wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

goeiemorgen meiden

ik ben ongesteld aan het worden, ik heb een beetje bloed maar het zet nog niet helemaal door maar dat verwacht ik wel voor de rest van vandaag, Ik ben allang blij dat ik evengoed een eisprong heb gehad en dan gaan we weer door naar de volgende ronde, Ik hoef nu nog geen 150mg clomid te slikken maar ik mag nog een keertje door met 100mg

meiden fijne koninginnendag vandaag hopelijk blijft het een beetje droog

xxx linda

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste inseminatie gehad (KID) na het gebruiken van Clomid 100 mg en Pregnyl. Spannend dus.
Durf bijna niks te doen dus ben maar met de laptop op de bank gedoken.
Volgens de arts mag ik gewoon weer alles doen maar voor mijn eigen gevoel moet ik maar even blijven liggen...ben anders zo bang dat het er weer uit loopt :)
Nu ongeveer 2 a 2.5 weken wachten voor ik kan testen anders geeft de test sowieso positief aan door de pregnyl.

Succes allemaal.

Lfs N

@ Linda: hummm dubbel gevoel neem ik aan, het is nooit leuk om ongi te worden maar je kan in ieder geval weer verder nu.
@Niek: Spannend joh, kan me helemaal voorstellen dat je wilt blijven liggen! Jij dus ook in de wacht nu.

Ik moet nog 6 dagen wachten en dat is nog zo lang...... Hebben jullie een leuke koninginnendag gehad. Ik moest werken maar ja dat weet je he als je in de zorg zit.

groetjes Flora

goeiemorgen meiden

flora: nog 6 dagen wachten wat duurt dat wachten toch lang he , ik hoop het voor je meid dat het raak is, en je hebt gewerkt gisteren, nou ikheb ook niks gedaan hoor, ik werd in ene super verkouden en ik heb al vanaf gisteren een mega koppijn, mijn ongi is nog steeds niet goed doorgebroken, af en toe een veegje bloed dus ik kan ook nog niet tellen om aan de clomid te gaan beginnen watn dat kan pas als het het goed bloed

niek: wat spannend meid ik kan erin komen dat je bijna niks durft te ondernemen, wat is KID precies als ik mag vragen?

xxxx linda

Hoi meiden

Even een kort berichtje van mij. Ben nog steeds aan het wachten. Ik heb zondag mijn NOD en wil maandag gaan testen als er geen RD's zijn (als ik het zo lang volhoud!).

@Linda wat vervelend dat je ongi niet doorzet. Je hoopt toch dat het opschiet als het eenmaal begint. Moeilijk ook wanneer je dan precies met de clomid moet beginnen. Ik word gelukkig altijd mega ongi dus hoef niet te twijfelen....

groetjes Flora

Hi meiden

Nog geen RD"s hier. Zou vandaag of morgen ongi moeten worden, wordt nu echt spannend. Gelukkig moet ik dit weekend werken dan denk ik er hoop ik niet teveel aan.....
Hoe is het verder bij jullie????

groetjes Flora

Hi meiden

Ik kon niet meer wachten en heb toch een test gedaan. Hier ben ik niet veel wijzer van geworden. Er kwam na 7 minuten een witte streep, duidelijk te zien maar niet rose.....
Dus ik weet het nu even niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Flora

goeiemorgen meiden

ik ben er weer , ik had eenstoring in me laptopt en kon daardoor niet meer inloggen, mijn gebruikersnaam is veranderd van Linda naar lindajoey dan weten jullie dat hahah niet dat jullie denken dat ik iemand anders ben hahaha

Niek: vandaag je nod oooooooooo wat spannend meid, ik ga erg voor je duimen

flora; getest en een witte streep  jeetje ben je nog niks wijzer, ik hoop het zo voor je, heb je niet niet nog een test in   huis liggen?? morgen gelijk een test halen,

Ik ben donderdag ongesteld geworden, en gisteren ben ik weer aan de clomid begonnen 100mg, het zal mij weer benieuwen,

meiden fijne dag geniet van het mooie weertje

xxxx linda

Terug
Bovenaan