wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

He meiden

Even de topic naar boven halen. Hier niets te melden. Ben lekker het bos in geweest met mijn paardje, vond hij helemaal leuk (en ik ook). Dat zal ik wel missen als ik zwanger mocht worden. Ik ga niet meer rijden als ik weet dat ik zwanger ben. Mijn paard is nogal wild en ik wil niet het risico lopen om eraf te vallen. Dus dat wordt nog zoeken naar iemand die hem wil verzorgen maar zal vast wel lukken!
Bij jullie nog iets te melden ???

groetjes Flora

hey flora

lekker aan het paardrijden geweest, ikzelf ben niet zo'n paardenfan maar goed,

ik heb wel een beetje goed nieuws, de gyn belde me met de resultaten van mijn bloed en ik heb waarschijnlijk wel een eisprong gehad, de waarde moet vanaf 5 zijn en mijn waarde was 8,5 dus hij denkt dat ik net een eisprong heb gehad of dat ik zometeen ongi ga worden, mocht ik niet ongesteld worden voor dinsdag dan moet ik dinsdag weer even bloedrpiken, dus ik moet nog even afwachten maar dit is wel een beetje goed nieuws, zo zie je maar dat temperaturen niet helemaal betrouwbaar is, ik ben weer een beetje positiever

ik ben er weer vandoor want ik zit nu bij me pa en ik hoop dat morgen mijn laptop weer terug is,

xxx linda

Hallo allemaal,

Ik kom net terug van de gyna, en heb een inwendige echo gehad nadat ik Clomid 100 mg heb geslikt. Aan de rechterkant was niks te zien, maar aan de linkerkant vonden ze een eicel die nu 12.5 mm is. (hij moet uiteindelijk 20mm worden) Nu heb ik een receptje meegekregen voor Pregnyl(injectie) die ik mee moet nemen als ik zaterdag terug moet komen. Ze gaan dan weer de eicel opmeten en kijken of hij weer gegroeid is. Dan geven ze me de Pregnyl spuit om de eisprong op te wekken. Dan moet ik maandag weer terug komen en als het allemaal goed is beginnen ze dan al gelijk met insemineren...spannend!!!!!
Het gaat nu allemaal erg snel gelukkig, maar nog wel onwerkelijk.
Krijg de glimlach bijna niet meer van mijn gezicht.
Meiden succes.

Lfs N

hey meiden

me internet en laptop is net weer terug gelukkig

niek: succes meid hopelijk gaat het allemaal lukken

hier weinig nieuws, ik ben benieuwd of ik voor een dinsdag ongi ga worden, en anders bloedprikken, ik wacht wel af maar ik ben in ieder geval wel blij dat de gyn zei dat ik een eisprong heb gehad ik had het echt niet verwacht met die templijst van mij, maar goed ik ga me bedje opzoeken tot mrogen

xxx linda

Hi meiden

Wat een heerlijke dag he vandaag. Ben helemaal verbrand, heb iets te lang bij mijn schoonouders in de zon gezeten haha. Maar dat trekt wel weer bij!

@Linda: spannend of je ongi wordt deze week of niet. Word je ook niet gek van al dat wachten de hele tijd. Ik wel zou willen dat een cyclus wat korter was.
@Lin: hoe is het met jou, nog nieuws of ook nog aan het wachten?

groetjes Flora

hey meiden

flora; het was zeker een mooie dag gisteren, en je bent verbrand las ik hahah de zon deed het goed ja en nu regent het weer hier bleh verveelt snel

ik wou ook dat een cyclus korter was en ik wordt zo zenuwachtig van dat wachten, mijn temperatuur is nu alweer 4 dagen 36,8 maar ik verwacht geen zwangerschap, morgen bloedprikken en dan een week wachten voor de uitslag want me gyn gaat op vakantie, dus het zal mij benieuwen

xx   linda

Hi Linda

Wat duurt dat lang zeg een week wachten op bloeduitslag, kan een assistent ofzo dat niet gewoon geven? De meeste bloeduitslagen zijn binnen een dag bepaald.

Heb vandaag de poli gebeld om een afspraak te maken ter controle. Kon pas 2 juni terecht, maar hoop natuurlijk dat dat niet meer nodig is.
Weten jullie eigenlijk hoe het zit als je zwanger bent, kan je dan gelijk ter controle naar de verloskundige of blijf je onder behandeling bij de gynaecoloog??

groetjes Flora

hey Flora:

jeetje 2 juni kan je pas terecht voor een afspraak dat duurt nog eventjes en inderdaad hopelijk is het niet meer nodig,
Ik weet wel dat in mijn geval ik onder controle bij de gyn blijf, omdat in mijn eerste zwangerschap mijn placenta met 29 weken aan het loslaten was, dus als ik nu n iet onder de gyn liep en gewoon uitmezelf zwanger zou zijn geworden dan moest ik zo en zo naar de gyn toe,
anders moet je het eventjes navragen hoe of dat zit,

ik heb vanmorgen bloedgeprikt en krijg volgende week de uitslag omdat mijn gyn nu op vakantie gaat en er volgende week weer is, Ik had al gevraagd of er een andere gyn dan niet de uitslag kon geven maar dat doen ze niet omdat ik hun patient niet ben en een assistente mag dat niet geven, maar ach ik wacht af en anders waag ik van het weekend een testje voor de zekerheid, haha maar ik verwacht niet zwanger te zijn

xxx linda

Terug
Bovenaan