Wie ook IUI ?

Hoi Hoi,

Woensdag is mijn NOD, dus we gaan gelijk op Wendy! Ik heb ook (af en toe even flinke) buikpijn gehad, maar nu weer niet. Ik droom wel enorm en mijn borsten doen afwisselend beetje pijn en dan kriebelen ze weer.... Geen idee dus, maar   vind het wel superspannend!!!!

xx Mickey

hallo dames,

zaterdag hebben we de terugplaatsing gehad. Ze liepen wat uit in het ziekenhuis en daardoor moesten we 3 kwartier wachten. Normaal is dit niet zo erg, maar ik moest met een redelijk gevulde blaas komen. En dan duurt wachten lang.

Van de 16 bevruchte eitjes was er 1 van redelijke kwaliteit. Die is teruggeplaatst. De andere 15 waren niet goed genoeg om ingevroren te worden. Dat was ff balen.

Maar goed we wachten "rustig" af, we kunnen er nu niets meer aan doen.

Sylvia: succes vandaag met de echo

En de dames die in de wachtweken zitten succes, vooral diegenen die de ww er bijna op hebben zitten.

gr,
Martine

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de echo. Ik had een eitje van 17mm. Voor de rest een paar kleintjes maar die doen niet mee. Het slijmvlies was ook keurig. Ik dacht zelf dat door het folikelstimulerend hormoon er meer eitjes zouden rijpen, maar blijkbaar hoeft dat niet perse: de arts zei dat het kwaliteit beter is door het hormoon en de kans op meer eitjes groter is.....nou ja....het zal wel allemaal. Hoop dat het gaat lukken deze keer. Ik probeer nuchter te blijven en me in te stellen op nee, maar ik ben helemaal hieper de pieper deze keer !!! Dat heb ik nog nooit vooraf gehad: wel dit gevoel de vorige keer na de IUI omdat het zaadaantal toen zo goed was. Spannend spanennd !!! Ik heb er zin in...haha.
Vanacht om 01.00 uur de pregnyl zetten ( voor het eerst 's nachts ) en woensdag om 15.00 uur is de IUI: voor het eerst door de week en voor het eerst ga ik alleen. Wie weet allemaal tekenen aan de wand...laat het ons hopen. Ben blij even geen spuiten meer te hoeven zetten en van dat hormoon af te zijn: lichamelijk geen klachten maar gewoon niet zo lekker in mijn vel en snel aangebrand plus omslaand humeur. Nu niet meer....ben helemaal vrolijk en blij !!!! Yahoeoeoeoeoe. Hahahahahahaha.

Wendy & Mickey; Waaaaa spannend zeg !!! Nog een paar dagen en dan weten we het. Ik ben zoooo benieuwd ! Alleen is je lijf dan om gek van te worden he....het kan je zo goed voor de gek houden met alles wat je voelt/merkt of denkt dit te voelen/merken.

Martine: He das shit dat er maar eentje oke was en dus geen konden worden ingevroren. Zo zie je maar dat het aantal eitjes niks zegt net zo min als het aantal zaadcellen. Maar wie weet.....nu is het hopen dat tie zich lekker gaat innestelen en goed gaat groeien: ik ga duimen !!! Wanneer weten jullie of het wel/niet is gelukt ?

Hoe was het weekend voor jullie allemaal ? Ook een kwater.....wat jammer he: zat vol zenuwen op de bank maar helaas......
Meteen maar het oranje opgeruimd...het was zo gezellig heel Nederland met de oranjekoorts.
Wij hebben hier een super heerlijk weekend achter de rug: ben er nu nog van aan het nagenieten.

Hoe is het met de rest van de meiden......?

Iedereen heel erg veel succes op het wachtbankje of met de komende IUI.

Gr. Syl.

Hoi Sylvia,

er hoeft er inderdaad maar 1 goed genoeg te zijn. Vorige keer hadden we ook geen geluk met invriezen, maar dat was toen gelukkig ook niet nodig. En ook de kwaliteit van de embryo's van onze tweeling was niet optimaal, en zie wat er van gekomen is.

We moeten in ieder geval tot 5 juli wachten. Als we dan een negatieve test hebben, dan moeten we de 9e nog een keer testen. Als het dan neg. is, dan is het mislukt. Kans dat ik ongesteld word, is heel klein door het gebruik van hormonen die de innestelling moeten bevorderen (progestan).

Dat jij zelf pregnyl mag spuiten, ik moest dat altijd in het ziekenhuis laten zien. Overigens had ik altijd last van die spuiten. Twee weken lang bijwerkingen voor niks...

Wel heftig dat je alleen naar het ziekenhuis gaat. Dat heb ik helaas 1x gedaan en hoe aardig iedereen ook was, je wilt toch het liefst je partner bij je hebben.

Zaterdag zaten we inderdaad gespannen op het (wacht)bankje. De russen waren helaas beter. Voor mij blijft het EK nog spannend, omdat ik bovenaan sta in de EKpoule van het werk (anderen staan wel al dichtbij). Dus ik heb nog een reden om te kijken.

sterkte met prikken vannacht!

Wauw Silvia, wat een lekker gevoel he, als je ineens weer zoveel vertrouwen voelt!! Geniet er maar lekker van, positieve gevoelens zijn altijd beter dan negatieve toch?? En het is lekker om je niet zo aangebrand en depri te voelen, maar vol energie en vrolijk!!!
Wat jammer Martine, dat er van al die eitjes maar eentje overbleef, maar ja, een is genoeg he, dus zal heel hard duimen dat je er gewoon niet meer nodig hebt!

Wendy, hoe gaat het?

Hier neemt de spanning wel weer toe hoor, had vrijdag een buikpijn dag, waarin ik behoorlijk wat kramp had. Daarna was het over, dus k had best goede hoop, ook omdat mijn borsten supergevoelig zijn en erg jeuken (??!!) bij tijden, maar vmo toch alweer zo'n ongie buikpijn....

Maar goed, zolang er geen bloed is.. mijn NOD is woensdag dus wacht maar weer af...

lfs Mickey

Hoi allemaal,

Nou hier zitten we op dag 9!
En heb sinds gister de griep gekregen, leuk he!
Bij de eerste IUI had ik ook de griep, maar dan gelijk diezelfde avond na de IUI, en nu is het een week naderhand.
Ik snap er helemaal niks van, dit is de derde griep al in een half jaar tijd!
Ik dacht eerst dat het de spanningen van het wachten waren, ik gelijk naar bed gister middag, nou werd wakker en ik had het koud brrrr.Nou die koorts gemeten en ja hoor 39,8.
Alles doet pijn in me lichaam.En kan ook geen eten binnen houden.
Maar ja we gaan langzaam naar maandag toe en dan ga ik denk ik testen!Zal wel zondag worden denk ik.

Hoe is het hier met de andere meiden die op het wachtbankje zitten?

En Sylvia, veel succes met de pregnyl en de IUI!!!!

Groetjes van Trieske

hey meiden, wat spannend allemaal toch weer he!!!

die dagen zijn om te snijden!!!

ik moet nog heel effe wachten, donderdag is mijn nod ben zo benieuwd, maar ik zelf denk niet dat ik zwanger ben, ik heb nu alweer buikpijn enz.... dus ja die ongie zal donderdag wel weer komen daar ben ik niks niet bang voor!!

en met jullie meiden die ook op het wachtbankje zitten hebben jullie ook buikpijn enz..

tegen mij zeggen ze wel van , ja maar je weet niet waar die buikpijn vanaf komt ik heb dat ook heel de tijd gehad enz... bla bla bla,.ja hallo daar heb ik niks aan want ik  word dus wel iedere maand weer ong!!

moet effe donderdag overleggen met de gyn wat nu te doen als ik ong ben geworden,omdat ze me eigenlijk wilde doorsturen voor ivf na 4 keer iui,dus even overleggen donderdag  hoe of wat nu!!!  

ik duim voor ons allemaal meiden , en ik hoop toch echt dat iemand hier eens een mooi bericht  mag plaatsen met super veel glitters,  

ik ga nu effe lekker van het zonnetje genieten    

tot snel weer meiden, doei doei

MamaTT: Ja hoor ik zet alle spuiten zelf: heb een instructie gehad hiervoor. Vanacht om 01.00 uur de pregnyl gezet....moet er niet aan denken dat ik hiervoor naar het ziekenhuis zou moeten gaan. Gek he dat ieder ziekenhuis weer anders is.

Trieske: Ik had vanaf het begin het sterke gevoel dat het meteen weer zou gaan lukken bij jullie. Toen was je ook ziekjes en nu weer.........hoor/lees vaker dat meiden dat een soort van griepje hebben.
Op een andere topic had ook een meid een miskraam en ik wist gewoon zeker dat het de keer erop zou lukken en ja hoor. Evenals een andere meid die na vele onderzoeken het mocht proberen zelf en ook zij is nu pas zwanger.  Nog een aantal dagen.......spannend !

Depri & Mickey: Ooooeoeoeoeoeoeo.....spannend zeg !! Om gek van te worden he. Die klachten kunnen nog alle kanten op. Je lichaam houdt je (helaas) zo voor de gek. Zoveel meiden die dachten dat ze ongesteld werden en zwanger bleken te zijn of andersom. Succes !!!

Nog een dag en dan kom ik gezellie op het wachtbankje erbij zitten.
Vanacht om 01.00 uur de spuit gezet: dat viel ff tegen. Ik leek wel stoned toen ik de spuit zat en viel daarna meteen weer in de slaap.
Ik ben heel erg benieuwd deze keer met die hormonen. Blijf het alleen gek vinden dat er maar een eitje was: ze had duidelijk verteld dat die hormonen zijn om meer eitjes te laten rijpen om zo de kans te vergroten...vreemd. De volgende keer moet ik meer gaan spuiten: das balen....hoop dat het niet zo ver komt, maar ben er bang voor. Heb niet meer zo veel vertrouwen in de IUI.
Maar wie weet; gisteren in het ziekenhuis merkte ik het al en de dame achter de balie zei het al: was is nu booming; topdrukte ! Dus een babyboom zit er aan te komen. Ik hoop dat ik er deel van mag uitmaken....ze zou voor ons duimen.
Morgen is de IUI: spannend. Ik voel me goed en heb er echt zin in allemaal, maar toch heb ik weinig vertrouwen in de IUI....waarom zou het lukken ? Tja....zo denk je wel eens af en toe he.....
We proberen goeie moed en hoop te houden, in ieder geval kijk ik uit naar morgen....dat scheelt.

Heb zooooooo'n zin op iets lekkers. Helaas  op een week tijd ben ik ruim 2 kilo bijgekomen: zal wel van de spuiten zijn...maar heb ook erg veel gesnoept: had alleen maar honger honger en nog eens honger met die spuiten. Gelukkig ben ik nu al een kilo kwijt: hoop morgen weer aardig richting mijn oude gewicht te zitten want vanaf morgen wil ik niet meer lijnen....just in case.
Zucht.....denk dat ik toch maar lekker een gevulde koek ga nemen of wat bescuitjes.......het vlees is zwak ; hahahahaha.

Ben heeeeeeeel erg benieuwd naar het zaadaantal morgen....niet dat dat iets zegt, maar gewoon nieuwsgierig.

Ga nu lekker nog ff van de zon genieten !

Doeoeoeoeiiii, Syl.

Terug
Bovenaan