wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey meiden

flora; weer een licht streepje te zien op je test nou hopelijk schiet ie snel door in een donkere streep

lin: mijn temp is nog niet laag maar het zal wel 1 deze dagen gaan gebeuren, hoop ik dan tenminste maar ik heb zo nu en dan pijn in me eierstokken en baarmoeder dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het wel goed zit, en vanavond gaan we even klussen en dan zondag weer we zien wel

xxx linda

goeiemorgen meiden

gisteravond nog eventjes geklust en me temp was vanmorgen iets lager dan normaal, dus een zondag gaan we nog een keertje klussen vandaag wordt niks want we krijgen een logee

ik ga straks winkelen met me zoontje, nou ja hij zit in zijn buggy en ik loop hahah, we gaan met de bus weg dat vind ie leuk

iedereen een fijne dag en tot vanmiddag nog eventjes

xx linda

Hi meiden

Lekker aan het genieten van jullie weekend? Ik wel, het is echt super lekker weer. Ben lekker met mn paardje het bos in geweest. Dat hadden echter meer mensen bedacht dus was wel heel druk maar ja.
Nog steeds een licht streepje op de test. We klussen toch maar elke dag want we willen geen kans meer missen.

groetjes Flora

hye flora

dus nog geen donkerdere streep op de test, haha ik kan erin komen dat je toch elke dag gaat klussen , ik doe het niet meer elke dag, ik zit nu ook zo rond me eisprong maar wij klussen nu om de dag en dan zie ik het wel, er blijft toch altijd wel wat zaad achter, en volgens mijn gyn is 3x in de week klussen meer dan genoeg, maar ja dat vind ik dan wel weer weinig als je in je vruchtbare dagen zit

prettig weekend

xx linda

Goedemorgen iedereen,

volop geklus dit weekend merk ik wel bij jullie .

Morgen beld de gyn of we de 100 mg gaan doen, ik ga er wel vanauit, want dat lijkt me het meest logische vervolg. Heb vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan, want stel je voor; ben je perongeluk zwanger en ga je van die pillen slikken. Natuulijk was hij negatief.

Vandaag nog geen plannen, maar het is vrij mooi weer. Dus natuurlijk even naar buiten.

Tot snel weer!!
Groetjes Lin

goeiemorgen meiden

Lin: ik ben benieuwd of je aan de 100mg clomid mag , ik hoop dat je er niet al teveel last van gaat krijgen

gisteravond nog even geklust maar me baarmoeder deed zo zeer, niet normaal, nu ook weer me hele onderste gedeelte doet heel pijn, maar goed alles voor het goede doel, ik hoop dat me ei nu toch wel snel gaat komen ik zit nu op dag 17, we klussen nu om de dag en niet elke dag zo probeer ik er ook geweoon een beetje afstand van te doen en niet teveel mee bezig te zijn, maar ja dat doe je toch als je rond je vruchtbare dagen zit

ik ga boodschappen doen, en een fijne dag allemaal ik ben er vanmiddag nog wel eventjes

xxx linda

Hi meiden

Hier nog geen nieuws. Streepje blijft licht rose dus hoop wel dat het snel doorzet.
Ben benieuwd of je ook 100 mg clomid krijgt Lin, en of dat helpt natuurlijk.
Ga zo werken

groetjes Flora

Hoi meiden, nou ik ben echt gefrustreed.

Net belde mijn gyn. wat de volgende stappen zijn. Ze zegt; nou we gaan dan dubbele dosis doen, dat lijkt me het beste. Maar daarvoor moet je naar een ander ziekenhuis, dus lijkt mij het beste om dan ook daar bij een gyn. te gaan. Dus ik zeg; oke.

Nou dan maakt mijn assistent een afspraak bij je nieuwe gyn en dan verteld  zij bij de afspraak over  hoe en wat. Kan ik daar pas over een maand terrecht. En dan pas met dubbele dosis beginnen, nu dus helemaal niets, ook geen enkele dosis... Gadver. Voordat er dus resultaten zijn van 100 mg zijn we 4 + 6 weken = 10 weken verder... Dan denk ik.. als je nu al weet dat ze me aan de dubbele dosis zet, waarom dan niet gelijk?!

Maar goed, afwachten maar weer... :(

Linda; heb je dat iedere maand dat je er zo last van hebt? Vervelend zeg...
En Flora, hij blijft lekker lang licht roze... ben ook benieuwd hoe dat af loopt!

Ik ga lekker bij   mijn schoonouders eten, mijn schoonmoeder werkt in het ziekenhuis, misschien kan die nog wat regelen.. hoop het! Want over 10 weken zijn we al half juni...

Groetjes en duim voor jullie!

Terug
Bovenaan