Wie ook IUI ?

Hoi Meiden,

Silvia, niet de moed opgeven hoor, dat wat jij beschrijft had ik ook en ben toch zwanger!! Kan het nog niet helemaal geloven en ben nog heel bang dat het misgaat, want het is al 3x misgegaan, maar toch probeer ik me maar zo goed mogelijk te ontspannen....

Wendy, hoe gaat het nu met jou?? Heb ik t gemist of ben je een tijdje niet geweest? Maar jouw NOD is ook al geweest toch??

liefs Mickey

Hallo!!! Ik ben er ook nog!!

Hier ziiten we tegen mijn nod aan.... morgen zou ik ongi moeten worden....
Heel spannend dus! Ik heb totaal nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden, totaal nog geen voortekenen. Heb stiekum vanavond toch een testje er tegen aan gegooid, een héééél licht streepje. Mijn man zag hem ook, en een streep is een streep toch??? Ik durf er nog niet op te hopen en wacht morgen maar gewoon af of ik ongi wordt. Ga morgen een clear bleu test halen en als mijn man thuis is van z'n werk nog maar eens  testen...
Het zou toch te mooi om waar te zijn om met de 1e IUI al zwanger te zijn.....!!!!!!!

Duim voor me! Groetjes Sandra.

quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2008 19:50:06'));

Hallo!!! Ik ben er ook nog!!

Hier ziiten we tegen mijn nod aan.... morgen zou ik ongi moeten worden....
Heel spannend dus! Ik heb totaal nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden, totaal nog geen voortekenen. Heb stiekum vanavond toch een testje er tegen aan gegooid, een héééél licht streepje. Mijn man zag hem ook, en een streep is een streep toch??? Ik durf er nog niet op te hopen en wacht morgen maar gewoon af of ik ongi wordt. Ga morgen een clear bleu test halen en als mijn man thuis is van z'n werk nog maar eens  testen...
Het zou toch te mooi om waar te zijn om met de 1e IUI al zwanger te zijn.....!!!!!!!

Duim voor me! Groetjes Sandra.

Hoi Sandra,

Spannend hoor, we duimen zeker voor je. Zeker nu er misschien wel een streepje te zien valt. Je kan trouwens beter 's ochtends vroeg testen, je urine is dan meer geconcentreerd, waardoor je een beter resultaat krijgt.

De kids zijn vooral erg slaperig, dus ze hebben een groot deel van de dag in bed geslapen. Dat is toch maar het beste  met dit weer. Ik hoop dat  de jeuk bij ze komt, als het iets minder warm is. Want wat is het toch vreselijk warm (of heb ik er nu gewoon meer last van door  de hormonen??)  

groetjes,
Martine

Hoi,
Ik ga morgen vroeg weer testen met m'n ochtend urine, alleen ik heb van die testjes met van die streepjes in huis en voor mijn gevoel is de clear bleu toch betrouwbaarder, dus die wil ik morgen nog wel ophalen.....
Van de arts moest ik wachten met testen tot vrijdag, maar daar heb ik echt geen geduld voor hoor! Ik was afgelopen weekend al vreselijk emotioneel en ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben. En als het nu geen zwangerschap is dan wordt ik het liefst morgen direct ongi, want zoveel dagen in onzekerheid is ook niks!

Martine, ik hoop dat je kindjes gauw beter worden en dat de warmte ook gauw minder wordt! (hoewel ik het zelf wel lekker vind, vooral als je niks hoeft te doen ...)

Groetjes Sandra

hey meiden,

ik was , lees was, zwanger, maar helaas gisteren weer eraf gekomen, nu heb ik bloed moeten laten prikken om te kijken hoe of wat nou, want schijnbaar is het zwanger worden niet een probleem maar het zwanger blijven!!

ik begin vanavond weer met spuiten voor iui 5 en dat is de laatste! dan gaan wij stoppen tot oktober ongeveer, en ga dan een afspraak maken bij de kliniek hier in de buurt,

en de meiden die ook hun nod hebben gehad of zien naderen , hoe is het bij jullie???

spannend he allemaal,!!!

ik duim voor jullie,

dikke kus van wendy

Goedemorgen,

Wendy: wat verschrikkelijk voor je. Wat kan de natuur oneerlijk en hard zijn op dat soort momenten. Krijg je volgende keer extra hormonen om het embryo vast te houden of zo iets?

Sandra: ik heb vorige keer gewoon Etos-huismerk test gebruikt (dus een streepjes-test) en die was absoluut betrouwbaar. Maar ik heb toen wel heel braaf tot op de dag gewacht dat ik mocht testen.

Ik ben dus van plan om die weer te kopen. Ik had er nog wel 1 liggen (vorige keer duo-pak gekocht), maar die is over de datum.    Ik wist niet eens dat dat ook kon.

Ondertussen beginnen de hormonen ook steeds meer mijn stemming te beïnvloeden. Ik heb last van stemmingswisselingen, daar word ik zelf al niet vrolijk van (laat staan mijn omgeving). Dan helpt de warmte niet echt hoor. Maar gisteravond alleen thuis, kids vroeg op bed, heerlijk met een boekje in de tuin (helaas geen rosé, terwijl die toch heel verleidelijk in de koelkast staat), dat was toch wel even lekker ontspannend.

Nog een paar dagen en dan is het zaterdag. Dan mag ik testen.....

gr,
Martine

Hoi Martine,

Op de hoeveelste dag mag jij testen van de arts?

Mijn arts zei dat ik 14 dagen moest wachten(dat is dus vandaag) en dan nog 2 dagen afwachten (vrijdag) en dan mocht ik gaan testen. Het leek mij een beetje onzinnig om nu nog 2 dagen te wachten terwijl een test nu al positief aan kan geven.... Daarbij komt dat ik me vreselijk onrustig voel en graag wil weten waar ik aan toe ben....
Ik heb vandaag trouwens behoorlijke lage rugpijn en vermoeide zware benen en een beetje raar gevoel onder in mijn buik.... Toch ongi?? Ik ga elke keer weer met spanning naar de wc....

Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat zaterdag.....

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

ik mag op de 18ste dag na de punctie (= dag van de eisprong) testen, oftewel 14 dagen na terugplaatsen.  

Maar die test is voor mij niet 100% betrouwbaar, als ie negatief zou zijn. Want in dat geval kan het zijn dat ik nog niet voldoende hormonen heb aangemaakt. Dan moet ik nog een paar dagen wachten. Pas als de 2e test negatief is, dan is het mislukt. Ik wacht zaterdag dan ook maar af. Ongi word ik toch niet door de hormonen.

Je kan dus wel 14 dagen na de eisprong testen, maar als de test dan negatief is, hoeft dat niets te zeggen (zolang je niet ongi bent). Een positieve test is wel betrouwbaar. Heb je vanochtend nog getest?

gr,
Martine

Terug
Bovenaan