minimaal is en dus de kans op slagen klein....zucht.
Over twee weken weten we weer of het wel/niet is gelukt.

Gr. Sylvia

Vanavond moet ik de spuit weer zetten en zaterdag is IUI poging 3.
Ik ben benieuwd ! Dan even een vraagje aan jullie allemaal. Ik merk dat mijn eisprong eraan zit te komen want ik verlies veel slijm. Ik was 10 minuten geleden naar de wc geweest en voelde daarna iets geks. Ging weer naar het toilet en zag iets wat ik nog nooit heb gehad: een mega flinke klodder wit slijm ! ( sorry voor de details ). Wat betekend dit ? Een naderende eisprong of treedt tie nou op ? Ik heb meteen gebeld maar de dame aan de lijn kon me niet helpen. De arts belt me morgenmiddag even op zodat ik het kan vragen. Ik neem aan dat de arts weet wat ze doet en dat ik nu niet te laat ben. Gisteren was mijn ei 16 mm. Een eitje groeit 2mm per dag en dus zou zaterdag inderdaad mijn eisprong zijn. Maar toch....wil het graag even weten.
Hebben jullie hier ervaring mee ?

Gr. Sylvia

Hoi Sylvia,

Wil je eerste heel veel succes wensen voor zaterdag!

En met mij gaat het nu wel redelijk, heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan, gaf niks aan ja dat ik niet zwanger ben volgens de test.
Ik wist het eigenlijk wel maar toch maar even voor de zekerheid!
Nou hopen dat het weekend me ongi komt dan kunnen we verder.Als me cyclus loopt hoe het normaal is moet het van het weekend komen.Maar ja omdat ik een miskraam heb gehad is niks zeker, dus we wachten het rustig af.
Ik heb in ieder geval al wel ongi klachtjes dus ik denk niet dat het meer lang zal duren.
En dan met volle moed op naar IUI 2.

Groetjes van Trieske

Zojuist belde mijn arts vanwege mijn vraag. Ze zei dat ik gerust vanmorgen even had kunnen langskomen voor een echo om te kijken of het eitje er nog zit ( weet ik dat voor de volgende keer ) maar dat als er reeds een eispring geweest zou zijn het eitje wel veel te klein zou zijn geweest en dus geen kans maakt.
Ze gaf aan de slijmverlies een dag of 2 voor de eisprong optreedt dus dan zit ik helemaal goed. Tja het is afwachten geblazen.

Trieske: Hoop dat je snel ongesteld mag worden zodat jullie verder kunnen. Gek he dat je toch stiekem hoopt dat het zonder IUI lukt. Tja jullie zouden de eerste niet zijn !

Groetjes, Sylvia

hey meiden, helaas is iui 3 ook weer mislukt!!

hoop dat iui 4 meer geluk brengt!!

hoop voor ons allemaal dat het ons een keer mee zit en dat wij ook eens mooi berichtje mogen op schrijven!!

moet zondag weer beginnen met spuiten, en maandag weer komen om te kijken of dat alle eitjes weer weg zijn, en dan weer opnieuw beginnen .

we gaan er weer voor he!!!

dikke kus allemaal , en succes allemaal!!

Hallo meiden!

Ik zou graag met jullie mee willen kletsten. Ik ben Nicole, 24 jaar en heb vanochtend mijn 1e IUI gehad.
Ik was al wel eerder actief op het forum onder de naam "mama van Delani", maar ben al een langere tijd niet meer op dit forum geweest..

Ik heb behoorlijke buikpijn nu, maar dat schijnt normaal te zijn   ??

Hoe ervaren jullie het allemaal?

Voor allemaal alvast heel veel succes toegewenst!
Liefs, Nicole

Hey meiden,

Depri: Wat shit zeg ! Daar wordt je echt depri van ! Gaat het wel een beetje met je ?
Je schrijft dat je over een paar dagen moet gaan spuiten: wat spuit jij als ik vragen mag en waar is het voor. Als poging 3 bij ons ook niet lukt dan moet ik ook meer gaan spuiten te stimulatie. We krijgen over 1,5 week een gesprek erover, maar ben wel erg benieuwd. Zucht ja ik wil ook wel eens eindelijk echt goed en leuk nieuws melden en lekker gezellig met elkaar zwangerschapsverhalen delen. Maar het komt vast en zeker goed met ons allemaal: moed houden !! Al is dat soms een beetje moeilijk.

Gelukkig is er eindelijk ook eens wat goeds te melden vanuit deze kant !
Vanmorgen de derde IUI gehad: ging super goed. Deze keer had ik een mannelijke arts ( voor het eerst ): het was een hele aardige oudere man.
Hij zei na afloop dat het wel heel erg gemakkelijk ging bij mij. Moet zeggen dat de tip van mijn arts om voor de IUI te zorgen dat de blaas enigzins vol is goed helpt. De tweede keer had ik vooraf geplatst omdat ik het niet meer kon ophouden en toen was de inseminatie wat gevoleiger.
Maar goed.....nu het goeie nieuws ! Weten jullie hoeveel zaadcellen er deze keer waren ????? 8,3 Miljoen !!!!!!!!!!! Super he !!!
Het meeste wat we tot nu toe hebben gehad was 1,2 miljoen. Waaaaaauuuuuaaaaaw: we zijn super de super blij !!! Wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom deze keer wel gaat lukken maar we zijn gewoon erg blij dat het ineens zo veel goeie zaadjes zijn.
Nu maar hopen dat het stiekem deze keer gaat lukken.
Fijn weekend allemaal ! Liefs, Sylvia

ps. Nu willen jullie misschien weten wat het geheim is. Mijn man is een week 5-6 geleden naar een genezer geweest en zei dat na ca 4 weken het goed zou komen......tja of je erin geloft of niet.....we zijn wel van 1,1 naar 8,3 gegaan ! En in Turkije zeiden ze dat johannesbrood het zaadaantal en kwaliteit verbeterd. Dit zit oa in zoethout: dus mijn mannetje heeft hierop goed geknabbeld en nu gaan we echt jonnasbrood bestellen. De arts moest wel een beetje lachen: hij dat het wel 12 weken duurt voordat je dan resultaat kunt krijgen omdat zaad zolang nodig heeft om te ontwikkelen, maar ja.......wat maakt het uit...we hebben hier een klein feestje !

Hey Nicole: haha we hebben op dezelfde tijd een berichtje gestuurd. Welkom hier: gezellig dat je meekletst.
Ik heb vanmorgen ook mijn IUI gehad ! Welliswaar de derde poging.
Buikkrampen schijnen normaal te zijn evenals eventueel een bruinige afscheiding: dit kan zijn van de contrastvloeistof of als ze een bloedvaatje hebben geraakt. Het kan allemaal geen kwaad. Maar ik weet niet of je ook pregnyl hebt moeten spuiten: daarvan kan je ook klachtjes krijgen.
Moet jij afwachten op de nod of mag je ook bloed laten prikken ? Wij weten het donderdag over een week of het is gelukt. Spannend !! Weet je trouwens hoeveel zaadcellen jullie hadden ?

Gelukkig is er eindelijk ook eens wat goeds te melden vanuit deze kant !
Vanmorgen de derde IUI gehad: ging super goed. Deze keer had ik een mannelijke arts ( voor het eerst ): het was een hele aardige oudere man.
Hij zei na afloop dat het wel heel erg gemakkelijk ging bij mij. Moet zeggen dat de tip van mijn arts om voor de IUI te zorgen dat de blaas enigzins vol is goed helpt. De tweede keer had ik vooraf geplatst omdat ik het niet meer kon ophouden en toen was de inseminatie wat gevoleiger.
Maar goed.....nu het goeie nieuws ! Weten jullie hoeveel zaadcellen er deze keer waren ????? 8,3 Miljoen !!!!!!!!!!! Super he !!!
Het meeste wat we tot nu toe hebben gehad was 1,2 miljoen. Waaaaaauuuuuaaaaaw: we zijn super de super blij !!! Wil natuurlijk niet zeggen dat het daarom deze keer wel gaat lukken maar we zijn gewoon erg blij dat het ineens zo veel goeie zaadjes zijn.
Nu maar hopen dat het stiekem deze keer gaat lukken.
Fijn weekend allemaal ! Liefs, Sylvia
ps. Nu willen jullie misschien weten wat het geheim is. Mijn man is een week 5-6 geleden naar een genezer geweest en zei dat na ca 4 weken het goed zou komen......tja of je erin geloft of niet.....we zijn wel van 1,1 naar 8,3 gegaan ! En in Turkije zeiden ze dat johannesbrood het zaadaantal en kwaliteit verbeterd. Dit zit oa in zoethout: dus mijn mannetje heeft hierop goed geknabbeld en nu gaan we echt jonnasbrood bestellen. De arts moest wel een beetje lachen: hij dat het wel 12 weken duurt voordat je dan resultaat kunt krijgen omdat zaad zolang nodig heeft om te ontwikkelen, maar ja.......wat maakt het uit...we hebben hier een klein feestje !

Terug
Bovenaan