Hoi Sylvia,
Ooooh, weer geen goed nieuws. K.......
Ik heb al even niet meer mee geschreven (beetje afstand) maar wel met je verhalen meegelezen. Wij lopen namelijk steeds precies gelijk.
Ook ik heb 31 mei de 3e IUI gehad en de andere 2 behandelingen waren we ook precies gelijk, grappig. Deze keer was ik aan het begin echt heel positief.......voor het eerst heb ik de eisprong gevoeld een paar uur NA de IUI, terwijk ik de andere twee keer steeds de nacht ervoor dit voelde. Dat leek me goed en dus had ik de eerste week echt goede hoop. Echter deze 2e week is rot.....ik heb weer een negatief gevoel, weet niet waarom en ben bang dat zaterdag of zondag ook ik weer teleurgesteld wordt. Heb sinds vandaag weer wat gevoelige borsten zoals altijd een paar dagen voor de ongi. Het enig verschil is dat ik een beetje stramme benen heb deze keer en 's ochtends erg moe ben bij het op staan. Maar verder niks, nada, noppes, dus ik ben bang dat 3x hier ook geen scheepsrecht zal zijn.
En net als jij dnek ik...........waarom niet...................? Laat ons ook eens geluk hebben.
Odat ik pas 23juni een evaluatie met de arts heb over de eerste 3x en plan voor vervolg, heb ik besloten om wel gewoon de clomid straks op dag 3-7 te nemen. als ik bij de dokter ben zal het namelijk al rond dag 10 zijn en als ik deze maand helemaal moet laten gaan, lig ik 2 maanden stil, want half juli-begin aug is zomerstop in ons ziekenhuis, dat wil ik toch ook weer niet. Maar ik wordt wel angstig nu..........wat als de volgende 3x ook niet lukt??? IVF? Daar zie ik al tegenop, maar stel (worst scenario) dat dat ook niet lukt........dat kan ik echt niet aan voorlopig.
Nou ik hoop stiekem toch nog positief nieuws te kunnen brengen zondag of zo, maar ik ben er bang voor.............dan ga ik maar op zoek naar positiviteit wat op dit moment zie ook ik het niet meer zitten........
Sterkte,
Han