Wie ook IUI ?

Hoi allemaal,

Hier gaat het redelijk,gisteren had ik een rotdag, heb er toen ook een test tegen aan gegooit maar ja die gaf natuurlijk nog niks aan het was nog te vroeg denk ik.

Morgen ga weer testen maar dan met ochtendurine!!
Nu maar hopen dat het niet net als vorige keer gaat.Wel niet wel niet!!

Nou we moeten het nog even afwachten, maar ik word echt langzaam gek van het wachten, ik vind het zo verschrikkelijk he.

Ik voel me nog steeds niet helemaal toppie!Maar zal ook wel merendeel door de stress komen van het wachten nu.

Nou hopen op snel goed nieuws van iedereen hier!

Groetjes Trieske

Hoi Allemaal,

Snik snik.Helaas ben ik ongesteld geworden!En is poging 2 mislukt!
Nik aan te doen, ik voel me niet zo geweldig nu natuurlijk maar ik kan er niks aan veranderen.
Nu kunnen we pas eind augustus weer beginnen met IUI 3, vanwege sluiting vakantie poli.Ook al niks aan te doen.
Dus nu gaan we maar lekker vakantie vieren!!

We gaan gewoon straks weer met frisse moed er weer tegen aan.
Ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben en dat is wel zo fijn.Ook al is het niet het nieuws wat ik wilde brengen.

Nou ik hoop dat het bij de andere meer succes heeft deze week!!!

Groetjes Trieske

Goedemorgen dames,

Het is inderdaad rustig geweest op het forum. Ik zit in de 2e wachtweek. Eerste week is snel voorbij gegaan. We hadden het dan ook lekker druk, lekker in de tuin bezig (misschien ook wel weer te veel gedaan??). Aanstaande zaterdag mag ik testen, dus dan doe ik het ook meteen. Alleen door mijn hormoongebruik kan de test negatief aangeven als ik wel zwanger ben (eigenlijk best gemeen). In dat geval moet ik nog 4 dagen wachten voor een tweede test. Pas als die negatief is, dan is het mislukt.

Ik probeer realistisch te blijven, de kans dat het niet lukt is groter dan dat het wel lukt. Maar ik heb stiekem wel hoop, niet dat die ergens op is gebaseerd. Ik voel echt helemaal niets, anders dan wat bijwerkingen van de hormonen. Maar vorige keer was dat ook zo, en toen was ik zwanger van een tweeling. Toen voelde ik de eerste weken na de zwangerschapstest niet eens wat, totdat mijn buik echt ging groeien (en dat ging ineens heel hard).

Maar goed, eerst nog even een weekje werken, van de zon genieten enzovoorts en dan het "uur van de waarheid".

Trieske, wat vervelend voor je. Probeer je lekker te ontspannen tijdens de vakantie, echt even te genieten, dan ben je weer helemaal opgeladen voor de volgende IUI.

Depri, is het slecht nieuws dat we nog niets van je gehoord hebben? Ik hoop van niet!

En de rest van de dames, heel veel sterkte!

Hallo allemaal!

Vandaag zou mijn 2e IUI plaatsvinden. Zaterdagavond heb ik zelf mijn pregnyl gezet en vanmorgen moesten we ons melden op de afdeling gynacologie. Helaas is de IUI mislukt. Het lukte ze niet om met het slangetje in mijn baarmoeder te komen. Iets blokkeerde de boel.  Het deed echt ontzettend veel pijn, en nu blijkt ook nog eens dat alles voor niets is geweest. Ik blijf maar huilen en voel me echt super ellendig. Zodra ik ongesteld ben geworden moet ik me  weer melden in het zkh en dan gaan ze kijken of het ze dan wel lukt om in de baarmoeder te komen. Zoniet dan zal er een kijkoperatie plaatsvinden.

Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Het mislukken van IUI?

liefs, Nicole

Trieske: Shit zeg dat het niet is gelukt. Van de ene kant jammer dat jullie niet meteen door kunnen gaan, maar misschien ook wel weer lekker om ff op adem te komen: even energie bijtanken voordat jullie verder gaan.
In het ziekenhuis waar wij gaan is er geen vakantie, dus mocht het weer niet zijn gelukt dan kunnen we gewoon door......nog maar twee kansen dan......poeh, moet er niet aan denken ! De angst grijpt me naar de keel.Gebruikte jij nou extra hormonen of alleen pregnyl ? Nou, ik zeggen: heel veel sterkte voor nu en voor strakjes lekker genieten van jullie vakans en daarna vol frisse moed er weer tegen aan !!
Gaan jullie weg met vakans ? Wanneer is jullie vakantie ?

Nicole: Jee zeg dat is echt vet balen en behoorlijk shit ! Kan me voorstellen dat dit niet 1.2.3. in je koude kleren gaat zitten. Ik kan deze ervaring niet met je delen daar de IUI bij mij altijd heel erg goed gaat. Is er enig idee waarom ze met het slangetje niet door de baarmoedermond kwamen ? Kon je wel goed ontspannen ?
Bah, meid wat moet je ellendig voelen.....ik leef zo met je mee.
Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het de volgende keer perfect zal gaan.
Heel veel sterkte en als je ff je verhaal kwijt wilt.....hier kan het altijd !

MamaTT: Heerlijk dat je eerste wachtweek snel voorbij is gegaan. Nog een aantal dagen en dan mogen jullie testen: spannend ! Die hormoonspuiten brengen je inderdaad op een verkeerd been. Stiekem krijg je hoop, maar het verstand zegt snel dat het wel van de spuiten zal komen.....domper.
Ik zelf kreeg de dag na de IUI meteen erge last van buikpijn en rugpijn: het leek wel alsof ik ongesteld moest gaan worden: heb ik nog nooit gehad meteen na de IUI, altijd pas een week erna: een week voor mijn nod. Tot vandaag heb ik heeeeeel af en toe wat last gehad van pijnlijke en jeukende borsten. Dit kan (helaas) nog niet zijn van een zwangerschap van vandaag op zijn allervroegst kan pas een innesteling zijn. Ik denk dat ik nu wat heviger reageer op de pregnyl doordaat ik vooraf 8 dagen stimulerende hormonen heb gespoten.
Volgende week maandag weten we het, maar ik ga uit van weer een nee. Pppffffff......dan nog maar 2 pogingen voordat we overgaan op icsi. Ik wordt er heel erg band van en moet er niet aan denken !!! Hoop zoooooooo dat het raak is deze keer. Nu duurt wachten lang. Ik heb weer heel erg hoop, maar mijn verstand probeert nuchter te blijven.

Depri: Hoe is het met jou ?

Gr. Sylvia

Hey Sylvia,
Ik vind het ook jammer dat ze bij ons in het ziekenhuis stil liggen tot 18 augustus, maar er is niks aan te doen.Ik ga nu gewoon lekker genieten van de vakantie.Heb de hele schoolvakantie vrij dus das wel heel erg lekker.Ik ga verder niet weg ja misschien een weekendje maar dat moeten we nog even bekijken.
Ik gebruikte puregon 50 eenheden per dag.Maar ik had verders nergens last van.Ik had alleen moeite met die 14 dagen wachten.Maar ja dat heeft iedereen denk ik wel.
Nou ik wens jou in ieder geval veel geluk, en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
En idd heb je nog 2 pogingen maar je mag daarna toch nog wel ivf gaan doen of niet??
En blijf moed houden hoor, ik weet dat het niet altijd makkelijk is.

Groetjes Trieske

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2008 14:05:00'));

Trieske: Shit zeg dat het niet is gelukt. Van de ene kant jammer dat jullie niet meteen door kunnen gaan, maar misschien ook wel weer lekker om ff op adem te komen: even energie bijtanken voordat jullie verder gaan.
In het ziekenhuis waar wij gaan is er geen vakantie, dus mocht het weer niet zijn gelukt dan kunnen we gewoon door......nog maar twee kansen dan......poeh, moet er niet aan denken ! De angst grijpt me naar de keel.Gebruikte jij nou extra hormonen of alleen pregnyl ? Nou, ik zeggen: heel veel sterkte voor nu en voor strakjes lekker genieten van jullie vakans en daarna vol frisse moed er weer tegen aan !!
Gaan jullie weg met vakans ? Wanneer is jullie vakantie ?

Nicole: Jee zeg dat is echt vet balen en behoorlijk shit ! Kan me voorstellen dat dit niet 1.2.3. in je koude kleren gaat zitten. Ik kan deze ervaring niet met je delen daar de IUI bij mij altijd heel erg goed gaat. Is er enig idee waarom ze met het slangetje niet door de baarmoedermond kwamen ? Kon je wel goed ontspannen ?
Bah, meid wat moet je ellendig voelen.....ik leef zo met je mee.
Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het de volgende keer perfect zal gaan.
Heel veel sterkte en als je ff je verhaal kwijt wilt.....hier kan het altijd !

MamaTT: Heerlijk dat je eerste wachtweek snel voorbij is gegaan. Nog een aantal dagen en dan mogen jullie testen: spannend ! Die hormoonspuiten brengen je inderdaad op een verkeerd been. Stiekem krijg je hoop, maar het verstand zegt snel dat het wel van de spuiten zal komen.....domper.
Ik zelf kreeg de dag na de IUI meteen erge last van buikpijn en rugpijn: het leek wel alsof ik ongesteld moest gaan worden: heb ik nog nooit gehad meteen na de IUI, altijd pas een week erna: een week voor mijn nod. Tot vandaag heb ik heeeeeel af en toe wat last gehad van pijnlijke en jeukende borsten. Dit kan (helaas) nog niet zijn van een zwangerschap van vandaag op zijn allervroegst kan pas een innesteling zijn. Ik denk dat ik nu wat heviger reageer op de pregnyl doordaat ik vooraf 8 dagen stimulerende hormonen heb gespoten.
Volgende week maandag weten we het, maar ik ga uit van weer een nee. Pppffffff......dan nog maar 2 pogingen voordat we overgaan op icsi. Ik wordt er heel erg band van en moet er niet aan denken !!! Hoop zoooooooo dat het raak is deze keer. Nu duurt wachten lang. Ik heb weer heel erg hoop, maar mijn verstand probeert nuchter te blijven.

Depri: Hoe is het met jou ?

Gr. Sylvia

Hoi dames,

Ik denk dat hier de tweede wachtweek ook wel voorbij vliegt, want de tweeling heeft sinds gisteren de waterpokken.

Trieske: wat vervelend dat ze vakantie hebben. Aan de andere kant kan je nu gewoon lekker van de vakantie genieten, zonder te  stressen over het ziekenhuis. Volgens mij is het ook lekker als je een tijdje geen hormonen meer krijgt.

Sylvia: gewoon per keer bekijken, niet teveel nadenken over de rest (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan). Pregnyl is rot spul, ik had er altijd twee weken lang last van. Gelukkig krijg ik nu een ander soort hormoon voor de eisprong, daar heb ik iets minder last van.

gr,
Martine

Mickey & Depri: Bij jullie wordt het nu al aardig spannend ! Merken jullie al iets ?

Trieske: Nog twee pogingen te gaan na deze en dan mogen we inderdaad door voor ICSI.
Hoop echt heel erg dat het met IUI mag lukken !!!! Probeer goeie moed te houden: tenslotte nog twee kansen mocht het nu niet zijn gelukt, maar toch....wordt er ook wel bang van hoor !

MamaTT: Och wat sneu dat jullie kindjes ziek zijn. Geef ze maar een dikke knuffel van mij en heeeeeeeeel veel beterschap. Ze zullen we wat hangerig zijn he of niet ? En dat ook nog met dit warme weer.....
Ja inderdaad die hormonen zijn alles behalve leuk. Je lichaam kan je al o zo goed voor de gek houden en nu nog meer.....niet eerlijk eigenlijk he.
Er zit niks anders op dan wachten......

Hier helaas echt ongesteldheidsbuikpijn....shit shit shit ! Heb eigenlijk al de dag na de IUI last van buikpijn maar dat komt vast en zeker van de hormonen, maar nu heb ik ergere buikpijn zoals ik ook vorige maand had een week voor mijn nod.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe een pijnsteekje in een van mijn borsten of wat jeuk maar das maar wat van een sec. Die buikpijn blijft veeeeeeel langer aanhouden en ook veeeeeel vaker. Echt een rot gevoel: alsof ik morgen of zelfs al vandaag ongesteld ga worden en dat had ik vorige maand ook. Vet balen !
Ben bang dat ik me moet gaan opmaken voor IUI nummer 5. Poeh.....nog maar twee pogingen te gaan.....ik moet er niet aan denken.....dat is zoooo onwerkelijk dan.
Kan me er helemaal nog niks bij voorstellen allemaal. Hoop zooooo erg dat het gaat lukken met IUI.

Zucht........

Probeer me maar ff wat op anders te focussen en te genieten van alles dingen op me heen.....................

xxxx Syl.

Terug
Bovenaan