wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo allemaal,

KID betekend Kunstmatige Inseminatie Donor(zaad)

Ik moet nog tot woensdag wachten en dan zijn de 2 weken om.
Gister toch stiekem een testje gedaan, op de bijsluiter stond dat die test gevoeliger is dan andere testen en dat ik 6 dagen eerder zou kunnen testen.
Deze test was negatief en ik begin steeds meer te denken dat ik niet zwanger ben.
Misschien had ik ook niet eerder moeten testen, maar ik kan het gewoon niet laten.
2 weken wachten is dan toch wel heel erg lang. Ik heb geen kwaaltjes, voel me niet anders dan normaal. Wel heb ik last van stemmingswisselingen maar ik weet dat dit ook kan komen omdat ik gestopt ben met roken. M'n vriend zegt mij nog niet eerder zo mee te hebben gemaakt (ene keer super vrolijk, andere moment kan ik ineens zoooo weinig hebben)
Ook zegt hij dat hij ziet dat mijn borsten wat grote zijn, maar kan dit zoooo snel???
Zelf zie ik het niet echt.
Verschikkelijk die onzekerheid.
Ik zit gewoon iedere ochtend te hopen dat ik misselijk ben en moet overgeven...gewoon omdat dat voor mij een bevestiging zou kunnen zijn. Stom he!!!!

Nog meer mensen die aan het wachten zijn tot ze kunnen testen, of al stiekem getest hebben???

Liefs Niek

Hallo Meiden,

Na een poos mee te lezen, lijkt het me ook wel leuk om in contact te komen met andere clomid gebruikers.

Ik ben nu ruim 1 1/2 jaar bezig en zit nu in de 2de maand van clomid 100mg.

Ik heb veel last van bijwerkingen jammer genoeg.......

Zaterdag heb ik mijn eerste meting gehad en de arts was zeer positief ze waren nu boven de 1 cm maar vandaag weer laten meten en eigenlijk waren ze niet gegroeid.

Maar dit was ook bij een andere arts die ik niet zo mag....

Dus weer een dompert.... straks nog 1x kuur van 150mg clomid en dan over op de hormoon spuiten.....

Ik vind het erg raar om te lezen dat er zo veel verschil zit in het gebuik van clomid....

In mijn omgeving zijn al mijn vriendinnen zwanger.... en op mijn werk lijkt ook wel een babyboom te zijn....
Vandaag echt een rot dag en dan ben ik ook nog eens de hele dag alleen...

Nou hoop een reactie te krijgen!

Liefs Suzanne

hye meiden

Niek : nog 2 daagjes wachten je weet maar nooit, het hoeft niks te betekenene dat je negatief hebt getest je kan ook gewoon nog tekort hormonen in je urine hebben, ik ga voor je duimen meid

hoi suzanne: jij mag na de 3de ronde clomid al over op de 150mg en daarna aan de spuiten, er zit inderdaad heel veel verschil in zeg hoe of ze met de clomid omgaan, Ik heb nu 6 rondes clomid erop zitten waarvan 2 100 mg, ik mag nu wel 4x bloedprikken dat vind ik al heel wat,
succes meid, hopelijk is het nu snel raak voor je want ik zag dat jullie ook al een poos bezig zijn

Nou ik denk dat ik me eisprong al ga krijgen, heb giga pijn bij mijn eierstokken, wel wat vroeg want normaal heb ik pas me eisprong op dag 19 en ik zit nu op dag 12 dus effe afwachten maar weer, meer kan ik toch niet doen, en klussen dat komt er vandaag niet van want me man is super moe, ach   morgen maar weer haha

meiden fijne avond nog

xxx linda

@ Niek: spannend joh. Ik sluit me aan bij Linda dat een negatieve test 2 dagen voor NOD nog niks zegt.
@Suzanne: welkom! Het valt mij ook op dat iedere arts heel anders omgaat met clomid. Ik hoef dus helemaal niet op controle. Gebruik wel ovulatie testen om zeker te zijn dat ik een eisprong heb. Ik moet 2 juni weer terug dus ben heel benieuwd, Dat is dag 30 van mn cyclus dus hoop natuurlijk dat ik zwanger ben !

Verder gewoon lekker aan het werk met de feestdagen. Ik wacht op mn eisprong maar dat duurt denk ik nog 10 dagen want zit nu op dag 9.

groetjes Flora

goeiemorgen meiden

nou met het mooie weertje is het nu een beetje gedaan wel jammer hoor

flora; dus jij hebt ook met de clomid op dag 19 ongeveer je eisprong ik meestal ook, maar ik heb zo'n idee dat ik het nu vroeger krijg omdat ik al die pijn in me eierstokken heb, maar goed effe afwachten, Ik had gisteren wel een temperatuur van 36,3 en vandaag weer 36,6 maar ja dat zegt natuurlijk ook niks

meiden iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Hallo Meiden,

Wat leuk dat jullie reageren, ik ben een poos op de site geweest als
zwanger worden langer duurd maar daar kwam niet echt vaak reactie.

Dus vandaar dat ik maar weer hier terug ben..

Flora: Spannend hoor!! heb je een lang cyclus??? Ik hoop voor je dat het positief is!!

Lina: Groeien jouw eitjes wel met deze docis clomid, bij mij dus waarscheinlijk niet..

Zaterdag ben ik voor de eerste meting geweest en maandag tweede meting.....

Morgen moet ik weer!

Maar ik ga er maar vanuit de de medicatie niet heeft aangeslagen... de arts was maandag zo negatief...

Allemaal suc6 he deze maand!!! en geniet nog een beetje van de laatste mooie zonnige dagen!!!

Liefs Suzanne

hye suzanne: vandaag krijg je weer een meting en de arts was dus al negatief, hopelijk is je eitje toch wel beter gegroeid, wel effe neerzetten hoe het is gegaan meid succes

mijn eitje groeit waarschijnlijk wel maar niet groot genoeg ofzo maar ik krijg ook geen metingen ik moet alleen bloedprikken op progestoron

meiden fijne dag en geniet inderdaad nog maar eventjes van de laatste mooie dag

xxx linda

Hoi meiden

@ suzan: balen dat je niet goed reageert op de medicijnen, is dus even afwachten nu tot de volgende meting. Ik heb een cyclus van ongeveer 32 dagen. Mijn eisprong verwacht ik dus over een dag of 8.
@ Linda: ook bij jou dus geen goed nieuws, echt vervelend.Het zou toch eens leuk zijn als één van ons met positief nieuws kwam.

Gelukkig is het nog steeds lekker weer. Ga nog even in de tuin zitten nu het nog kan.

groetjes flora

Terug
Bovenaan