Wie ook IUI ?

Hoi hoi allemaal,

Nou hier gaat het minder goed, ben zo gespannen he, gewoon niet normaal.
Maar ja dat komt toch echt omdat RD's eraan komen, ik weet het zeker.
Kon ook niet anders alles is misgegaan deze maand.
Ik hoop dat ik snel ongesteld word dan kunnen we weer verder, en dan ga ik me automatosch beter voelen.
In mei geen IUI vanwege vakantie poli,maar ja is ook niet zo'n ramp, kunnen we het een maandje rustig aan doen.Even op adem komen.We gaan lekker een paar daagjes naar Duitsland dus daar ga ik lekker van genieten.
En verder: ik ga voor je duimen SILVIA!!!!
En de rest op dit forum , ik hoop dat het allemaal snel gaat lukken om zwanger te worden.

Groetjes van Trieske

Hallooooo,

Mijn hoop wordt steeds kleiner: kort voor 17.00 uur kreeg ik echt ongi-buikpijn met rugpijn. Vanmiddag had ik ineens meer afscheiding als normaal: gisteren al helemaal en kreeg hoop maar nu met de buikpijn......
En in de supermarkt kreeg ik een vreslijke drang naar chocolade en nu moet ik me echt heel erg beheersen om geen koekje ofzo te pakken. Ik zou zo naar de Mac kunnen rijden voor een lekkere McFlurry of Brownie.......hoezo ik moet ongesteld worden ?!
Vanmorgen was ik trouwens weer 0,5 kilo zwaarder.......maar ik had wel gisteren veel en lekker avond eten gepakt dus had een beetje de hoop dat het daarvan zou komen. Ik kom helaas echt mega snel bij: op gewicht gebied ben ik een echte jojo !!!
Maar nu denk ik dat het komt omdat ik ongesteld moet worden....dan kom ik altijd bij.
Vandaag pasta gegeten, dus morgen zal mijn gewicht wel weer zijn toegenomen want pasta is wat dat betreft voor mij vergif.
Morgen en vrijdag doe ik dan maar even streng met het avondeten en dan hoop ik het weer kwijt te zijn en weer terug op 64,4 te zitten en dan kan ik dan verder richting de 63 kg.
Zucht.....hebben jullie in de gaten dat ik mezelf gek zit te maken en toch wel erg nezuwachtig ben......stel je eens voor dat het wel raak is.......dat zou maf zijn.......das toch wel gek lijkt me om zwanger te zijn............was het maar waar.......

Blablablablabla  en zo klets ik nog wel even vrolijk in mijn eentje door.

Trieske: Je weet het maar nooit............het zou zomaar raak kunnen zijn ! Maar inderdaad als het niet is dan hoop ik ook z.s.m. omgesteld te worden, dan kun je tenminste verder naar de volgende ronde.
Ik ben ook op van de zenuwen en mega gespannen: af en toe heb ik examen buikpijn maar helaas ook ongi-buikpijn. Jammer van de ene kant dat ze in de maand mei jullie niet kunnen helpen, maar van de andere kant inderdaad ook wel even lekker een maandje rust: ik denk er ook wel eens aan. Mocht het nu niet zijn gelukt dan gaan we meteen door, maar als we er even behoefte aan hebben, dan nemen we zeker even rust: het is ook niet niks allemaal. O lekker even op vakantie: dat doet je vast en zeker goed ! Wij hebben over twee weken bijna twee weken vakans: we hopen op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen werken en dan gaan we ons een zwembadje kopen en leuke dagtochtjes maken en shoppen. Mocht het weer slecht zijn dan nemen we een lastminute. In de zomer gaan we zeker weten even weg.

Fijne avond allemaal en tot morgen !!!!!
Ga lekker shownieuws kijken en daarna de Pfaffjes.

xxx Sylvia

Hey hallo,

Zojuist heb ik gebeld voor de uitslag en helaas heb ik geen goed nieuws. De test was negatief. Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen: had er zooo op gehoopt. Waarom raken andere wel zwanger en ik niet !? Het doet zoveel pijn.
Op naar de volgende ronde dan maar. Het is zo vreselijk dat je dit verdriet en deze pijn met niemand kunt delen. Onze omgeving weet wel dat we ergens dit jaar starten met de IUI maar niet wanneer: graag willen we nog een beetje prive houden: als ik nu naar hen toe ren weten ze precies wanneer ik ongesteld ben en we gaan voor de IUI en dus weer zitten te wachten op de uitslag. En het is voor anderen toch moeilijk te begrijpen wat dit alles met je doet dan wanneer je uit eigen kracht zwanger kunt raken.
Ik hoop dat snel weer een beetje positieve moed vind. Zodra ik weer ongesteld wordt kan ik weer bellen voor een nieuwe ronde.....op het moment mag dat nog wel ff duren: even pauze.

Liefs, Sylvia

Hoi hoi,

Nou heb vanmiddag en test gedaan!Hij gaf 2 streepjes aan. Het was een test van Sensitest.Nou ik kon het niet geloven, dus ik ben gelijk naar de huisarts gegaan.En daar gaf ie dus negatief.
Mijn gevoel zegt al dat ik ongi moet worden, maar ja ik wilde toch een test doen, wel vreemd dat ie dan toh 2 streepjes gaf.
Maar ja mijn gevoel klopt toch weer!
Het is heel jammer dat het niet zo is, maar we gaan met frisse moed door naar de volgende kans.Eerst even een maandje verplichte rust.

Silvia@
Het is voor jou ook niet zo'n heel leuk nieuws deze middag.Het is gewoon kl*te.
Maar ook voor jullie is er nog hoop, en er komt vast een baby bij jullie!
Ik weet niet wat ik moet zeggen, want op dit moment voel je jezelf gewoon rot.Gewoon een potje flink janken.En dan als je ongi word er weer tegen aan voor de nieuwe ronde!!!Laat je maar flink verwennen door iedereen!
Hopen dat je nu snel ongi word, want wachten erop is ook niks.

XXX
Trieske

Hey Trieske,

Das ook niet leuk zeg wat jij hebt meegemaakt ! Heb je een eerst een positieve test in handen.......had je niet een klein sprankje hoop ook al zei je gevoel dat het niet zo is ?
Ons gevoel was ook heel erg duidelijk maar toch bij ieder dingetje krijg je toch een beetje hoop.
Het is inderdaad k*t ! Gisteren waren we heel erg verdrietig ook al wisten we diep van binnen dat het was mislukt. Je hoopt er toch zoooo op. Dat de kansen steeds kleiner worden maakt me soms ontzettend bang en verdrietig. Ik weet dat ik positief moet denken en dat het wel gaat lukken met IUI of IVF, maar af en toe kun je eventjes niet positief zijn. Na  3 keer IUI moet ik mee hormonen gaan toedienen en daar ik zie ik wel tegenop, laat staan de IVF. Heb jij dat ook ? Moet jij ook meer hormonen gaan toedienen na 3 keer IUI ? Weet jij hier al iets meer van ?
Nou, ik hoop inderdaad snel ongesteld te mogen worden want dat wachten is inderdaad niks en dan kan ik tenminste weer bellen voor een nieuwe ronde want daar heb ik nu wel echt zin in ! Maar eeeuuhhh dat maandje verplichtje rust van jou, das zou ik zeker niet verkeerd vinden.......ons ziekenhuis werkt gewoon door dus ik vind het nu moeilijk om vrijwillig een rustmaand te nemen, misschien later een keer.

We houden ons op de hoogte !

Alvast een fijn weekend !!! Groetjes, Sylvia

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2008 09:10:21'));

Hey Trieske,

Das ook niet leuk zeg wat jij hebt meegemaakt ! Heb je een eerst een positieve test in handen.......had je niet een klein sprankje hoop ook al zei je gevoel dat het niet zo is ?
Ons gevoel was ook heel erg duidelijk maar toch bij ieder dingetje krijg je toch een beetje hoop.
Het is inderdaad k*t ! Gisteren waren we heel erg verdrietig ook al wisten we diep van binnen dat het was mislukt. Je hoopt er toch zoooo op. Dat de kansen steeds kleiner worden maakt me soms ontzettend bang en verdrietig. Ik weet dat ik positief moet denken en dat het wel gaat lukken met IUI of IVF, maar af en toe kun je eventjes niet positief zijn. Na  3 keer IUI moet ik mee hormonen gaan toedienen en daar ik zie ik wel tegenop, laat staan de IVF. Heb jij dat ook ? Moet jij ook meer hormonen gaan toedienen na 3 keer IUI ? Weet jij hier al iets meer van ?
Nou, ik hoop inderdaad snel ongesteld te mogen worden want dat wachten is inderdaad niks en dan kan ik tenminste weer bellen voor een nieuwe ronde want daar heb ik nu wel echt zin in ! Maar eeeuuhhh dat maandje verplichtje rust van jou, das zou ik zeker niet verkeerd vinden.......ons ziekenhuis werkt gewoon door dus ik vind het nu moeilijk om vrijwillig een rustmaand te nemen, misschien later een keer.

We houden ons op de hoogte !

Alvast een fijn weekend !!! Groetjes, Sylvia

Hey hey

Ja het was even schrikken toen ik die 2 streepjes zag, maar mijn gevoel zei dat het echt niet kon, ben zo onrustig niet normaal.Trillen, niet kunnen slapen verschrikkelijk gewoon.
Ik hoop dat ik heel snel ongesteld ga worden want van dit gevoel word ik helemaal gek!
Het komt bij ons wel goed uit dat we verplicht een maand moeten overslaan want we gaan een paar dagen naar Duitsland in Mei en dan zit ik net in de periode dat ik eigenlijk de IUI moet hebben.
Over of ik na 3 pogingen meer moet gaan spuiten daar weet ik nog niks van, zal ik misschien volgende maand wel horen.Maar daar heb ik niet echt schrik voor.

Maar ben je al wel ongi geworden?Ik nog steeds niet , kan haast niet wachten.Klinkt stom he?
Maar ja heb er ook zoveel last van als het eraan komt.

Nou verder op naar de nieuwe poging en heel veell succes.

Groetjes Trieske

Hai,

Jammer voor julllie dat het niet gelukt is. Ik zit in de wachtweken van mijn 4e IUI. Ik heb alle IUI pogingen met hormonen gehad (clomid 100 en pregnyl) en ik heb niet of nauwelijks bijwerkingen. Het enige wat ik soms wel heb zijn 's nacht opvliegers. Dan krijg ik het opeens zooooo warm niet normaal. Dat duurt maar 10 minuten en daarna is het weer voorbij.

Ik vind het dus helemaal niet erg om hormonen te gebruiken. Succes met jullie volgende poging en mogen jullie maar snel zwanger zijn.

Veel liefs
Nataly

Hoi Meiden,

Trieske, ik hen jou verhaal is gelezen jeetje wat ondzettend k*t zeg idd wat kan zo test je in de waar brengen dan he   om gek van te worden maar waaron geeft die sensitest dan positief aan dat mag dan toch helemaal niet ik zou het er niet bij laten en een klacht maken bij sensitest eerst maakt zo test je blij en bij de dokter is die negatief beetje raar van sensitest zelf gebruik ik ze ook voor heen die van matcare maar ik ga toch weer teug naar matcare gewoon om dat ik die testen fijner vind en die hebben ook geen voorgedrukte streepje wel zo handig nou meis wens je succes

zelf krijg ik morgen mij 4e iui allemaal gedaan zonder hormonen en in eigen cyclus
word spannend weer maar buhhhhh die vervelende 2 wachtweken dan he

meiden allemaal heel veel succes

Groetjes
Monique76

Terug
Bovenaan