Wie ook IUI ?

Ja, ik  heb vanmorgen met ochtendurine getest, ook nu was er een hééél licht streepje te zien. Ik heb testen gebruikt van mat care, besteld via internet. Ze zeggen dat ze voor 99,9procent betrouwbaar zijn. Mijn rugpijn en buikpijn zijn nu over, nog steeds niet ongi. Ik ga ik weet niet hoe vaak naar de wc. Je kunt ook beter aan het werk zijn dan ben je wat meer afgeleidt. Ik ben toevallig vandaag vrij...

Hoezo wordt jij niet ongi door de hormonen? Sla je dan gewoon een menstruatie over?

Groetjes Sandra.

quote: moon78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 11:31:10'));

Ja, ik  heb vanmorgen met ochtendurine getest, ook nu was er een hééél licht streepje te zien. Ik heb testen gebruikt van mat care, besteld via internet. Ze zeggen dat ze voor 99,9procent betrouwbaar zijn. Mijn rugpijn en buikpijn zijn nu over, nog steeds niet ongi. Ik ga ik weet niet hoe vaak naar de wc. Je kunt ook beter aan het werk zijn dan ben je wat meer afgeleidt. Ik ben toevallig vandaag vrij...

Hoezo wordt jij niet ongi door de hormonen? Sla je dan gewoon een menstruatie over?

Groetjes Sandra.

Dat merk testen ken ik niet, maar je zou zeggen een streep is een streep. Ga je morgenochtend de clear blue gebruiken?
Ik snap dat je heel vaak naar de wc gaat, zeker als je denkt maar iets te voelen.

Ik ben wel aan het "werk", maar het is rustig. Dus kijk ik regelmatig even op het forum (hoezo, proberen er niet teveel mee bezig te zijn?). Het werk biedt dus onvoldoende afleiding. Hoewel, zojuist babyfoto's zitten kijken met een collega, die deze week weer is begonnen na haar zwangerschapsverlof.

Was het maar waar. Nee, zodra ik stop met de hormonen (en ik ben niet zwanger), dan word ik ongesteld. Ik vrees alleen dat het dan ook meteen heel heftig wordt, maar hopelijk hoef ik dat niet mee te maken. De hormonen die ik nu heb, zorgen er voor dat het baarmoederslijm op zijn plaats blijft. Ze ondersteunen de innestelling van de embryo. Langzamerhand moet mijn eigen lichaam dat overnemen, maar dat kost wat tijd door het gebruik van al die verschillende hormonen.

gr,
Martine

Dat is dus best een gedoe met die hormonen, dus je blijft die hormonen gebruiken tot blijkt dat je niet zwanger bent? Ik hoop voor je dat het net zo gaat als bij de eerste keer!! Toen was je direct bij de eerste ivf zwanger toch?

Ja ik ga morgen testen met de clear blue, afwachten dus. Heb nu totaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden..... Maar wat kan je lichaam met je spelen....

Je hoort weer van me! Enne... Werk ze!

Sandra

hoi Sylvia,

sorry, even weggeweest. Nadat zondag 15 juni idd bleek dat de 3e iui ook niet gelukt was, had ik het even helemaal gehad. De week erna hadden we vakantie en zijn we even een weekje naar zee geweest om bij tek omen en te ontspannen. Dat is gelukt en nu kunnen we er weer tegen.
Ondertussen hebben we ook evaluatie met de arts gehad na de 3e IUI. Ik moet zeggen, daar kreeg ik wel weer hoop van. Alles nagekeken en besproken. Mijn cyclus is nu met de clomid mooi regelmatig en de zaadjes zijn wel te langzaam, maar het zijn er genoeg en het zou echt moeten gaan lukken met IUI volgens de arts.....das mooi, maar wanneer? Na de 3e iui is beleid om clomid om te zetten naar spuiten van puregon omdat clomid de kwaliteit van het slijmvlies verslechterd waardoor misschien de bevruchting wel lukt maar de innesteling niet. Echter het gesprek was toen mijn cyclus al op dag 10 was, dus deze ronde slaan we over. En de volgende ronde is zomerstop in het zkh. Maar, zei de arts, blijf nu onder de clomid goed"oefenen" want in principe is de kwaliteit zelfs zo dat het toch nog spontaan kan. Nou dat hebben we natuurlijk gedaan afgelopen week en nu 1.5 week afwachten. ik hoop het heel erg, maar zou wel vreemd zijn. Eerst 1.5 jaar niets en dan nu ineens? Zondag13 of maandag 14 juli weten we meer. ook de volgende ronde dus zelf proberen en anders in augustus nieuwe beleid volgen met puregon. 10 juli ga ik alvast leren spuiten. De pregnyl vond ik niet vervelend, dus hopelijk valt dit ook mee.
jij zat ook weer op het wachtbankje las ik. Sterkte hoor. Ik hoop en duim idd dat het deze ronde dan lukt, bij ons allebei, dat zou leuk zijn.

Afwachten weer en proberen te ontspannen.

groetjes Hanneke

Hoi iedereen,

Jullie zullen het niet geloven! Wij even min trouwens!
Maar wij zijn na onze 1e IUI behandeling, ZWANGER!!!!!!!!!
Het is echt nog héél onwerkelijk maar de test zegt het echt!
Ik kon het echt niet laten om vanavond al een test er tegen aan te gooien ipv morgenvroeg, dit keer een clear blue testje. En binnen een minuut gaf hij al met dikke letters zwanger aan. Echt onwerkelijk!
We gaan eerst maar even rustig de 1e echo afwachten, die heb je toch bij 8 weken ongeveer????
Ik kan het gewoon niet geloven.....

Sandra

Hoi Sandra,

Van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat!  Het grote genieten gaat beginnen.

Je eerste echo zal wel tussen 7 en 8 weken zijn, tot dan is het afwachten hoeveel het er zijn. Houd ons in ieder geval op de hoogte.

Vorige keer was de IVF inderdaad in 1x dubbel raak, maar dat is eigenlijk tegen de verwachtingen in. Nog maar een paar daagjes wachten...

groetjes,
Martine

Hoi   Martine,

Voor nu ga ik maar gewoon van uit dat het er maar eentje is hoor! Twee zou natuurlijk ook geweldig zijn maar die kans zal wel klein zijn.....

Ik ga voor jou heel hard duimen hoor! En laat het me weten wat de test zaterdag zegt!

Groetjes Sandra

Hallo meiden,

ik had even een vraagje aan jullie IUI kenners. Vergoed jullie verzekering de kosten?
Bij mij alleen de behandeling, maar de medicijnen niet. Dus ik denk dat dat een duur grapje word. En kan pas weer vanaf 1-1-2009 extra verzekeren. Dat betekend dat we het allemaal nog een half jaar moeten uitstellen.

Heb nog een laatste kans met 150 mg clomid, maar denk dat dat niet aan slaat.

Graag jullie reacite en allemaal succes!

Linda

Terug
Bovenaan