wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey meiden

ik ben bij de gyn geweest en ik heb dus weer geen eisprong gehad maar dat wist ik ondertussen al, ik heb weer provera mee gehad en 150 mg, clomid, dit is mijn laatste kans met clomid, als ik nu met de 150 mg een eisprong krijg gaan we de volgende maand terug naar de 100 mg clomid, maar krijg ik geen eisprong met de 150 mg clomid dan worden er andere maatregelen genomen en hij had het over spuiten maar dat legt hij mijn dan de volgende maand uit want dat is een beetje ingewikkeld, dus nog even afwachten dan maar

zo zijn jullie weer even op de hoogte

xxx linda

Hi Linda

Spannend joh of de clomid 150 mg zal aanslaan. Heb jij ook niet dat je soms het gevoel hebt dat je een wandelende apotheek bent. Ik ben normaal heel gezond en energiek en slik eigenlijk nooit iets anders dan 2 keer per jaar een paracetamol. Nu heb ik al bijna 5 maanden clomid en denk bij elke kuur weer: echt goed kan het niet voor mn lichaam zijn !!
Maar ja we hebben er veel voor over om een kindje te krijgen. Denken jullie er vaak aan wat nou als het allemaal niet lukt de clomid, hoe ver wil je gaan. Mn vriend en ik vinden dat best moeilijk. We zijn nu al meer dan een jaar bezig en ik weet gewoon niet of ik het mijn lichaam wil aandoen om aan de IVF en dergelijke te gaan. Wij hebben het er de laatste tijd ook vaak over hoe het zou zijn om een kindje te adopteren. We staan hier best positief tegenover. En jullie?

groetjes Flora

hey flora

Ik voel me inderdaad ook net een wandelende apotheek, ik slik ook nooit medicijnen want daar hou ik niet van, maar ja ik kan niet zonder clomid en heb er alles voor over voor nog een kindje, ik zou dus wel ver gaan maar ik ben nu zover dat ik het gewoon over me heen laat komen, mijn man had al gezegd je moet gewoon stoppen met die troep maar ja hij weet ook dat ik anders niet zwanger ga raken en hij wil ook nog graag een kindje, maar ja wij vrouwen zijn gewoon het dupe en moeten al die rommel slikken, Ik heb ook over adoptie nagedacht en wij hebben het daar ook over gehad maar mijn man staat daar absoluut niet achter en dat vind ik wel erg jammer,

xx linda

Hoi meiden, hier ben ik ook weer eventjes.
Linda, balen dat je geen eisprong gehad hebt. Hopelijk nu beter, maar weer een dosis hoger zeg! Wat ik niet snap, waarom zou je terug gaan naar 100 mg wanneer 150 mg helpt?

Flora, jij hebt waarschijnlijk wel een eisprong gehad he, spannend!!!

Ik heb hetzelfde als Linda, ik laat het maar over me heen komen, met soms wat mindere momenten ertussen. Adopteren denk ik nog lang  niet aan, dat is nog zo ver weg. Ik zou er echt alles aan doen om zwanger te worden en een kindje van mijzelf te "hebben". Dan maar een lopende apotheek zijn. Oké je bent een jaar bezig, maar heel veel stellen, zijn zo lang bezig. Dus wel de moed erin houden he meiden!

ps: linda mag je gelijk weer beginnen met de clomid?

Groetjes!!!

hey linda

ik snap ook niet waarom ik weer terug moet naar de 100 mg als de 150 mg aanslaat maar dat ga ik de volgende maand vragen, \

en morgen dan krijg ik de uitslag van het bloedprikken en daarna gelijk weer aan de provera en als me mensturatie eris weer aan de gezellige clomid haha

xxx linda

He meiden

Hier niet veel te melden. Zou willen dat het al 5 mei was dan kon ik testen. Dit is de eerste maand dat ik denk: misschien maken we een kans!
Vandaag hard gewerkt, was super druk op de afdeling. Het was echt zo'n dag dat we opname na opname kregen , vreselijk. Maar ja we hebben het weer overleefd, hihi.

groetjes flora

hey flora

ja dat duurt nog wel even meid voordat het 5 mei is, maar gelukkig ben je wel positief dat is al goed, en het was druk op je werk las ik , dan draait de dag wel een beetje sneller

meiden onze laptop heeft kuren en me man brengt hem even naar een collega van hem die weet hoe hij het moet verhelpen, ik hoop dat we hem morgen weer terug hebben, maar dan weten jullie dat ik er eventjes niet ben

fijne avond meiden

xxx linda

Terug
Bovenaan