Wie ook IUI ?

wachten duurt altijd lang, dat valt me iedere keer weer tegen. Maar ik mag niet klagen, want ik heb genoeg afleiding op het werk en thuis. De kwaaltjes worden ook minder, maar of dat een goed teken is, weet ik niet.

Het enige waar ik last van heb, zijn puistjes. Daar heb ik altijd last van vlak voordat ik ongesteld moet worden, En het rare is dat ik dat in ieder geval nog anderhalve week niet word (het enige voordeel van die hormonen). Maar ik moet er bij zeggen dat ik dat vorige keer ook had in de wachtweken. Misschien komt het toch ook wel een beetje van de stress van het wachten.

Depri & Mickey: het wordt nu echt spannend. Ik duim heel hard voor jullie! Heel veel sterkte met die vervelende laatste loodjes.

Trieske: wat vervelend dat je de griep had.

Sylvia: dat van dat eten herken ik wel. Ik heb de afgelopen weken ook (meer dan) genoeg gegeten. Gelukkig heb ik twee kleintjes om achter aan te rennen waardoor er gelukkig geen kilo's zijn bijgekomen.

Het rare is wel dat ik wel "opgeblazen" ben  door de hormonen, waardoor al mijn kleren strakker zitten (en ik sommige kleren niet eens meer pas). Maar de weegschaal zegt toch echt dat ik niet ben aangekomen. Ik kan dat zelf niet eens geloven.

Maar vanavond lekker BBQ-en, even lekker genieten en relaxen, helaas maar even zonder een lekker koud glas rosé.

gr,
Martine

Hey hey

Mickey nog geen nieuws??

Sylvia: Hoe is de IUI gegaan?

En Depri nog een dag wachten of ga je misschien vandaag al testen, ik heb de vorige keer ook een dag van tevoren getest en die test gaf positief aan!!

Nou hier gaat het minder goed, ben zoooo ziek, misselijk, hoofpijn en pijn in mijn nek, en s'avonds krijg ik koorts.Net de huisarts gebeld hoe het zo kan dat ik 3 x in een half jaar tijd de griep heb, ze zei dat het aan de IUI kan liggen omdat me lichaam best veel moet doorstaan.maar ja nu maar hopen dat het raak is , dan ist niet voor niks.Maar ja het wachten duurt zoooo lang he!verschrikkelijk.

Ik ga me bedje weer in, ik hoop snel eens goed nieuws te horen hier!

Groetjes Trieske

hey meiden, nee ik hebnog   niet getest en dat ga ik ook niet doen, ikword altijd precies op dag 14 ong dus ja........   dan wacht ik gewoon af he, maar ik heb echt ongie pijn dus ik weet het wel weer,

ik ga dadelijk naar een waarzegster, ben zo benieuwd en spannend tuurlijk,

ik hoop dat ze me gaat vertellen dat ik echt ooit nog een kindje mag gaan krijgen,

ze is niet zo'n waarzegster met kaartjes en allerlei gekke dingen he,
ze zegt gewoon waat het opstaat, mijn vriendin is er ook geweest en die stond ook verbaasd te kijken en sommige dingen die gezegd werden dacht ze jajaja dat kan nooit, maar nu achteraf is het toch    uit gekomen!!!  

zoals, mijn vriendin woog 160 kilo, en de waarzegster had gezegd dat ze onder de 90 kilo zou komen en een slank figuur zou krijgen, nou dan lach je haar tuurlijk uit he!! je denkt ze is knettergek, maar nu weegt ze 85 kilo, en ze heeft een buikcorrectie gehad en de volgende operaties staan alweer gepland dus ja......

ik ga dadelijk ook eens luisteren!!

iedereen heel veel succes, en ik laat jullie snel wat weten,

en mickey kop op he!!!

dikke kus van mij,

Hey hallo allemaal,
Vanmiddag was onze 4de IUI. Ik was een beetje aan het stressen want ik zat een half te wachten....heb het idee dat de arts me vergeten was, want er gingen allemaal meiden naar binnen die ver na mij waren gekomen. Maar goed, het kon geen kwaad zei de arts....zal best, maar ik ben wel een half uur kwijt waarin de zaadjes al aan de slag hadden kunnen gaan ! Vanmorgen had ik mega buikpijn/steekjes en verloor ik een klodder slijm ( sorry....). De arts zei dat dit de ovulatie geweest kan zijn en deze nog tot in de vroege avond duurt.
Het zaadaantal was trouwens 3,3 miljoen: 1/3 van de vorige keer maar wel 3 keer zoveel als de eerste keer. Hoe meer hoe beter, maar de vorige keer was het 8,6 en dat heeft niks geholpen.
We zien het wel weer: heb het idee dat het weer niet gaat lukken. Heb erg weinig vertrouwen in de IUI. Maandag over een week weten we het weer. 'Gelukkig' stel ik me nu in op een nee. De vorige keer dacht ik echt JA.....en dat kwam mega hard aan.
Nog 1,5 week.......

Ik reageer snel op jullie mails....maar heb nu helaas geen tijd meer: moet aan het werk.
Tot gauw !!!

Gr. Syl.

Nou schiet lekker op. Net een super lang bericht getypt, is ie ineens weg, grrrrr...

Maar om een lang verhaal kort te maken. Vroeg me af of jullie ook clomid habben gebruikt en zo ja hoelang?

Ben nu (pas) 2 maanden bezig en voel me echt niet fijn.
Morgen naar de gyn en dan wil ik vragen of we eerder kunnen starten met IUI. Maar ik weet niet of dit gebruikelijk is.

We hebben al 2 kanjers van 5 en 7 jaar. In 2006 ben ik bevallen van een zoontje met trisomie 18 (overleden) daarna lukt het helaas niet om weer zwanger te raken.

Hoor graag van jullie, liefs Marianne

dag allemaal,

Hoe gaat het hier?
Wat is het rustig zeg! Allemaal in afwachting??
Sinds woensdag al geen berichtje meer!

Depri, hoe is het? Ongi geworden of niet.......?????
Sylvia en mamaTT, even volhouden in de wachtweken....!!!
Trieske, heb jij al goed nieuws? Vandaag de 14e dag toch?

Ik heb bewust de afgelopen 1,5 week even afstand genomen om te proberen er niet teveel mee bezig te zijn na de inseminatie. Tot nu toe ging dit best aardig. Alleen sinds gister wil het niet meer zo, ik ben enorm emotioneel, onzeker over wat ik voel (hoewel ik niks voel). Mijn man is vanmiddag weg en we hebben ook nog een bbq vanmiddag bij mijn ouders, iedereen gaat natuurlijk vragen hoe ik me voel.... en ik wil er niet over praten, vind het al moeilijk genoeg..!!! Ik kan echt niet wachten tot woensdag, hoewel mijn gevoel me zegt dat ik ongi ga worden. Pfffff, echt een rottijd zo! Hoe ervaren jullie dit? Hebben jullie nog tips voor me? Ik las op internet over een zwangerschapstest die je eerder uit kan voeren..... Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik hoop dat ik deze 4 dagen een beetje fatsoenlijk door kan komen.
Ik kan nu wel weer huilen.......

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan