quote: depri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2008 09:19:54&apos
);
hoi meiden , helaas is onze eerste IUI mislukt!! ben vanmorgen ong geworden precies op de dag , dat vind ik aan de ene kant ook wel weer fijn!! want van dat overtijd raken wprd je ook niet goed!!
moet nu donderdag weer komen en dan weer beginnen met spuiten, en dan begint de ellende weer van voor af aan,
maar ooit komt alles goed, ( hoop ik)
ik hoop voor jullie dat jullie eerste keer wel raak is!!!
en anders samen op naar de volgende!!
tot snel weer , dikke kus van mij
Hey hey
Wat een naar nieuws zeg.Knap dat je zelf zoiets hebt zo van door naar de volgende ronde.
Wel fijn dat je gelijk ongesteld werd want van dan wachten zou ik ook helemaal gek worden.
Nou veel geluk met de volgende ronde!
Trieske
hoi meiden , helaas is onze eerste IUI mislukt!! ben vanmorgen ong geworden precies op de dag , dat vind ik aan de ene kant ook wel weer fijn!! want van dat overtijd raken wprd je ook niet goed!!
moet nu donderdag weer komen en dan weer beginnen met spuiten, en dan begint de ellende weer van voor af aan,
maar ooit komt alles goed, ( hoop ik)
ik hoop voor jullie dat jullie eerste keer wel raak is!!!
en anders samen op naar de volgende!!
tot snel weer , dikke kus van mij
Hey hey
Wat een naar nieuws zeg.Knap dat je zelf zoiets hebt zo van door naar de volgende ronde.
Wel fijn dat je gelijk ongesteld werd want van dan wachten zou ik ook helemaal gek worden.
Nou veel geluk met de volgende ronde!
Trieske