wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey flora

Die ovulatietesten schieten ook niet op meid,, inderdaad nog even afwachten en anders maar bellen, of je krijgt geen eisprong deze keer dat kan ook nog, ikwil je trouwens niet ontmoedigen hoor meid

ik heb ook ovulatietesten gebruikt, maar dat werkte ook niet echt,

Ik ga er vanuit dat ik deze maand weer geen eisprong heb gehad want me temp blijft laag, dus ik heb er behoorlijk de pest in, ik moet een dinsdag weer naar de gyn toe dus ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft, misschien dat me temp van het weekend dan omhoog schiet maar ik ga nergens meer vanuit,
iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Goedemorgen!

Vervelend voor jullie zeg! Linda krijg je dinsdag dan een uitslag of je een eisprong gehad hebt en wat je evt. volgende maand gaat doen. Ik vind het wel apart, want je hebt toch met 50 mg een eisprong gehad... beetje raar dat het nu ineens niet meer komt.

Flora, ik zou ook zeker nu wel eens een keer naar de gyn willen als niets wijst op een eisprong.

Ik wou temperaturen, maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten. Vind het altijd zo een gedoe! Vanaf morgen toch maar proberen, kijken of deze maand zonder pillen iets gebeurd.

groetjes en alvast een fijn weekend, ben veel op pad dit weekend dus zal hier niet vaak te vinden zijn. (o.a. naar mijn zus en der kleine van 2 weken. En julie weten, zij had ook geen eisprong en heeft nu toch een wondertje in huis, dus wij kunnen het ook meiden!)

Linda; veel plezier dit weekend meid, en ook bij je zus, dat geeft wel weer wat moed asl ik het zo lees van je zus zonder eisprong

ik moet dinsdag gewoon naar de gyn toe en dan krijg ik een bloedprik formulier mee en uit voorzorg alvast provera en clomid
Ik heb met clomid 50 mg, 3x een eisprong gehad en 1x niet en nu 1x 100mg oook waarschijnlijk ook niet, ach ik wacht wel af

xx linda

goeiemorgen meiden

mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds laag dus ik ga er vanuit dat ik wederom weer geen eisprong heb gehad ik ga een dinsdag even een hartig woordje spreken met de gyn, ik heb er behoorlijk de pest in maar goed niks aan te doen we gaan gewoon weer verder

meiden fijn weekend

xxx linda

Hoi meiden, goed weekend gehad? Ik heb weinig gedaan uiteindelijk, kwam gewoon niets uit me.. ken je dat gevoel? Natuurlijk wel naar mijn zus geweest, was erg leuk.

Heb jij je gyn al gebeld FLora, ben benieuwd wat ze ervan zeggen.
Of is het ondertussen al opgelost?

Hey Linda, dubbele dosis niet gewerkt? Dat zou balen zijn zeg. Ben ook benieuwd naar wat jouw gyn zegt, wat de volgende stap word. Je denkt zelf weer een keer 100 mg proberen toch?

Moet echt zeggen dat je steeds meer leest over vrouwen die hier last van hebben. Of valt het nu extra op omdat je er zelf mee bezig bent?

Fijne dag meiden, hoop dat jullie vrij zijn. Want het is super mooi weer!

Groetjes! Lin

Hi Meiden

Balen zeg Linda dat de clomid 100 niet helpt, je gaat er toch echt helemaal je hoop op vestigen.
Bij mij wel goed nieuws: ik had gisteren eindelijk een donkere streep
We hebben het weekend goed geklust dus we hopen er deze maand echt het beste van.
Geniet nog even van het mooie weer!

groetjes Flora

He meiden

Ik dacht misschien kunnen we een lijstje maken hoe iedereen ervoor staat:

Flora (27): Ronde 13 voor 1ste kindje (2de ronde met 100mg clomid) NOD 5 mei 2008

groetjes Flora

hey meiden

Flora; wat goed een donkere streep en jullie hebben flink geklust helemaal toppie, en nu maar weer afwachten

lin: ik had ook al zo'n idee dat het net lijkt of meer mensen met "ons" probleem kampen, ook bij mij in de omgeving

morgen  moet ik naar de gyn toe het zal mij beniuewen wat die man te vertellen heeft, vanmorgen was me temperatuur weer hoger maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik geen eisprong heb gehad, ach weer afwachten

xxx linda

Terug
Bovenaan