Wie ook IUI ?

quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 09:19:54'));

hoi meiden , helaas is onze eerste IUI mislukt!! ben vanmorgen ong geworden precies op de dag , dat vind ik aan de ene kant ook wel weer fijn!! want van dat overtijd raken wprd je ook niet goed!!

moet nu donderdag weer komen en dan weer beginnen met spuiten, en dan begint de ellende weer van voor af aan,

maar ooit komt alles goed, ( hoop ik)

ik hoop voor jullie dat jullie eerste keer wel raak is!!!

en anders samen op naar de volgende!!

tot snel weer , dikke kus van mij

Hey hey

Wat een naar nieuws zeg.Knap dat je zelf zoiets hebt zo van door naar de volgende ronde.
Wel fijn dat je gelijk ongesteld werd want van dan wachten zou ik ook helemaal gek worden.
Nou veel geluk met de volgende ronde!
Trieske

Hoi!

Ook ik zit in hetzelfde schuitje!
Nov. 2006 gestopt met de pil, hele onregelmatige cyclus daarna (31-50 dagen!). Na een jaar via huisarts bij fertiliteitsarts terecht gekomen. Na complete vruchtbaarheidsonderzoek bij mijn man en mijzelf bleek 1) dat mijn cyclus idd onregelmatig is, maar wel met eisprong en dat die prima met clomid te regleen is (nu netjes 28-29 dagen) en 2) dat het zaad van mijn partner verminderd vruchtbaar is (niet slecht, maar suboptimaal!). Nu heb ik afgelopen maandag mijn eerste iui behandeling gehad. Beetje vreemd maar ik vond het wel meevallen allemaal. Nu is het afwachten (en dat is het moeilijkst). We hopen heel erg, maar anderzijds houden we ook rekening met  de relatief lage succeskans. Ik ben heel benieuwd wanneer ik enig gevoel ga krijgen of het wel of niet gelukt is. Spannend hoor,

Succes allemaal!

Hanneke

Depri: Shit zeg ! Das heel erg balen. Maar inderdaad wel een troots dat je niet eerst dagen overtijd bent en daarna ongesteld wordt: krijg je eerst hoop en daarna een mega domper. Ik mag een paar dagen voor mijn nod bloed laten prikken waarin ze kunnen zien of het een ja of nee is, maar evenzeer hoop ik dan niet veel later dan mijn nod-dag ongesteld te worden. Kun je tenminste weer verder.
Volgende week donderdag is de dag des oordeels, dan mag ik laten bloedprikken, mits ik dan al ongesteld ben geworden of voortekenen heb. Mijn nod-dag is 21 april. We hebben het duidelijk gevoel van NEE omdat het zaad van slechte kwaliteit was. Dus we zien het wel.

Hanneke: Welkom hiero ! Leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Jij zit nu ook op het wachtbankje....kom er maar bij: plaats genoeg !  Heb je bijwerkingen gehad van de hormonen ? Ik zelf ben een paar dagen wat humeurig geweest en erg moe. Het is nu een dikke week geleden dat ik de pregnylspuit heb gezet dus die zal nu wel langzaam zijn uitgewerkt. Verder heb ik geen last gehad; gelukkig !

Trieske: Hey hoe is het met jou ?! Ik weet het ff niet meer maar laat jij nou ook bloedprikken of wacht je af tot de nod ? Merk je al iets ?
Ik merk dat de pregnyl zo goed als uitgewerkt is: ik was erg moe en humeurig gedurende een dag of 5. Nu is dat gelukkig weg.
Heb wel nog af en toe een gevoel alsof ik ongesteld wordt: het lijkt me erg vreemd daar dit pas 21 april is, dus dat zal nog wel iets zijn van de pregnyl.
Soms krijg ik een sprankje hoop als ik die buikkramp voel en zie dat ik wat meer afscheiding heb, maar ja als ik dan weer met twee benen ben geland op moeder aarde dan weet ik ook dat ik nu nog geen hiep hoi-tekenenen kan hebben en dat het de pregnyl is die nog een beetje newerkt.
Over een week weet ik of het is gelukt. We zijn erg benieuwd, maar ik heb het idee  van niet. Jij ?

Groetjes, Silvia

Hoi Sylvia,

We gaan met een paar mensen wel gelijk op nu: 21-4 is voor mij ook NOD en precies 2 weken na eerste IUI. Als ik dan nog niet ongi ben, wil ik toch nog 1 of 2 dagen wachten voor het testen, voor de zekerheid. Van de clomid pilletjes heb ik gelukkig helemaal geen last, dat merk ik niet eens. Zaterdag 5-4 heb ik de pregnylspuit gezet en ik moet zeggen dat ik zaterdag, zondag en maandag veel buikpijn heb gehad.
Nu weet ik niet wat ik voel. Zo nu en dan wel wat vage buikpijn, maar ik lees bij jullie dat dat nog door de pregnyl kan komen? Verder voel ik me normaal, maar dat is waarschijnlijk ook altijd zo, zo kort na de iui. Ben wel op zoek naar symptomen /gevoel of het nu wel of niet zou lukken, maar volgens mij is het bij iedereen echt anders. De een gaat heel veel eten, dan ander krijgt hele gevoelige borsten (die krijg ik ook wel eens tijdens een "gewone" cyclus) en sommigen merken ook helemaal niets en zijn verrast door de uitslag van de test. Ik ben wel heel benieuwd, maar moet nog echt 1.5 week wachten. Enerzijds dnek ik: zal wel niet, de kans is niet zo groot dat het meteen lukt, anderzijds blijf je toch wel hopen.........als het nu in 1x allemaal goedkomt........

Succes met wachten allemaal!

Hanneke

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-04-2008 13:58:12'));

Depri: Shit zeg ! Das heel erg balen. Maar inderdaad wel een troots dat je niet eerst dagen overtijd bent en daarna ongesteld wordt: krijg je eerst hoop en daarna een mega domper. Ik mag een paar dagen voor mijn nod bloed laten prikken waarin ze kunnen zien of het een ja of nee is, maar evenzeer hoop ik dan niet veel later dan mijn nod-dag ongesteld te worden. Kun je tenminste weer verder.
Volgende week donderdag is de dag des oordeels, dan mag ik laten bloedprikken, mits ik dan al ongesteld ben geworden of voortekenen heb. Mijn nod-dag is 21 april. We hebben het duidelijk gevoel van NEE omdat het zaad van slechte kwaliteit was. Dus we zien het wel.

Hanneke: Welkom hiero ! Leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Jij zit nu ook op het wachtbankje....kom er maar bij: plaats genoeg !  Heb je bijwerkingen gehad van de hormonen ? Ik zelf ben een paar dagen wat humeurig geweest en erg moe. Het is nu een dikke week geleden dat ik de pregnylspuit heb gezet dus die zal nu wel langzaam zijn uitgewerkt. Verder heb ik geen last gehad; gelukkig !

Trieske: Hey hoe is het met jou ?! Ik weet het ff niet meer maar laat jij nou ook bloedprikken of wacht je af tot de nod ? Merk je al iets ?
Ik merk dat de pregnyl zo goed als uitgewerkt is: ik was erg moe en humeurig gedurende een dag of 5. Nu is dat gelukkig weg.
Heb wel nog af en toe een gevoel alsof ik ongesteld wordt: het lijkt me erg vreemd daar dit pas 21 april is, dus dat zal nog wel iets zijn van de pregnyl.
Soms krijg ik een sprankje hoop als ik die buikkramp voel en zie dat ik wat meer afscheiding heb, maar ja als ik dan weer met twee benen ben geland op moeder aarde dan weet ik ook dat ik nu nog geen hiep hoi-tekenenen kan hebben en dat het de pregnyl is die nog een beetje newerkt.
Over een week weet ik of het is gelukt. We zijn erg benieuwd, maar ik heb het idee  van niet. Jij ?

Groetjes, Silvia

Hey Silvia,

Nee ik hoef geen bloed te laten prikken ik moet gewoon tot vrijdag wachten ben ik dan nog niet ongi, dan doe ik in dat weekend een test, maar denk zelf dat dat niet eens nodig is!!
Net een week op bed gelegen met de griep, voel me nog niet helemaal 100 % .
Maar ja als ik nu zwanger ben ist een echt wonder!!!!Alles zag er zo slecht uit.
Maar ja we zien het wel, nog een week wachten.

Groetjes Trieske

Hallo Dames,

Hoe is het bij jullie ? Leuk weekend gehad ?! Het weer war heerlijk he: eindelijk een beetje voorjaar: jammer dat dat nu weer voorbij is: je wordt er meteen vrolijker van !!
Waar ik niet vrolijk van wordt is de weegschaal ! Zaterdag woog ik mooi 64,4 ( 1,5 kilo afgevallen ) en ineens zit ik nu op 65 kg terwijl ik me mooi aan het Bakker-dieet heb gehouden en 0,0 heb gesnoept: ik snap er niks van ! Baal baal baal. Eigenlijk zou ik volgende week maandag ongesteld moeten worden maar ik denk dat dat eerder gaat gebeuren gezien het feit dat ik bij aan het komen ben. Tekenen dus dat het niet is gelukt en dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb ook al dagen last van een ongi-buikgevoel/pijn en pijn in mijn onderrug. Mijn borsten zijn niks gevoelig: slechts minimaal gevoelig  bij aanraking maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. En mijn stoelgang is al een week wat minder en dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet gaan worden.
Verder gaat alles zijn gangetje. Ik hoop dat als het inderdaad niet is gelukt deze keer is snel ongesteld wordt zodat we weer verder kunnen en op naar poging nummer 2 !

Groetjes, Silvia

Ff bijkletsen:

Hier is het verder rustig......nou jaaaa rustig.
Mijn rug blijft vervelend doen: geen pijn maar een zeurend, vervelend gevoel.Gisterenavond in bed had ik er heel erg veel last van.
Wel ben ik weer een halve kilo kwijt: snap er niks van: zal toch wel wat gegeten hebben van het weekend wat zwaar viel.....heb zaterdagavond bij kenissen een mini stukje advocaatvlaai gegeten ( wat ik helemaal niet lust....had ik het maar laten staan ! ) dus of dat zo heeft doorgeslagen ????
Efin, ik zit nu weer op 64,5 : het gewicht dat ik zaterdag had. Ik hoop dat ik eind deze week op 64 zit of liever nog ietsjes eronder..........
Ik ga wel strakjes yakult halen: mijn stoelgang is al een week mega traag. Met yakult kan ik me goed helpen. Het zal wel allemaal komen omdat ik nu niet meer snoep: mijn darmen moeten hier geloof ik ff aan wennen; zij krijgen nu geen suiker meer.
Donderdag is de dag: dan krijgen we te horen of het wel/niet is gelukt. Ik merk helemaal niks geks, dus ga echt uit van niet. Maf wel dat je toch bij ieder dingetje denkt; ach zou het toch....je maakt je zelf steeds weer gek en blij. Dan voel ik weer eens aan mijn borsten en denk: mmmm toch wel wat gevoeliger, maar ja dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden en als je er 25X per dag aan zit....dan worden ze vanzelf gevoelig: hahahaha..........wat kan een mens zichzelf gek maken !
Ik wacht het maar af......stiekem vind ik het toch wel een beetje spannend ook al weet ik mijn achterhoofd dat 's middag de arts belt en zegt: helaas het is niet gelukt: de bloedwaarde was negatief, zodra je ongesteld bent geworden bel je maar naar de poli voor het maken van de afspraken voor ronde 2.
Bla bla bla blaaaaa, ik zit hier wat in mijn eentje moed in te kletsen....moet er zelf wel een beetje mee lachen.

Nou de groetjes allemaal !

xxxx Sylvia

Hey hallo,

Even snel een berichtje tussendoor. Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld over hoe en wat morgen: vanaf 14.00 uur mag ik bellen met het speciale nummer. De dame aan de lijn vond het nog spannender dan ik geloof ik ! Ik heb het  echt gevoel van niet want ik merk en zie helemaal geen verschil aan mijn borsten of wat en waar dan ook dan anders. Alleen blijft dat vervelende gevoel in mijn onderrug, maar dat heb ik geloof ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Ik ben toch wel zenuwachtiger dan ik vooraf had gedacht.
Ook al denk ik/wij dat het niet is gelukt en probeer hierin reeel te blijven en me in te stellen op een tweede poging toch hoop je stiekem dat het wel zo is.
Morgenmiddag zullen we het echt zeker weten. Als het zo dan ben ik mega verbaasd, nogmaals omdat ik 0,0 merk, zie en voel maar als het niet zo zal ik toch een klein traantje laten.....weer die spuit, weer een kans minder......
Zucht..........willen jullie een beetje voor mij duimen ?!

Terug
Bovenaan