Wie ook IUI ?

Hey Sylvia!

Ja, ik spuit ook pregnyl. Hiervoor heb ik ruim een jaar clomid 150mg geslikt en pregnyl gespoten en dan vervolgens zelf klussen. Altijd hebben wij te horen gekregen dat het zaad van mijn man niet optimaal was. Vandaag bleek echter anders.... 14 MILJOEN zaadcellen!!!!!!     (en bij mij 2 eicellen van 20mm) Ik heb dus echt hele goede hoop!
Ik moet wel gewoon mijn nod afwachten, dus dat worden 2 zware en lange weken.
Jij mag wel bloed laten prikken?

Leuk dat we tegelijk opgaan, heel veel succes de komende dagen!

Ohja, ik geloof er wel in hoor, bepaalde dingen eten en andere laten. Mijn man is sinds kort gestopt met roken, en moet je zien wat voor resultaat dat dat heeft opgeleverd!

Maargoed, ik weet nu dat ik voor de volgende keer johannesbrood en zoethout moet halen :p

Ik duim voor je! (en natuurlijk voor alle andere!)

hey hey, allereerste nicolleke schatje van harte welkom hier!!! al had ik natuurlijk gehoopt dat het niet nodig was!!!

en idd de buikpijn is heel normaal, ik ben die dag ook helemaal van de kaart af!!

en sylvia!! het gaat nu wel weer hoor, ik heb vrijdag effe een kut dag gehad, maar we zijn toen samen gaan winkelen en uit wezen eten en toen ging het wel weer,   ik heb nog zoiets van het is niet de laatste keer he!! nog zeker 3 kansen te gaan, en dan nog eventueeel ivf!! dus ja..........

en ik moet idd vanavond beginnen met spuiten ik spuit puregon, 50
dit moet ik om meerdere eitjes te krijgen, ik had er 3 afgelopen keer en mijn man had 33,2 miljoen zaadjes!!! maar toch helaas niet gelukt, daarom vind ik het allemaal zo raar!! er is niks te vinden bij ons en toch wil het niet meer lukken!!!

maar morgen weer naar het zkh om te kijken en dan gaan we weer starten!! haha,
nou meiden heel veel succes, en een dikke kus van mij,

Hoi hoi

Gister ongi geworden, 32 dagen na me miskraam!!!
Gelukkig niet zo heel lang hoeven wachten.

Zaterdag beginnen we met spuiten voor IUI nr 2.Vrijdag de 13e krijgen een echo en dan maar zien hoe het weer gaat lopen.
Hopen dat vrijdag de 13e ons geluk brengt!!

Hoe is het allemaal bij jullie????

Trieske

Nicole: Wordt je ook bijna gek ?! Ik wel !
We hebben toch wel heel erg veel hoop gekregen door het goeie zaadaantal. Weet dat dat niks zegt maar toch je hoop is eens zo groot.
Ik kwijl al bij de gedachten dat we eindelijk ook eens een babyzaak kunnen binnen stappen op zoek naar leuke spulletjes.
Ik wil het deze keer meer dan ooit. Ik probeer het hoofd koel te houden en me in te stellen op weer een nee en diep van binnen weet ik dat het weer nee zal zijn, maar toch die stiekeme hoop en dat intens verlangen.....
Merk jij al veranderingen ? Ik helaas niks. Voel wel van alles maar dat heb ik altijd.

Depri: Weet je al wanneer de volgende IUI zal zijn ?

Trieske: Gelukkig dat jullie nu verder kunnen met de tweede IUI poging. Jammer dat het niet gelukt is via de natuurlijke weg. Ik zal het plaatsje op de wachtbank voor je warm houden want als jij er op gaat ben ik er al van af. Donderdag weten we weer of het wel/niet is gelukt.
Maar ik denk weer van nee. Merk helemaal niks anders dan anders en mijn verstand zegt duidelijk dat het weer nee, maar mijn gevoel hoopt ontzettend erg op een ja deze keer. Het is om bijna gek van te worden.

Groetjes, Sylvia

Ben ik weer. O lieve meiden ik verga onwijs van de lage rugpijn ! Ik krijg er gewoon kippevel van ! Heb ook af en toe een echte mega ongi-buikpijn. Het is net alsof ik morgen ongesteld ga worden of het al een paar uurtjes ben terwijl dit pas volgende week zaterdag staat gepland.
Ben ook mega moe maar oke dat kan komen vanwege te weinig slaap en wat teveel gedaan de laatste dagen/weken.
Ach ja die rug en buikpijn zal wel weer komen van mijn darmen want het rommelt heel erg in mijn buik.
Ik heb wel vaker een week voor mijn nod heel erg last gehad van buik en rugpijn dus het zal wel niks zijn ( snif snif ).

Hebben jullie ook de oranje koorts te pakken ?
Mijn man geeft helemaal niks om voetbal en ik alleen om het EK/WK: toch wel leuk die sfeer. Dus heb vandaag ff oranje bloempjes gekocht voor op tafel: staat wel geinig.

Ga me nu lekker op de bank nestelen voor de tv want heb totaal geen puf om ook nog maar iets te doen.
En o ja, heb zooooo'n trek in allemaal lekkers: normaal heb ik dit 3-4 dagen voor mijn nod. Je zou denken dat ik dan misschien heel erg  vroeg ongesteld ga worden maar ik weet dat dat niet kan.....das het voordeel van de ziekenhuisbezoeken: dan weet je het 100% zeker.......hoop dat ik geen uitzondering ben: hihi.

Groetjes, Syl.

Hi!

Ik gek??? Ben compleet aan het doordraaien geloof ik! Nou het zal idd wel gewoon de oranje-koorts zijn! Ook hier geeft man lief echt h-e-l-e-m-a-a-l niets om voetbal. En ik vind ook het EK/WK altijd leuk om te zien. Ik heb (tot grote ergenis van lief) het huis van oranje vlaggetjes voorzien en heb lichtgevende, oranje voetballentjes in huis gehaalt die zo gezellig staan in mijn windlicht.

Ik heb echt al heel veel kwaaltjes. Pijnlijke borten, misselijk! Maar ik ken mijn lichaam ondertussen, het houdt mij echt heel vaak voor de gek, dus dat zal deze keer niet anders zijn. Ook ik ben moe, moe, en nog eens moe. Ik wijt het aan het benauwde weer.
Nog 1 weekje, dan weten we meer. Zou dit dan de mooiste vaderdag ooit zijn? Een beter kado kan ik hem niet geven, toch?

Hoe is het verder met jullie meiden???

liefs, Nicole

Hallo allemaal,

Hoe is het allemaal met jullie??
Met mij gaat het wel hoor!
Gister begonnen met spuiten, ben benieuwd, net als vorige keer verwacht ik er niet veel van het zou toch geen 2e keer raak kunnen zijn, dat zou zo ongelooflijk zijn.Ik weet dat ik positief moet denken maar das even heel moeilijk nu.
Ik zit even in een negatieve spiraal, en dan heb ik ook nog vrijdag de 13e een echo, beetje bijgelovig ben ik wel hoor!
Als deze IUI niet lukt moeten we 2 maanden wachten tot de volgende want de afdeling in het ziekenhuis gaat op vakantie.Ik heb zoiets dan moet ik weer wachten.Maar aan de ene kant ik kan wel gewoon op vakantie.Maar ja daar staat me hoofd op het moment ook niet zo naar!Ik wil maar 1 ding en dat is ZWANGER zijn!!Maar ja dat willen we allemaal hier!

Nou groetjes van Trieske

hey meiden , ik ben nu alweer 7 dagen aan het spuiten en heb maandag weer een echo en zal waarschijnlijk woensdag de inseminatie hebben!!

nicole: niet normaal meer he die wacht weken!! maar als je nu nog geen buikpijn of zo hebt is het wel positief meid, ik begin alltijd een week van te voren buikpijn te krijgen!! en dan weet ik het wel weer!!
heel veel succes nog de laatste week en we horen elkaar weer op msn!!

trieske: tjonge wat ben jij er vroeg bij meid!! hihihi, nou meissie we gaan samen op naar de volgende iui , we zullen ongeveer samen lopen, spannend weer he, bij mij is het nu de vierde, en ook de laatste dus dubbel spannend!!

iedereen heel veel succes en tot snel weer,
dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan