quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 11:31:10&apos

);
Ja, ik heb vanmorgen met ochtendurine getest, ook nu was er een hééél licht streepje te zien. Ik heb testen gebruikt van mat care, besteld via internet. Ze zeggen dat ze voor 99,9procent betrouwbaar zijn. Mijn rugpijn en buikpijn zijn nu over, nog steeds niet ongi. Ik ga ik weet niet hoe vaak naar de wc. Je kunt ook beter aan het werk zijn dan ben je wat meer afgeleidt. Ik ben toevallig vandaag vrij...
Hoezo wordt jij niet ongi door de hormonen? Sla je dan gewoon een menstruatie over?
Groetjes Sandra.
Dat merk testen ken ik niet, maar je zou zeggen een streep is een streep. Ga je morgenochtend de clear blue gebruiken?
Ik snap dat je heel vaak naar de wc gaat, zeker als je denkt maar iets te voelen.
Ik ben wel aan het "werk", maar het is rustig. Dus kijk ik regelmatig even op het forum (hoezo, proberen er niet teveel mee bezig te zijn?). Het werk biedt dus onvoldoende afleiding. Hoewel, zojuist babyfoto's zitten kijken met een collega, die deze week weer is begonnen na haar zwangerschapsverlof.
Was het maar waar. Nee, zodra ik stop met de hormonen (en ik ben niet zwanger), dan word ik ongesteld. Ik vrees alleen dat het dan ook meteen heel heftig wordt, maar hopelijk hoef ik dat niet mee te maken. De hormonen die ik nu heb, zorgen er voor dat het baarmoederslijm op zijn plaats blijft. Ze ondersteunen de innestelling van de embryo. Langzamerhand moet mijn eigen lichaam dat overnemen, maar dat kost wat tijd door het gebruik van al die verschillende hormonen.
gr,
Martine